NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd. Kan bare anbefales på det sterkeste
Hei Hans K. J! Det er meget godt å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en flott dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
Alltid løsnings orientert 🙂 hjelpsomme på kundeservisen, slapp å vente lenge de ringte opp igjen
Hei Bjørg! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det betyr svært mye for oss at du er fornøyd som kunde hos NorgesEnergi. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Med utgangspunkt i en SMS fra Stromkonto, tok jeg kontakt med Norgesenergi for å få klarifisert saken. Og jeg fikk avklart alt jeg lurte på raskt og effektivt.
Hei Jan! Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med vårt kundesenter! Ønsker deg en flott dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Mere spesifisert faktura når det gjelder nettleie og kWh-pris i perioden.
Hei Kjell! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd som kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi
Koselig betjening og saken min ble ordnet der og da.
Hei Anne K! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Hyggelig og vennlig kundeservice lett å komme igjennom
Hei Jan! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på :) Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
På hytta hadde jeg topp 10 garanti fra NorgesEnergi, var jo greit nok det, men etter hvert kom det den ene etter den andre tilleggsavtale, som vinterTrygghet 49 kr måneden, spareavtale 49 kroner måneden, og 100%fornybar energi 60 kroner måneden. Finner ikke ut jeg hadde bestilt noe av det. Så for eksempel juli 2020 Der betalte jeg 20 kr i strøm, men med alle tilleggene ble det 180 kr. NEI styr unna NorgesEnergi. Bare svindel og lureri.
Hei Kjetil R. Takk for din henvendelse! Det er leit at du føler deg lurt, men tilleggsproduktene du nevner kan kun bestilles av kunder, det er ikke noe vi plutselig legger til i avtalene våre. Om du ønsker mer detaljert informasjon vedrørende dette og din avtale kan du sende oss en epost til: [email protected] Mvh Rebecca, Norgesenergi!
Har ikke vært helt fornøyd med NorgesEnergi, opplever tilbud som har vært litt "luretilbud", ikke så billige som de skal ha det til. Derfor byttet jeg nylig til en annen strømleverandør, og mottok i den sammenheng en telefon fra NorgesEnergi for å få meg tilbake som kunde. Selgeren kom med et tilbud som ikke var bedre eller biligere enn andre tilbud jeg fant på nett. Når jeg høflig argumenterte for det og lurte på hvorfor tilbudet fra NorgesEnergi likevel var bedre, fikk jeg til slutt et litt utålmodig svar om at jeg misforstod tilbudet deres og deretter et kjapt "ha det bra". Jeg rakk så vidt selv å si ha det før selger la på. Ikke spesielt høflig eller god kundeservice, når jeg selv kun var en høflig og rolig i telefonen.
Hei Tonje, takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke bra ut. Har du mulighet til å sende oss en epost til [email protected] med litt mer informasjon slik vi kan ta klagen videre med selger? Ellers må jeg beklage så mye for den dårlige opplevelsen du hadde med en av våre selgere. Mvh Rebecca, Norgesenergi :)
Jeg har vært kunde i mange år og har alltid fått god service, og prisene er gode.
Hei Vencke G! Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Ønsker deg en riktig god helg :) Mvh Linn, NorgesEnergi
Jrg er fårnøgt med avtalen kunde hås dere mange år anbefaller dere mine venner
Hei Iselin I.S! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter veldig pris på din tilbakemelding og ønsker deg en riktig god helg :) Mvh Linn, NorgesEnergi
Norgesenergi har effektiv og grei kundeservice uansett hva du tar kontakt for. Spør de om prismatch! Det er gull ikke alle kjenner det. Men kundeservice er godt oppdatert og hjelper deg videre. Anbefaler Norgesenergi som strømleverandør!
Hei Agnethe! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en kommentar her på bytt.no Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi
God service,billig strøm og oversiktlig faktura i app.
Hei Tom, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er svært viktig for oss at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding her på bytt.no. Mvh Nina, NorgesEnergi
Norges energi har vært meget imøtekommende i situasjoner hvor jeg har trengt rådgiving. Kort svartid på tlf.
Hei Elisabeth, Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd som kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi
Den blir lang. Men i stikkord kunne dere ikke se at jeg var kunde lenge etter at jeg hadde svart ja på avtalen. Ble oppringt av 3 part til tross for at jeg var kunde. 10 beste avtalen basert på 2019 tall, vanskelig og orientere seg om hva som er beste avtale. Prismach gjelder ikke gratis strøm.😐
Hei Paal S, Ut i fra kommentaren din er det dessverre vanskelig for meg å se på hva som kan ha skjedd her. Jeg håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med oss, dersom du ønsker at vi ser nærmere på saken. Du kan gjerne kontakte oss per tlf: 38 10 00 80, eller sende oss en e-post til: [email protected]. Når det gjelder Prismatch stemmer det at vi dessverre ikke matcher avtaler med gratis strøm, dette er i henhold til våre avtalevilkår. Vi matcher derimot avtaler med avslag på strømprisen. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har bare gode ting å si om Norges energi både på servise Og strøm avtale Mvh
Hei Siren! Tusen takk for en så fin kommentar! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Det setter vi stor pris på :) Mvh Kate, NorgesEnergi
Vil du betale skjorta hos din nåværende strømleverandør fordi du ikke gidder å bruke tid på å sette deg inn i hva du betaler for strømmen, så gjør gjerne det. Vil du spare penger, så bytt til et strømselskap som strekker seg det lille ekstra for kunden og i tillegg har prismatch. Da bytter du til NorgesEnergi. Masse andre rabatter får du også. Enkelt og greit.
Hei Vegard G! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi