NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarte ja til gratis strøm inntil 2.mnd. Dette er lureri da en etter 2. mnd når periode er slutt kommer det regning. Tar kontakt og spør hva dette er. Du har fått gratis strøm, men du må betale for fornybar energi. Jeg spør kor det står i tilbudet og får tilsvar at hun kunne stryke det. Etter dette kommer det mail om at faktura er rett, så jeg må bare betale. STYR UNNA NORGES ENERGI.
Hei Bjorland B! Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice og vi ønsker å se nærmere på hva som har skjedd her. Gjerne kontakt oss på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Du må gjerne spørre etter meg hvis du ønsker :) Mvh Linn Christine W - NorgesEnergi
Spesifiserte at det ikke ønskes ekstra kostnader på faktura, ble fakturert for sparepakke og vinterpakke
Hei, Helle! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh Linn - NorgesEnergi
God opplevelse! Med svar på mine spørsmål! Billig strøm! Fikk justert med avtale etter mitt forbruk av strøm.
Hei, Oddmund J.R! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter virkelig pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god helg :) Mvh Linn - NorgesEnergi
Hadde forsikring sparepakken som inkluderer 4 mnd betalingsfritak. Så ble jeg permittert og forsøkte å få løst inn denne forsikringa. Det skulle vise seg å være vanskelig 😬 Bare masse dårlige unnskyldninger fra ende til annen. Kunderådgivere som rotet bort papirer sendt på e-post 3 ganger 😡 Tar ca 6-7 mnd og få denne forsikringa i virk. Og du må betale hver eneste mnd frem til det. Veldig mye vits da 🙈 Etter mye rot og surr og manglende evne på kundeservice,( greide aldri å unnskylde seg heller ) kom jeg frem til at det beste var å bytte til et annet selskap. Anbefaler ingen å tegne abonnement hos Norges Energi. Alltid vært fornøyd med dem før, men aldri mer etter dette 🙈😬😡
Hei, Per O.A! Takk for din tilbakemelding! Beklager at du opplevde rot og lang behandlingstid hos vår kundeservice vedr innvilgelse av betalingsfritak via Sparepakken. Med Sparepakken får du dekket alle strømutgiftene dine fra NorgesEnergi dersom du blir ufrivillig arbeidsledig eller permittert, minimum kr 1.000 per måned i inntil fire måneder. En kan tidligst søke etter 30 dager og får etterbetalt. Noen tilfeller kan behandlingstiden ta litt tid. Gjerne ta kontakt med oss pr telefon 381 00 080 eller epost [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Håper vi hører fra deg! Mvh Linn – NorgesEnergi
God og hyggelig kundeservice! Her ryddes det enkelt opp i det man lurer på.
Hei, Ivar! Så flott å høre at du er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice :) Vi setter veldig pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
Ringte om prismach på ny avtale jeg fikk. Raskt og enkelt.
Hei, Heidi K! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, vi setter veldig pris på det! Husk, du kan ta ny prismatch etter din prismatch periode er over, bare å ta kontakt med oss igjen :) Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
Kjempe flott. God service og hyggelig samtale. Det hun har en god og klar stemme
Hei, Rune! Veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd etter å ha vært i kontakt med oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
Har akkurat startet med dere, så må bli kjent først😁
Hei, Unn E.H! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør.
Lettvint, bra kundeservice, billig, forståeli faktura.
Hei, Merethe! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.
Det var veldig enkelt å få gode tilbud og forklaring. Ekstra service å bli ringt opp så fort. Ps! Avtalen ble egentlig gjort hos Elkjøp, så vil anbefale dem å vise avtalen, noe jeg ikke fikk. Tror jeg nå blir fornøyd - jeg fikk jo avslag ved å benytte dere!
Hei, Astrid B.T! Så flott å høre at du fikk svar på din henvendelse og er fornøyd med din strømavtale hos oss. Kontakt oss gjerne igjen, dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Enkelt å forholde seg til og hjelpsom kundeservice.
Hei, Gaute! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Har hatt Norgesenergi, men byttet til Tibber. Ble så oppringt av en selger fra Norgesenergi, som ville ha meg tilbake, og lovte en masse ting som ikke samsvarte med neste faktura. Etter det er selgere fra Norgesenergi blokkert på min telefon. Men lurer også på en ting. I sommer var strømprisen tilnærmet lik null (1 øre), men det laveste jeg så på fakturaene fra Norgesenergi var 15 øre. I de periodene spotprisen var lavest (1 øre), mener jeg at jeg ble fakturert 27 øre pk kWt av Norgesenergi. Dette mener jeg samstemmer dørlig, og etter å ha byttet tilbake til Tibber ble mine strømregninger en brøkdel av hva de var hos Norgesenergi. Jeg hadde ikke fått satt over strømmen på hytta, så fikk fakturaer av strøm fra to levrandører. Jeg mener at Norgesenergi sin spotpris-avtale er en ren bløff! Hilsen en som ikke kommer tilbake som kunde.
Hei, Jon G! Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere og NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg fikk god hjelp når jeg omsider fikk kontakt...etter lang venting.
Hei Steinar! Det er flott å høre at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss! Vi er veldig opptatt av at det skal være enkelt for deg å ta kontakt med oss, men av og til kan vi ha pågang som gjør at det tar noe tid før vi svarer. Vi jobber alltid for å bli bedre og setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi
Fikk snakke med en veldig hyggelig svensk kundesupport som var hjelpsomt og hyggelig.
Hei Christy! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Norgesenergi har tydeligvis hyret en gjeng tenåringer som stadig renner på dørene og skal selge avtale med Norgesenergi basert på løgn og juks. Noen ganger sier selgerne at de har spesielt gunstige avtaler med boligene i akkurat dette området. Andre ganger, som i dag, kommer de med noen løse påstander om at prisene ble mye dyrere etter installasjon av strømmåler. Og da skal man liksom velge Norgesenergi? Totalt useriøst. Dette blir rapportert inn til Forbrukertilsynet.
Hei! Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke nærmere på hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi
Passer for meg som kunde og god kundeservice. Dessuten får vi mye strøm for pengene.
Hei Anita R. J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi