NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fakturaene inneholder alle nødvendige opplysninger om pris og forbruk på en grei og forståelig måte
Hei Hans W. H. Vi takker for tilbakemeldingen, og det er fint å høre at du er fornøyd med oppsettet på fakturaen. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Var en i vanskelig situasjon og ringte dem for avtale. Snakket med en ung mann som satt alt de kunne i verk for å hjelpe meg. Fantastisk. Empatisk. Løsningsorientert. Kan mye om sitt produkt. Jeg har jobbet med strømsalg. Aldri med NorgesEnerg. Han tok vare at jeg ble ivaretatt. Og ringte meg opp og ordnet 3 ganger. I løpet av dagen var alt i orden. Jeg kommer ikke til å bytte. Han skaffet en lojal kunde.
Hei Jannicke. Vi takker så mye for den fine tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør samt vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg fikk tilbud om en bedriftsavtale som viste seg å ha 12 mnd. bindingstid. Da jeg sa opp fikk jeg ingen beskjed om at strømmen ville bli stoppet før jeg fikk oppgjørsfaktura. Det var dårlig informasjon ved inngåelse og oppsigelse av avtalen.
Hei Emilie. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler du ikke fikk nok informasjon. Vi ønsker å være tydelige i vår kundekontakt og ønsker at alle våre kunder skal ha mottatt god informasjon ved bestilling. Jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter ([email protected] eller tlf: 38 10 00 81) slik at vi kan undersøke det. Mvh Ida, Norgesenergi
Eg er svært fornøyd med med dere som min strøm leverandører.
Hei Terje V. Vi takker for din fine tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi
Ble lurt og sa ja til et "Bedrift Aktiv". Dette er et abonnement ment for å lure personer med enkeltpersonforetak og ungå forbrukerkjøpsloven. De skal ha gebyr på 3000kr for oppsigelse og resten av avtalevilkårene er fylt av paragrafer til fordel for NorgesEnergi.Har enda ikke fått første faktura, men alt peker mot at de gjør en allerede dyr strøm dyrere! UNNGÅ DEM!
Hei Mads. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Vi ønsker å være tydelige i vår kundekontakt og ønsker at alle våre kunder skal ha mottatt god informasjon i henhold til bestillingen. Det skal også bekreftes skriftlig av kunde ved inngåelse. Jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter ([email protected] eller tlf: 38 10 00 81) slik at vi kan se på saken. Mvh Ida Norgesenergi
Lovers bonus ved verving av nye kunder, men kundeservice kan tydeligvis ikke jobben sin. Styr unna! Og deres sensor for omtale her bestemmer kun god omtale ikke fakta
Hei Henry S. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse vedrørende kontakt me vårt kundesenter. Ved verving så vil en få 500 kr i bonus såfremt det er benyttet vervelenke samt den du har vervet har aktivert avtalen. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på nytt om du ønsker at vi undersøker verving i din avtale. Vårt kundesenter kan kontaktes via epost ([email protected]) eller per telefon 38 10 00 80 (08-16 man-fre). Mvh Ida, Norgesenergi
Trygg og sikker.Det som er bra er at jeg føler at jeg vet noenlunde hva jeg må gjøre,pga.informasjon fra dere,for å sikre meg oversikt og at jeg erfarer at dere lytter til kundene.
Hei Terje A. Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din stømleverandør og vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Totalen og selvsagt prisen og i tillegg ei svært god oversikt på nettsiden deres.
Hei Torigeir. Vi takker for din fine tilbakemelding og er glade for at du er fornøyd med strømavtalen og Minside. Om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Det var ett lett valg å ta, fast påslag kr.49 og ingen kW påslag, +god mobilavtale
Hei Arne K. J. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen og er glade for at du er fornøyd med din strømavtale og mobilavtale. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Har gode priser. Yter også god service når det har vært behov for svar på spørsmål etc. Jeg har vært en fornøyd kunde i mange år og vil også fortsette med Norgesenergi fremover
Hei Merete E. A Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg ønsker meg en mye lettere app i bruk. Den må også vise dagens forbruk i nåtid, ikke dagen etterpå. Mye å lære av Tibber her.
Hei Håkon. Vi takker for din tilbakemelding og vil ta det videre. Mvh Ida, Norgesenergi
Gode avtaler, fine priser, fin kundeservice. Enkelt å bruke lappen.
Hei Reidar N. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med avtalen, prisen og kundeservicen i NorgesEnergi. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
De virker litt rare når de hevder at faktura ikke er betalt på appen til de såkalt sympatiske folkene som jobber der. Derfor får jeg ikke utsatt neste faktura 30 dager og truer med purring på forrige faktura. Da er det vel på grensen til maktkåte pengeinnkrevere i stedet for det ytre milde og skøyale design.
Hei Marthe. Vi synes det er leit å lese om din opplevelse i henhold til utsettelse av faktura. Ved utsettelse av faktura så må tidligere faktura være innbetalt i sin helhet. Så fort tidligere faktura er innbetalt så kan nyeste faktura utsettes. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med i forhold til utsettelse. Vår kundesenter kan kontaktes via epost ([email protected]) eller per telefon 38 10 00 80 (08-16 man-fre). Mvh Ida, Norgesenergi
Alle "ekstra forsikringstjenester etc" som tilbys av NE bør unngås. De er ikke designet for å "hjelpe" srømkundene, men tvertimot. De tilbys kun for tyne mer penger av kundene. Da jeg skiftet til NE, så sa jeg klart at jeg ville ha spotpris med kun kr. 49 i fast påslag. Det virket som om NE-fyren i telefonen hadde hatt et lite drypp - og maste videre. Jeg stod på mitt. Kort tid etter telefonsamtalen begynte NE med sms-terror. Uten å lese sms'ene nøye, regnet med at det var det samme maset. Jeg så at beløpet kr. 49 figurerte i 2 sms'er og kvitterte med ja. Da jeg omsider oppdaget at jeg hadde gått på limpiinnen, ringte jeg NE og uttrykte i fargerike ordelag hva jeg syntes om deres "forretningsmodell". Det viste seg da at jeg skyldte kr. 6400 til ågerrente. Jeg krevde tilbakebetaling av påførte unødvendige kostnader. Det var som å snakke til solid eik.
Hei Helge L. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen vedrørende en av våre selgere, og slik skal det ikke være. Vi ønsker å være tydelige og informative i vår kundekontakt og ønsker ikke at kundene våre skal sitte igjen med en følelse av at de ikke vet hva det gjelder eller får avtaler de ikke ønsker. Alle våre produkter og tjenester må derfor bekreftes skriftlig av kunde ved inngåelse, og dem vil stå spesifisert på faktura. Vi håper du ønsker å ta kontakt på nytt ved vår kundesenter dersom du har noen spørsmål (tlf: 38 10 00 80 (man-fre 08.16) eller epost: [email protected]). Med vennlig hilsen Norgesenergi
Svært god informasjon tilgjengelig, gode priser og en utmerket service.
Hei Carsten! Tusen takk for fine ord. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss. Dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen NorgesEnergi
Jeg har brukt og prøvd ulike aktører innen strøm. Og norgesenergi er best! Tidligere aktør med samme kwh brukt i mnd til Norges energi med samme kwh brukt har vi reduert strøm utgiftene på 48%.. og tidligere aktør garantert at de var best (ønsker ikke navm gi dem) aner ikke hvordan vi kunne redusere sååå mye med bytte! Norges energi er nr 1! Bytter ikke igjen kan man si!
Hei Kim E. G. E Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og at du har klart å redusere strøm utgiftene ved å bruke oss i NorgesEnergi. Det er viktig for oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Med vennlig hilsen NorgesEnergi