Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Storfornøyd ! Eneste er at appen kunne vert enda bedre, men de er jo bare i oppstarten ennå
Takk for tilbakemeldingen. Dette vi jobber for 🤩 Når det kommer til appen, en ny app er rett rundt hjørnet 🤫 Vi gleder oss til du får testet den ut!
Dette selskapet holder det de lover, ingen skjulte påslag, bindingstid eller lokketilbud som gjør strømmen billig en stund før det senere blir dyrere. Aldri hatt så lav strømpris som nå😊 Kjapp til å svare på chat også😊👍
Tusen takk for tilbakemeldingen, Ronny! Nettopp denne prisen og oppevelsen vi jobber for🤩
Svært fornøyd med Motkraft! Kundeservicen er hyggelig og rask. Appen gjør det veldig lett og oversiktlig å ha kontroll på eget forbruk og det er ingen overraskelser i forhold til hva neste strømregning blir. Ingen tvil om at jeg forblir Motkraft-kunde! :)
Tusen takk for super tilbakemelding, Tiril!🤩
Strømleverandør slik det burde være. Ikke noe tull. Herlig befriende å forholde seg til en pris.
Så godt å høre at du er fornøyd, Steinar! Ha en riktig fin helg 😊
Kunde fra første dag. Tok litt tid å komme på plass med systemene men det beste kraft alternativet på markedet. Svarer raskt (på fortvillende kundens spørsmål som meg) og veldig hyygelige. Man føler seg fortsatt vurdert som menneske ikke del av en u-transparant push-marked! Takk ! Og, boyz and girlzk keep it that way <3
Hei Anja! Takk for super tilbakemelding🤩 Kunder som deg motiverer oss til å jobbe på! We will keep it thiz way⚡️
Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd med dere! Jeg flyttet med Motkraft fra November 😊
Godt å høre at du er fornøyd, Veronica!
Når jeg meldte meg inn, fikk jeg ikke varsel på at jeg var abonnerte på strøm abonnementet. Prøvde å sjekke på nettsiden deres, men de hadde ingen «min side». Ellers vanskelig å kommunisere med kundeservice av den grunn at en ny person svarer hver gang jeg sendte en ny melding. Dette gjorde det vanskelig for den nye personen å sette seg inn i samtalen. Endte med at jeg fikk de samme svarene og svar ut av kontekst. Uansett, tror dette kan løses med å innføre telefon
Hei Eivind. Beklager om du har opplevd noe uklar kommunisering fra vår side. Grunnen til at vi ikke har hatt telefonlinje til nå er fordi det er veldig kostbart, men vi jobber for å få det opp å gå om ikke altfor lang tid 😊
Jeg var muligens en av deres første kunder, og har vært veldig fornøyd hele tiden. Jeg overbeviste flere til å gjøre det samme. App er oversiktlig og grei, faktura også. Jeg syns vel dere bør rette opp tallene på y-aksen på graf(kwt), dvs: 0-0,5-1-1,5- osv😉 Ellers er alt bra⚡️
Takk for at du har vært med oss hele veien, det setter vi utrolig stor pris på! Den nye versjonen av appen er ikke langt unna, så det er bare å glede seg 😊
Billig bra og enkelt Ikke no hokus pokus ved bytte av leverandør til motkraft 👍
Hyggelig å høre, Frank!
Etter en litt uvanlig start har min erfaring med Motkraft vært god så langt. Oversiktlig app, men savner kombinert faktura med nettleie. Dette sier de at de jobber med. Venter på utvikling, og den har allerede til nå vært god.
Tusen takk for fin tilbakemelding! Vi utvikler oss på alle kanter, så det er bare å glede seg 🤗
Oversiktlig app det du ser er det du får hyggelige hjelpsomme på kundeservice.
Takk for tilbakemelding, Gunnar 😊 Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe!
Enkelt produkt som gjør at en forstår hva en betaler for. Kjapp og god kundeservice.
Godt at du er fornøyd, Terje!
Rask og grei kundeservice, grei app og enkelt kundeforhold. Mvh Knut
Takk for super tilbakemelding, Knut!🤩
Ble kunde 2. januar 2022, har ikke kunnet se forbruk eller faktura i appen siden jeg byttet til Motkraft, nå har det snart gått 7 uker. Har kontaktet kundeservice flere ganger, og får samme svar: "Jeg har notert ned at du sliter med å se forbruk i appen og meldt dette videre til teknikerne som skal se på saken! Vi kommer snart til å lansere en ny og forbedret app som ikke kommer til å møte på disse utfordringene" Ingenting skjer, og ingen på kundeservice gjør noe annet enn å komme med samme svar som over.
Hei, det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Når det gjelder at du har fått samme svar gjentatte ganger skyltes dette at vi kontinuerlig jobber med å få den nye appen på plass. Vi har opplevd at enkelte kunder ikke får opp forbruket i appen, uten at vi har noe godt svar på hvorfor dette er tilfelle. Vi har forhørt oss med utviklerne av appen og ikke fått noen gode svar. Den versjonen av appen vår samarbeidspartner utviklet er ikke i nærheten av det vi ønsker og derfor utvikler vi en app selv. Jeg skulle virkelig gitt deg et bedre svar, men dessverre er det slik situasjonen er akkurat nå.
Vi byttet til Motkraft ca. 01.11.2021. Vi har bare positive opplevelser, lave strømpriser, kan følge med på appen hver dag og får dermed mer kontroll på strømforbruk. Fakturaene er også greie og oversiktlige. Vi opplever også god kundeservice, får raske svar når vi henvender oss til Motkraft. Vi har ikke angret på bytte av strømleverandør.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Elin! Akkurat en slik kundeopplevelse vi jobber for og mot. Supert å høre at du er fornøyd🤩
Har bare vært kunde i 1,5 måneder. Litt kort tid for konklusjoner.
Så bra at du er fornøyd så langt! Vi gleder oss til du får prøvd ut den nye appen også🤩