NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig og kunnskapsrik kundehjelp som kan svare på du lurer på.
Hei Jarle D! Så godt å høre du fikk god hjelp når du var i kontakt med oss :) Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Kate, NorgesEnergi
Hyggelige veiledere, at vi som gamle kunder får den beste avtalen jeg har vært kunde i 14,5 år. Vet dere om noen bedre? Y
Hei Yngvar B! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør etter så mange år! Det setter vi stor pris på :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Grei strømavtale til lav pris Med Huseiernes Landsforbund blir prisen enda lavere. Kjapt og responsive kundesenter Ryddige fakturaer Har foreløpig ingen forbedrings områder
Hei Petter H. Ø! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi
Gode priser og kundeservice, trofast leverandører, til å stole på.
Hei Rita A! Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør :) Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Mvh Linn - NorgesEnergi
Fikk god hjelp på kundestøtte. Helt problemfritt og ryddig!
Hei Karoline! Så godt å høre at du fikk så god hjelp! Vi setter veldig pris på din tilbake melding og ønsker deg en riktig god helg :) Nvh Linn - NorgesEnergi
Hvis du som meg tenker "hvor ille kan det være" og at den eneste forskjellen er logoen på regninga ville jeg fulgt med nå. Prisene er isolert sett greie nok (hvertfall i en kort periode), men den utstrakte og systematiske trakkaseringen de driver med skal ikke undervurderes, og den er svært utmattende. Jeg spurte senest igår svært pent om jeg kunne få slippe å få daglige telefonsamtaler med "gode tilbud" og oppfordringer til å "angi" venner og familie uten hell. Personen på kundeservice var veldig hyggelig og imøtekommende, men det hjelper ikke når telefonen ringer i ett sett allerede dagen etterpå. Jeg har blokkert samtlige nummer og adresser og rapportert som spam i de kanalene jeg kan. Allerede før jeg mottar første regning har jeg bytta, og håper jeg med loven i hånda kan be dem slette mine personopplysninger og aldri plage meg igjen. Ikke vær like dum som meg. Jeg leste her først og tenkte at det ikke kunne være så ille. Det er det. De ørene du eventuelt sparer på strøm, taper du om du lader mobilen din hjemme (for de gir seg aldri). Hold deg langt unna NorgesEnergi.
Hei Steffen! Takk for din tilbake melding! Vi kan slette ditt mobil nr fra våre ringelister hvis dette er ønsket, det kan ta noen dager før listene blir oppdatert. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så skal vi ordne. Mvh Linn - NorgesEnergi
Veldig hyggelig operatør å prate med blei også tilbudt billig mobil abonemang
Hei Sverre J.L! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med som kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi
Finn en annen leverandør, dette er useriøse firma i markedet, forholder seg ikke til inngåtte avtaler
Hei Alvestad! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, vi i NorgesEnergi skal selvfølgelig alltid forholde oss til inngåtte avtaler. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du kan nå oss på tlf 38 10 00 80, henvis gjerne til dette innlegget eller meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Hjelp eldre kunder på en bedre måte ! Det er ofte ikke nok med bare Min Side ! Vi er vant med personlig kommunikasjon !
Hei Tor E! Det har vi full forståelse for! Vi er tilgjengelige på telefon, og kan nåes på tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Hver gang jeg ringer dere så blir jeg møtt med en hyggelig person i andre enden og de hjelper meg raskt og enkelt, dere har også forståelse hvis noen er i en økonomisk vanskelig situasjon... kan ikke si noe annet en at dere er fantastiske👍
Hei Lars Ø! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Nina, NorgesEnergi
Rotete, vanskelig å logge inn i nettportal og kundeservice har alt for dårlige åpningstider. Dyr strøm. .
Hei Karoline! Beklager dersom du har hatt vanskeligheter med å logge inn på vår hjemmeside, ta gjerne kontakt slik at vi kan se på hva som kan være problemet. Vi kan da også se på om vi kan gjøre endringer i avtalen din slik at du blir fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vårt kundesenter har åpent man-fre 08-16. Vi er også tilgjengelig på Chat og Facebook man-fre 09-16. Dersom dette er tidspunkt som ikke passer for deg, kan du også gjerne sende oss en e-post til: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi
Trygt godt og stabilt, lytter til kundene når de lurer på noe. Hyggelige personer på kundeservice👍
Hei Terje N! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
Hyggelig kundeservice og billig strøm Forsikring om noe skjer deg støttes du med 4 mnd gratis strøm ,
Hei Nina! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Kate, NorgesEnergi
Hjelpsom kundeservice, som geleidet meg gjennom det jeg lurte på, og som i mitt tilfelle IKKE skulle selge meg en hel masse ekstra som jeg ikke trenger.
Hei Bente! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Først og fremst billig strøm. Og kjempeflinke kundebehandlere.
Hei, Lisbeth! Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør og vår kundeservice, vi setter veldig pris på at du har tatt deg tid å gi oss tilbakemelding :) Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
Fikk dørselger på døra mens vi var borte, mor (82 år) som va hjemme og som ikke kan norsk ble av selger bedt om og kvittere på nettbrett til selger. Etter at mor ringte til sin datter tok det bortimot 30 min og bli kvitt selger. Selger kan være glad at jeg ikke va hjemme. Stakkars mann sier jeg bare...., han ville neppe selge noe mer om han traff meg i døra
Hei Odd, Det er leit å høre dere har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke nærmere på hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi