⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Synes Norges Energi er et pålitelig og trygt selskap

Omtale av  Hans W. H

Fakturaene inneholder alle nødvendige opplysninger om pris og forbruk på en grei og forståelig måte

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2023 08:24

Hei Hans W. H. Vi takker for tilbakemeldingen, og det er fint å høre at du er fornøyd med oppsettet på fakturaen. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Løaningsorienterte

Omtale av  Jannicke

Var en i vanskelig situasjon og ringte dem for avtale. Snakket med en ung mann som satt alt de kunne i verk for å hjelpe meg. Fantastisk. Empatisk. Løsningsorientert. Kan mye om sitt produkt. Jeg har jobbet med strømsalg. Aldri med NorgesEnerg. Han tok vare at jeg ble ivaretatt. Og ringte meg opp og ordnet 3 ganger. I løpet av dagen var alt i orden. Jeg kommer ikke til å bytte. Han skaffet en lojal kunde.

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2023 08:23

Hei Jannicke. Vi takker så mye for den fine tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør samt vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Dårlig pris, bindingstid på avtalen jeg var på.

Omtale av  Emilie

Jeg fikk tilbud om en bedriftsavtale som viste seg å ha 12 mnd. bindingstid. Da jeg sa opp fikk jeg ingen beskjed om at strømmen ville bli stoppet før jeg fikk oppgjørsfaktura. Det var dårlig informasjon ved inngåelse og oppsigelse av avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
02.05.2023 08:29

Hei Emilie. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler du ikke fikk nok informasjon. Vi ønsker å være tydelige i vår kundekontakt og ønsker at alle våre kunder skal ha mottatt god informasjon ved bestilling. Jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter ([email protected] eller tlf: 38 10 00 81) slik at vi kan undersøke det. Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (1)

Veldig bra

Omtale av  Terje V

Eg er svært fornøyd med med dere som min strøm leverandører.

Svar fra NorgesEnergi
28.04.2023 08:05

Hei Terje V. Vi takker for din fine tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Lureri

Omtale av  Mads

Ble lurt og sa ja til et "Bedrift Aktiv". Dette er et abonnement ment for å lure personer med enkeltpersonforetak og ungå forbrukerkjøpsloven. De skal ha gebyr på 3000kr for oppsigelse og resten av avtalevilkårene er fylt av paragrafer til fordel for NorgesEnergi.Har enda ikke fått første faktura, men alt peker mot at de gjør en allerede dyr strøm dyrere! UNNGÅ DEM!

Svar fra NorgesEnergi
25.04.2023 08:21

Hei Mads. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Vi ønsker å være tydelige i vår kundekontakt og ønsker at alle våre kunder skal ha mottatt god informasjon i henhold til bestillingen. Det skal også bekreftes skriftlig av kunde ved inngåelse. Jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter ([email protected] eller tlf: 38 10 00 81) slik at vi kan se på saken. Mvh Ida Norgesenergi

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Holder ikke hva de reklamerer med!

Omtale av  Henry S

Lovers bonus ved verving av nye kunder, men kundeservice kan tydeligvis ikke jobben sin. Styr unna! Og deres sensor for omtale her bestemmer kun god omtale ikke fakta

Svar fra NorgesEnergi
21.04.2023 08:28

Hei Henry S. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse vedrørende kontakt me vårt kundesenter. Ved verving så vil en få 500 kr i bonus såfremt det er benyttet vervelenke samt den du har vervet har aktivert avtalen. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på nytt om du ønsker at vi undersøker verving i din avtale. Vårt kundesenter kan kontaktes via epost ([email protected]) eller per telefon 38 10 00 80 (08-16 man-fre). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Meget fornøyd med Norges Energi

Omtale av  Terje A

Trygg og sikker.Det som er bra er at jeg føler at jeg vet noenlunde hva jeg må gjøre,pga.informasjon fra dere,for å sikre meg oversikt og at jeg erfarer at dere lytter til kundene.

Svar fra NorgesEnergi
21.04.2023 08:22

Hei Terje A. Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din stømleverandør og vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Totalen som kunde hos Norges energi er topp for min del.

Omtale av  Torigeir

Totalen og selvsagt prisen og i tillegg ei svært god oversikt på nettsiden deres.

Svar fra NorgesEnergi
17.04.2023 10:29

Hei Torigeir. Vi takker for din fine tilbakemelding og er glade for at du er fornøyd med strømavtalen og Minside. Om det er noe vi kan hjelpe deg med ved en senere anledning så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Pris og uten påslag

Omtale av  Arne K. J

Det var ett lett valg å ta, fast påslag kr.49 og ingen kW påslag, +god mobilavtale

Svar fra NorgesEnergi
17.04.2023 10:26

Hei Arne K. J. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen og er glade for at du er fornøyd med din strømavtale og mobilavtale. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Gode priser og god service

Omtale av  Merete E. A

Har gode priser. Yter også god service når det har vært behov for svar på spørsmål etc. Jeg har vært en fornøyd kunde i mange år og vil også fortsette med Norgesenergi fremover

Svar fra NorgesEnergi
17.04.2023 10:20

Hei Merete E. A Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Vanskelig App

Omtale av  Håkon

Jeg ønsker meg en mye lettere app i bruk. Den må også vise dagens forbruk i nåtid, ikke dagen etterpå. Mye å lære av Tibber her.

Svar fra NorgesEnergi
17.04.2023 10:18

Hei Håkon. Vi takker for din tilbakemelding og vil ta det videre. Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Enkelt, rimelig

Omtale av  Reidar N

Gode avtaler, fine priser, fin kundeservice. Enkelt å bruke lappen.

Svar fra NorgesEnergi
13.04.2023 08:57

Hei Reidar N. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med avtalen, prisen og kundeservicen i NorgesEnergi. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Svindel med 30 dagers utsettelse av faktura

Omtale av  Marthe

De virker litt rare når de hevder at faktura ikke er betalt på appen til de såkalt sympatiske folkene som jobber der. Derfor får jeg ikke utsatt neste faktura 30 dager og truer med purring på forrige faktura. Da er det vel på grensen til maktkåte pengeinnkrevere i stedet for det ytre milde og skøyale design.

Svar fra NorgesEnergi
13.04.2023 09:00

Hei Marthe. Vi synes det er leit å lese om din opplevelse i henhold til utsettelse av faktura. Ved utsettelse av faktura så må tidligere faktura være innbetalt i sin helhet. Så fort tidligere faktura er innbetalt så kan nyeste faktura utsettes. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med i forhold til utsettelse. Vår kundesenter kan kontaktes via epost ([email protected]) eller per telefon 38 10 00 80 (08-16 man-fre). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Svindel & bondefangeri

Omtale av  Helge L

Alle "ekstra forsikringstjenester etc" som tilbys av NE bør unngås. De er ikke designet for å "hjelpe" srømkundene, men tvertimot. De tilbys kun for tyne mer penger av kundene. Da jeg skiftet til NE, så sa jeg klart at jeg ville ha spotpris med kun kr. 49 i fast påslag. Det virket som om NE-fyren i telefonen hadde hatt et lite drypp - og maste videre. Jeg stod på mitt. Kort tid etter telefonsamtalen begynte NE med sms-terror. Uten å lese sms'ene nøye, regnet med at det var det samme maset. Jeg så at beløpet kr. 49 figurerte i 2 sms'er og kvitterte med ja. Da jeg omsider oppdaget at jeg hadde gått på limpiinnen, ringte jeg NE og uttrykte i fargerike ordelag hva jeg syntes om deres "forretningsmodell". Det viste seg da at jeg skyldte kr. 6400 til ågerrente. Jeg krevde tilbakebetaling av påførte unødvendige kostnader. Det var som å snakke til solid eik.

Svar fra NorgesEnergi
13.04.2023 09:09

Hei Helge L. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen vedrørende en av våre selgere, og slik skal det ikke være. Vi ønsker å være tydelige og informative i vår kundekontakt og ønsker ikke at kundene våre skal sitte igjen med en følelse av at de ikke vet hva det gjelder eller får avtaler de ikke ønsker. Alle våre produkter og tjenester må derfor bekreftes skriftlig av kunde ved inngåelse, og dem vil stå spesifisert på faktura. Vi håper du ønsker å ta kontakt på nytt ved vår kundesenter dersom du har noen spørsmål (tlf: 38 10 00 80 (man-fre 08.16) eller epost: [email protected]). Med vennlig hilsen Norgesenergi

Nyttig (0)

Rask og utmerket service.

Omtale av  Carsten L

Svært god informasjon tilgjengelig, gode priser og en utmerket service.

Svar fra NorgesEnergi
05.04.2023 10:17

Hei Carsten! Tusen takk for fine ord. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss. Dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Topp selskap å avtale

Omtale av  Kim E. G. E

Jeg har brukt og prøvd ulike aktører innen strøm. Og norgesenergi er best! Tidligere aktør med samme kwh brukt i mnd til Norges energi med samme kwh brukt har vi reduert strøm utgiftene på 48%.. og tidligere aktør garantert at de var best (ønsker ikke navm gi dem) aner ikke hvordan vi kunne redusere sååå mye med bytte! Norges energi er nr 1! Bytter ikke igjen kan man si!

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2023 08:22

Hei Kim E. G. E Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og at du har klart å redusere strøm utgiftene ved å bruke oss i NorgesEnergi. Det er viktig for oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Med vennlig hilsen NorgesEnergi

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR