NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Disse folkene sender ut faktura etter forfallsdato, noen ganger ikke i heletatt. Har opplevd å få inkasso på betalte regninger! samt de pakker på deg ''fornybar energi osv '' avtaler uten ditt samtykke. De sier dem tar opp samtalene når man bestiller, jeg etterspurte å få høre at jeg samtykket til disse extra kostnader, fikk til svar at de ikke tok opp samtaler. I rest my case.
Jeg anbefaler ikke dette selskapet. Høy priser og mye tillegg på fakturaen.
Helt utrolig hvor påstålige Norges Energi er. De nekter for at vi har sendt inn flytte melding på strømmen. At nye eier av huset vi solgte ikke har opprettet ny strøm avtale, så derfor kan ikke vi ha sendt inn flyttemelding. Vi har fått bekreftelse både fra vår megler at hun sendte inn det skjemaet. Agder Energi sier at alt er i orden. Men Norges energi nekter fullstendig og tar ingen ansvar. Jeg advarer alle om å bruke Norges Energi om man skal selge huset sitt, ihvertfall. Bytt leverandør før dere skal selge. Nå har jeg selv byttet med vårt nye hus til en annen strømleverandør. Aldri mer Norges Energi igjen.!
Jeg har sendt mail om oppsigelse av strømabonnement, men de vil ikke kutte det på grunn av "personvernsreglene". Jeg har flyttet til ny leilighet og har dermed strøm som er feller for sameiet. Hva gjør jeg nå for å få kuttet strømabonnementet? Jeg har skrevet en skriftlig mail om oppsigelse, men det hjelper ikke...
De endrer fakturavulkårene og legger til masse ekstra kostnader uten samtykke. Ringte inn og fikk det fjernet.. 2 måneder etter. La de det på igjen. Fikk 9kr fast pris. Og 4 øre påslag. NÅ betaler jeg 56kr fastpris og påslag på hele 13,98!!! Uten Å si noe. Er du kunde? Følg med på faktura og bytt selskap. Utrolig useriøst selskap og en kundeservice som ikke kan jobben sin!
Her må det være lovhjemmel for å oppløse et selskap som så åpenbart driver svindel. Hvordan disse får finansiering er et mysterium. TV-reklamer og stand hos Elkjøp? Helt utrolig. Mest useriøse selskapet jeg har vært i kontakt med, og kundebehandlerne er frekke! Legg ned.
Fikk Bruddavgift på avtale fra Elkjøp selv om de sa det ikke var bindende avtale. Dette er svindel fra begge selskapene. Aldri mere. Hold dere unna selskapet!!! Svindel
Byttet til Norgesenergi på Black friday. Fikk da vite at med den avtalen så var det 3 mnd bindingstid. Nå hevder de at det er ett års bindingstid... Hårreisende. Jeg har kjøpt meg ut av avtalen. Ikke er de billigst og ikke har de kundeservice.
Byttet da jeg kjøpte tlf. Strøm konto har fungert supert men lite informasjon om dagens strømpris. Man antar bare at de gir deg en god pris i forhold til andre leverandører men sjekker ikke. Betaler for vinter trygghet men betaler mer enn andre i strøm pris. Bruker 50% mindre strøm enn i de tre siste årene fordi jeg fyrer med ved men regningen er dobbel så høy.
La deg ikke lure av det som blir sagt på telefon. Opplevde at prisen var dobbelt så høy som det som ble tilbudt. Glad jeg sjekket opp i dette «gode» tilbudet. Oppleves som svindel! Styr unna!
Går det an å gi null, så blir det mer riktig enn 1 stjerne. Ble lurt inn i dette da jeg handlet på Elkjøp. Dama forteller at nå er jeg kunde i NorgesEnergi, får da 500.- minus på en kaffetrakter. Forteller at jeg ikke ønsker dett, betaler full pris på trakteren, fordi jeg ønsker å fortsette kundeforholdet der jeg er. Allikevel klarer Norgesenergi å kapre meg som kunde i 13 dager. Dette er galskap!! Ringer, men får to valg: er kunde eller skal bli kunde, tast 1 eller 2. Lang kø og får ikke kontakt. Aldri velg dette kyniske selskapet, betaler heller mer til andre!!
Pågående selgere ringte og lovet oss at vårt abonnement hos Talkmore skulle bli billigere. Dette skjedde aldri, det som derimot skjedde var at vi fikk skyhøy strømpris og at vi plutselig måtte betale for "sparepakken", en forsikringspakke vi aldri har hørt noe om eller sagt ja til!
Bytt selskap, plutselig betaler du for tilleggsprodukter du ikke har bestilt. Bare lureri og beklager ikke at de gjør det heller. Ikke er de billige heller. Bare å bytte!
Det dukker opp tilleggstjenester som dem pusher via telefonselgere. Både Sparepakken og Vintertrygghet. Jeg sa at jeg ikke ønsket dette til selger. Begge selgerne sa at jeg kun fikk et tilbud om tjenesten og at jeg fritt kunne takke nei. Dette sjedde aldri. Det er via sjekk av faktura i etterkant at vi har funnet dette ut. Meget skuffet og føler oss lurt. Skam dere Norgesenergi!!!
I vårt kollektiv har vi vært veldig greit fornøyd med gudbrandsdal energi. Om det finnes billigere? Kanskje. Men alt i alt, null tull. Etter en masete telefonsamtale gikk kollektivet med på å gå over til NorgesEnergi. Vi la selvfølgelig fort merke til at vi betalte hos begge leverandørene, til tross for at NorgesEnergi hevdet at dette ikke var mulig og nektet å hjelpe videre med dette. NorgesEnergi sin regning over samme periode som Gudbrandsdal var mer enn dobbelt så høy. Etter litt om og men måtte vi jo bare gå med på å betale. Vi mottok nå nettopp en ny regning, på over 5000 til sammen, for en periode vi allerede har betalt for til annen leverandør. Selvfølgelig har vi vært usikker på hvordan noe sånt kan ha skjedd, men når vi spør NorgesEnergi er det null å hente. Bare «håper dette oppklarte saken». (Hvis du lurte: det gjorde aldri det) Vi er alle studenter, og dette er uansett ikke noe noen ønsker å bruke tusenvis av kroner og massevis av energi på. Mye frustrasjon resulterer i mye tekst. Hvis du ikke orket å lese alt, så les dette: HOLD DEG UNNA.
Her kan jeg meddele om elleville skyhøye priser, dårlig hjelp å få fra kundeservice og ELENDIG opplegg. Overfører man til ny strømleverandør skal de automatisk si opp det gamle. I dette tilfelle har dette ikke skjedd, og jeg har da betalt dobbelt opp med strøm til to strømleverandører samt nettleie. Kan melde om at bare nettleien hos NorgesEnergi er dyrere enn hva hele strømregningen + nettleien hos Gudbrandsdal Energi kommer på i løpet av en måned. Sendte også inn angreskjema som de «ikke har fått». IKKE BYTT TIL NORGESENERGI