Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lave påslag, bruker ca. 25.000 kwt i året og da blir dette hipp som happ mot Tibber. Liker Los godt men har ikke fått forbruk til å fungere i appen
Hei Stian, Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du trives som kunde hos oss! Du er ikke alene om å være fornøyd med vår Coop strømavtale - dette er en av markedets aller beste medlemsavtaler hvor man følger strømbørsen time for time i tillegg til å betale et redusert fastbeløp og påslag på henholdsvis 9 kroner og 3,45 øre/kWh. Dette er en langsiktig avtale med vilkår som har vært konkurransedyktige over tid, og avtalen har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder! Når det gjelder appen vår, så vil vi gjerne at du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi kan sjekke dette nærmere. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og skriv "Bytt.no - Sylvia" i emnetittelen - så skal vi ta tak i det med en gang. Håper å høre fra deg. Ha en nydelig onsdag! Hilsen Sylvia - LOS
Jeg er veldig fornøyd med los. Enkelt å følge med på strømpriser time for time (unntatt om søndager), lett å følge med på forbruket og man får igjen 2% i bonus på coop fordelsregnskapet. Jeg tror ikke det lønner seg å bytte til noen andre for min del.
Hei Jeanette, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vår Coop medlemsavtale har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder, og det med god grunn - dette er en av markedets beste medlemsavtaler hvor man alltid følger strømbørsen time for time, samt at man betaler et svært redusert fastbeløp og påslag. I tillegg så får man litt igjen i form av både velkomstbonus og medlemsbonus. Dette er en langsiktig avtale som skal være konkurransedyktig over tid - så her skal man være trygg på at man har de beste vilkårene for strømmen slik at man kan bruke tiden på ting som er mer interessante enn strømmen! Når det gjelder Min side og manglende timespriser i helgene, så stemmer det at vi har en feil på Min side som fører til at strømprisene ikke vises i helgene. Årsaken til dette er at vi henter inn prisene fra den nordiske strømbørsen NordPool Spot, og i helgene så publiserer de kun foreløpige priser. Prisene blir derfor oppdatert mandager cirka klokken 12 når NordPool har foretatt valutaveksling for helgen. Vi har et eget team som jobber med å finne en god løsning på dette slik at man kan få oversikt over prisene også i helgene. I mellomtiden så kan vi anbefale å sjekke prisene direkte på NordPool sine nettsider. Bare vær oppmerksom på at de oppgir prisene eks. mva. Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig god start på den nye uka! Hilsen Sylvia - LOS
Bra innfo om forbruk ,lett og skjekke time pris ,oversiktlig faktura.
Hei Ja, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ikke nøl med å kontakte oss dersom du har spørsmål eller innspill til hvordan vi kan forbedre oss. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
De ringte og ville ha meg tilbake som kunde og lovte meg den billigste strømmen (spotpris) med et lite månedlig påslag. Men fortsatt ringer de å kommer med det ene tilbudet etter det andre. De som ringer har tydeligvis ikke greie på det de skal selge men provisjon av salg. Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke ønsker disse tilbudene men det hjelper ingen ting.
Hei Inge, Takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Det stemmer at vi ringer våre kunder for å informere om våre fordelsprodukter, men vi skal selvsagt respektere at man ikke ønsker å bli oppringt for slike tilbud. Dersom vi ikke har fulgt dette godt nok opp, så beklager vi så mye for det. Send gjerne en mail til [email protected] og skriv "Bytt.no - Sylvia" i emnetittelen, slik at vi får muligheten til å ta tak i dette for deg så fort som mulig. Håper å høre fra deg. Ønsker deg en riktig fin mandag! Hilsen Sylvia - LOS
Coop strømavtale. Forutsigbart og lite svada. Salgsavdelingen til los ringer oftere enn ei dement oldemor på jakt etter barnebarnet sitt. Dropper man å ta telefonen (og å binde deg til en avtale hvor personen i motsatt ende av telefonen høres ut til å lide av åndenød idet han/hun går igjennom avtalen) så har man et enestående selskap som leverer det de lover.
Hei Benjamin, Takk for din tilbakemelding! Dersom vi har vært litt i overkant ivrige når vi har vært i kontakt med deg, så må vi selvsagt bare beklage for dette. Jeg tar med meg tilbakemeldingen din videre slik at vi kan se nærmere på våre rutiner knyttet til salg. Vi strekker oss alltid etter forbedring, og da er vi helt avhengige av innspill fra våre kunder slik som du har gitt oss her - takk for det! Det er godt å høre at du er fornøyd med Coop-avtalen din! Dette er en av markedets beste medlemsavtaler. Med denne har man en langsiktig avtale med vilkår som er gunstige over tid. Dette har blitt en svært populær avtale etter at den ble lansert sent i 2019 - med god grunn! Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller på e-post: [email protected] dersom du har spørsmål eller det er noe annet vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en nydelig start på uka! Hilsen Sylvia - LOS
et firma som ikke godtar å slette deg fra reklame eller annen kontakt på tlf . eller mail eller mms eller sml . de vil ret og slett ikke godta at du ikke ønsker reklame
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi kontakter våre kunder for å informere om våre produkter og tjenester, samt at vi sender ut nyhetsbrev en gang i måneden med informasjon om strømpriser, avtaler og produkter. De fleste av våre kunder setter pris på denne informasjonen, men vi har selvsagt full forståelse for at det ikke er alle som ønsker dette. Som kunde hos oss så kan man velge hvilke samtykker man ønsker å gi via Min side, samt at man kan kontakte vårt kundesenter dersom noe ikke er som det skal være. Dersom vi ikke har fulgt dette godt nok opp på vår side, så kan vi ikke annet enn å beklage for det. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss, og vi tar med oss tilbakemeldingen din videre slik at vi kan se på hvordan vi kan skjerpe våre rutiner. Du er uansett velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Forferdelig selskap. LOS baserer mye av sin inntjening på inkasso og sender feks fakturagebyr til KREDINOR som krever deg for salærer i titusenkronersklassen.
Hei Dag, Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre vanskelig for oss å si noe om hva som kan ha skjedd her - så lenge en faktura er betalt med korrekt betalingsinformasjon innen fakturaens forfallsdato, så skal den med rett ikke sendes videre til Kredinor for purring. Feil kan selvsagt skje - og da oppfordrer vi alltid til å ta kontakt så fort som mulig slik at vi kan finne ut hva som har skjedd og prøve å finne en god løsning. Dersom det i ditt tilfelle har skjedd en glipp på vår side, så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for dette. Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: [email protected] dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av saken din. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Hilsen Sylvia i LOS
Mitt kundeforhold opphørte for mange år siden og takket være arrogansen på kundeservice kommer jeg ALDRI tilbake.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke hadde en god opplevelse da du var kunde hos oss - slik skal det selvsagt ikke være. Alle våre ansatte går på jobb hver dag med mål om å levere på, og aller helst over, våre kunders forventninger. Men vi er selvsagt ikke feilfrie og dersom vi ikke har imøtekommet deg slik vi skulle, så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage så mye for dette. Vi jobber hardt for å kunne tilby prisgunstige produkter, kundevennlige digitale tjenester og den beste kundeservicen - men da er vi helt avhengige av innspill fra våre kunder slik at vi vet hva vi kan bli bedre på. Du er velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] med tilbakemelding på hva du ikke var fornøyd med, slik at vi kan ta dette med oss videre i vårt arbeid med kontinuerlig forbedring. Vi håper uansett at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden - velkommen skal du være! Ønsker deg en fin adventstid! Hilsen Sylvia i LOS
Her får du langt ifra den beste avtalen med mindre du har peiling på hva du skal se etter! Los espot er LOS sin billigste avtale og den blir aldri nevnt fra kundebehandler når du spør etter billigste avtalen men de gir deg en avtale med høyere påslag + 49kr mnd å betale hvis du er over 30 og 29kr mnd til de under.
Hei Mergim, Takk for din tilbakemelding. I LOS tilbyr vi flere forskjellige strømavtaler. Alle våre avtaler og tjenester er tilpasset ulike behov - noen ønsker å følge strømbørsen time for time, andre ønsker mindre risiko og mer forutsigbarhet i strømprisen sin. Noen ønsker elektronisk fakturering, andre ønsker å få faktura per post. Mange ønsker muligheten til å betale et fast beløp hver måned, mens andre er mer opptatte av å ta bærekraftige valg. Avtalen som du viser til, LOS digitalspot, er en svært gunstig spotprisavtale for de som ønsker et heldigitalt kundeforhold. Avtalen forutsetter at man oppretter eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin, og at man benytter seg av selvbetjeningstjenester via Min side. Vi opplever for øvrig at de fleste ønsker å kunne velge ulik fakturering etter hva som passer best der og da - og da kan vi heller anbefale vår avtale LOS spotpris. Tidligere så hadde denne avtalen et fastbeløp på 49 kroner per måned, men i forbindelse med at vi har lansert nye nettsider så har vi også fornyet noen av våre strømavtaler. Med LOS spotpris betaler man 29 kroner i fastbeløp per måned, uavhengig av alder, og avtalen bestilles hovedsakelig via våre nettsider. Som Norges 3. største strømleverandør så ønsker vi å være en troverdig og pålitelig strømleverandør. Det finnes mange ulike avtaler og tilbud på markedet, noe som fort kan gjøre det vanskelig å velge den beste avtalen. I LOS fokuserer vi på langsiktige avtaler med vilkår som er gunstige over tid, og vi ønsker å gjøre det lett å velge slik at man heller kan bruke tiden på andre ting enn strøm. Vi setter uansett pris på at du har tatt deg tid til å gi oss klar og tydelig tilbakemelding - takk for det! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, både når det gjelder digitale løsninger, tjenester og kundebehandling - og tar med oss tilbakemeldingen din videre i dette arbeidet. Du er uansett selvsagt velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Jeg ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS
Har brukt Los i snart 20 år og har alltid vært godt fornøyd. God kundeservice, greie priser og til å stole på. I tillegg så går en del av overskuddet tilbake igjen til lokalsamfunnet her i Agder. Blant annet gjennom Los-fondet. Flere gode fordeler uten om strøm har de også. Jeg kommer aldri til å bytte!
Hei Elin, For en nydelig tilbakemelding - takk for det! Vi jobber hardt for å være en pålitelig og troverdig aktør i et strømmarked preget av stadig hardere konkurranse. Vi fokuserer på langsiktige avtaler med vilkår som vi kan stå for over tid, uten skjulte påslag eller bindingstid. Hos oss skal man alltid vite hva man betaler for, og våre kundebehandlere strekker seg langt for å finne gode løsninger dersom det er noe man trenger hjelp til. Vi er også glade for at vi kan gi litt tilbake, både til landsdelen gjennom LOS-fondet hvor vi årlig deler ut èn million kroner til små og store drømmer her på Sørlandet, og via vårt fordelsprogram som er fylt med tilbud fra mange av våre samarbeidspartnere. Vi ønsker rett og slett å bidra med god energi - helt enkelt! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du trenger hjelp til. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia i LOS
Jeg har nå hatt LOS en stund og er veldig fornøyd. Kundeservice er hyggelig og behjelpelig og det er enkelt og holde oversikt over strømforbruk. Valgte de gjennom avtale i coop. Angrer ikke
Hei Silje, Takk for trivelig tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør. Vår Coop strømavtale er en av markedets beste medlemsavtaler, og den har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder - med god grunn! Nylig lanserte vi vår egen app for Min side. På denne måten får man direkte tilgang til strømforbruket, timespriser, fakturaer og fordeler m.m. Dersom man derimot foretrekker å ta kontakt med vårt kundesenter for å få hjelp, så sitter alle våre dyktige kundebehandlere klare til å bistå med det man måtte trenge. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du lurer på - eller dersom du har tilbakemeldinger på ting vi kan forbedre. Ønsker deg en nydelig tirsdag! Hilsen Sylvia i LOS
Veldig fornøyd, hatt samme avtale i snart 2 år. God kundeservice, oversiktelige fakturaer. "Mine Sider" løsningen deres er også veldig enkel og bra. Ingen andre strømleverandører klarer å matche denne avtalen over såpass lang tid. I tillegg liker jeg at man får medlemspoen.
Hei Mikkel, Takk for god tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på å høre - vi jobber svært hardt for at våre kunder skal være fornøyde og da er det ekstra godt å vite at vi er på vei i riktig retning! Vårt fokus vil alltid være å tilby konkurransedyktige avtaler, kundevennlige digitale løsninger og den aller beste kundeservicen. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren med de mest lojale og fornøyde kundene (EPSI 2019), noe vi er svært stolte og ydmyke over. Og vi skal fortsette å gjøre alt vi kan for å fortjene den tilliten våre kunder gir oss! Vi ønsker deg en fin dag videre - og god helg! Hilsen Sylvia i LOS
Veldig fornøyd med Coop strømavtale! Har også fått rask og god hjelp av kundeservice når jeg har trengt det.
Hei Christian, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd - ingenting er bedre enn fornøyde kunder! Vår Coop strømavtale har blitt en svært populær avtale blant nye og gamle kunder - og våre kundebehandlere jobber svært hardt for å gi våre kunder den aller beste kundebehandlingen. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du trenger hjelp til. Vi ønsker deg en riktig fin dag - nyt den siste delen av sommeren! Hilsen Sylvia i LOS
ingen problemer her strømmen er jo billig,det som koster det er nettleie å div.men det er noe møkk å måtte bestille kode for hver gang en må logge inn på min side.
Hei Ronny, Takk for din tilbakemelding. Så flott at du er fornøyd med å bruke oss som strømleverandør! Det setter vi stor pris på å høre. Vi gjør alt vi kan for å kunne tilby konkurransedyktige produkter og den aller beste kundeservicen - da er det godt å få slike tilbakemeldinger slik at vi vet at vi er på rett spor! Når det gjelder Min side, så endret vi innloggingen til 2-stegs innlogging for cirka et år siden. Dette er som følge av regler og retningslinjer knyttet til sikker oppbevaring av dine personvernopplysninger. Vi forstår at det kan bli tungvindt med engangskoder, men det er rett og slett for at vi på best mulig måte skal kunne beskytte dine personopplysninger. Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldingen din og vi tar det med oss videre i vårt arbeid med kontinuerlig forbedring. Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom det er noe du trenger hjelp til. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS
God service og konkurransedyktig priser 😁😁👍 så alt i alt æ æ fornøyd med los.
Kontaktet de per e-post da jeg jobbet i deres åpningstider på telefon. De svarte med over 24 timers mellomrom, selv om jeg svarte de under 30 minutter etter e-posten ble sendt. De presterte da å skrive takk for raskt svar noe som er veldig ironisk. Da jeg sa opp abonnementet fikk jeg ingen bekreftelse på dette, men hele «min side» ble låst.
Hei Nathalie, Takk for din tilbakemelding. Det er vanskelig å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men vi ønsker selvsagt å svare så fort som mulig. Vår svartid på e-post er vanligvis 24 timer, men enkelte ganger kan det ta lengre tid som følge av for eksempel helligdager, større pågang eller ferieavvikling. Dersom du ikke fikk noen bekreftelse på oppsigelsen av din strømavtale, så beklager vi så mye for dette - da har det helt klart skjedd en glipp i våre rutiner. Vi setter stor pris på at du gir oss tilbakemelding på dette slik at vi kan ta det opp internt hos oss - takk for det! Du er selvsagt velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Robin i LOS