⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Lureri med gratis strøm

Omtale av  Bjorland B

Svarte ja til gratis strøm inntil 2.mnd. Dette er lureri da en etter 2. mnd når periode er slutt kommer det regning. Tar kontakt og spør hva dette er. Du har fått gratis strøm, men du må betale for fornybar energi. Jeg spør kor det står i tilbudet og får tilsvar at hun kunne stryke det. Etter dette kommer det mail om at faktura er rett, så jeg må bare betale. STYR UNNA NORGES ENERGI.

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09:24

Hei Bjorland B! Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice og vi ønsker å se nærmere på hva som har skjedd her. Gjerne kontakt oss på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Du må gjerne spørre etter meg hvis du ønsker :) Mvh Linn Christine W - NorgesEnergi

Nyttig (2)

Ekstra kostnader

Omtale av  Helle

Spesifiserte at det ikke ønskes ekstra kostnader på faktura, ble fakturert for sparepakke og vinterpakke

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09:17

Hei, Helle! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh Linn - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Jeg er fornøyd!

Omtale av  Oddmund J. R

God opplevelse! Med svar på mine spørsmål! Billig strøm! Fikk justert med avtale etter mitt forbruk av strøm.

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09:16

Hei, Oddmund J.R! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter virkelig pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god helg :) Mvh Linn - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Elendig Kundeservice

Omtale av  Per O. A

Hadde forsikring sparepakken som inkluderer 4 mnd betalingsfritak. Så ble jeg permittert og forsøkte å få løst inn denne forsikringa. Det skulle vise seg å være vanskelig 😬 Bare masse dårlige unnskyldninger fra ende til annen. Kunderådgivere som rotet bort papirer sendt på e-post 3 ganger 😡 Tar ca 6-7 mnd og få denne forsikringa i virk. Og du må betale hver eneste mnd frem til det. Veldig mye vits da 🙈 Etter mye rot og surr og manglende evne på kundeservice,( greide aldri å unnskylde seg heller ) kom jeg frem til at det beste var å bytte til et annet selskap. Anbefaler ingen å tegne abonnement hos Norges Energi. Alltid vært fornøyd med dem før, men aldri mer etter dette 🙈😬😡

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09:14

Hei, Per O.A! Takk for din tilbakemelding! Beklager at du opplevde rot og lang behandlingstid hos vår kundeservice vedr innvilgelse av betalingsfritak via Sparepakken. Med Sparepakken får du dekket alle strømutgiftene dine fra NorgesEnergi dersom du blir ufrivillig arbeidsledig eller permittert, minimum kr 1.000 per måned i inntil fire måneder. En kan tidligst søke etter 30 dager og får etterbetalt. Noen tilfeller kan behandlingstiden ta litt tid. Gjerne ta kontakt med oss pr telefon 381 00 080 eller epost [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Håper vi hører fra deg! Mvh Linn – NorgesEnergi

Nyttig (2)

Veldig bra!

Omtale av  Ivar

God og hyggelig kundeservice! Her ryddes det enkelt opp i det man lurer på.

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09:08

Hei, Ivar! Så flott å høre at du er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice :) Vi setter veldig pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Prismatch

Omtale av  Heidi K

Ringte om prismach på ny avtale jeg fikk. Raskt og enkelt.

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 09:07

Hei, Heidi K! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, vi setter veldig pris på det! Husk, du kan ta ny prismatch etter din prismatch periode er over, bare å ta kontakt med oss igjen :) Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Jeg fikk hjelp med en gang

Omtale av  Rune

Kjempe flott. God service og hyggelig samtale. Det hun har en god og klar stemme

Svar fra NorgesEnergi
17.10.2020 08:59

Hei, Rune! Veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd etter å ha vært i kontakt med oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Bra så langt, blitt akkurat ny kunde.

Omtale av  Unn E. H

Har akkurat startet med dere, så må bli kjent først😁

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2020 15:56

Hei, Unn E.H! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør.

Nyttig (0)

Perfekt

Omtale av  Merethe

Lettvint, bra kundeservice, billig, forståeli faktura.

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2020 15:56

Hei, Merethe! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Nyttig (0)

Super hjelp og så hyggelig

Omtale av  Astrid B. T

Det var veldig enkelt å få gode tilbud og forklaring. Ekstra service å bli ringt opp så fort. Ps! Avtalen ble egentlig gjort hos Elkjøp, så vil anbefale dem å vise avtalen, noe jeg ikke fikk. Tror jeg nå blir fornøyd - jeg fikk jo avslag ved å benytte dere!

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2020 15:55

Hei, Astrid B.T! Så flott å høre at du fikk svar på din henvendelse og er fornøyd med din strømavtale hos oss. Kontakt oss gjerne igjen, dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

God opplevelse

Omtale av  Gaute

Enkelt å forholde seg til og hjelpsom kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2020 15:55

Hei, Gaute! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Bedrag?

Omtale av  Jon G

Har hatt Norgesenergi, men byttet til Tibber. Ble så oppringt av en selger fra Norgesenergi, som ville ha meg tilbake, og lovte en masse ting som ikke samsvarte med neste faktura. Etter det er selgere fra Norgesenergi blokkert på min telefon. Men lurer også på en ting. I sommer var strømprisen tilnærmet lik null (1 øre), men det laveste jeg så på fakturaene fra Norgesenergi var 15 øre. I de periodene spotprisen var lavest (1 øre), mener jeg at jeg ble fakturert 27 øre pk kWt av Norgesenergi. Dette mener jeg samstemmer dørlig, og etter å ha byttet tilbake til Tibber ble mine strømregninger en brøkdel av hva de var hos Norgesenergi. Jeg hadde ikke fått satt over strømmen på hytta, så fikk fakturaer av strøm fra to levrandører. Jeg mener at Norgesenergi sin spotpris-avtale er en ren bløff! Hilsen en som ikke kommer tilbake som kunde.

Svar fra NorgesEnergi
14.10.2020 15:54

Hei, Jon G! Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere og NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Må forbedre kundeservice

Omtale av  Steinar K

Jeg fikk god hjelp når jeg omsider fikk kontakt...etter lang venting.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2020 13:58

Hei Steinar! Det er flott å høre at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss! Vi er veldig opptatt av at det skal være enkelt for deg å ta kontakt med oss, men av og til kan vi ha pågang som gjør at det tar noe tid før vi svarer. Vi jobber alltid for å bli bedre og setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God kundeservice.

Omtale av  Christy

Fikk snakke med en veldig hyggelig svensk kundesupport som var hjelpsomt og hyggelig.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2020 13:57

Hei Christy! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Svindel

Omtale av  Anonym

Norgesenergi har tydeligvis hyret en gjeng tenåringer som stadig renner på dørene og skal selge avtale med Norgesenergi basert på løgn og juks. Noen ganger sier selgerne at de har spesielt gunstige avtaler med boligene i akkurat dette området. Andre ganger, som i dag, kommer de med noen løse påstander om at prisene ble mye dyrere etter installasjon av strømmåler. Og da skal man liksom velge Norgesenergi? Totalt useriøst. Dette blir rapportert inn til Forbrukertilsynet.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2020 08:33

Hei! Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke nærmere på hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Svært fornøyd kunde

Omtale av  Anita R. J

Passer for meg som kunde og god kundeservice. Dessuten får vi mye strøm for pengene.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2020 08:28

Hei Anita R. J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR