⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Godt fornøyd selv om strømmen kunne vært billigere

Omtale av  Odd H

Fakturaen er lett å forstå, appen på mobilen er også lett å skjønne

Svar fra NorgesEnergi
08.03.2023 10:25

Hei Odd H Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og at både fakturaen og appen er lett forståelig. Det er viktig for oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Mvh Monica NorgesEnergi

Nyttig (0)

Enkelt og klart

Omtale av  Bjørg

God informasjon om produktet og hvilke muligheter det har. En person å snakke med og hurtig jobbing.

Svar fra NorgesEnergi
06.03.2023 12:58

Hei Bjørg. Takk for den fine tilbakemeldingen! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe. Mvh Rebecca / NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ikke velg Norges Energi

Omtale av  Gerd

Har dessverre meget dårlig erfaring med Norges Energi. De rotet det til for oss så vi måtte betale dobbel strømregning. Nå må jeg bruke mye tid på å prøve å få det tilbake. De lover å sjekke opp og ringe meg tilbake, men har fortsatt ikke hørt noe fra dem. Jeg kommer til å bytte leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
06.03.2023 12:54

Hei Gerd. Vi synes det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse av NorgesEnergi. Vi håper at du vil ta kontakt med oss igjen, slik at vi kan se nærmere på saken, og se om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Mvh Rebecca NorgesEnergi

Nyttig (0)

Det eneste som kan hjelpe er at Norge også sprenger kablene til England og Tysklang!?

Omtale av  Jan I. S

Anbefaler Norgesenergi som strømleverandør pga god service og samtalevennlige medarbeidere.

Svar fra NorgesEnergi
06.03.2023 12:50

Hei Jan! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vit at vi setter pris på deg som kunde, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kunne hjelpe med. Mvh NorgesEnergi

Nyttig (0)

Topp Strøm

Omtale av  Arnfinn O

Veldig hjelpsomme, super kundeservice. Lett å snakke med, enorm viten om strøm.

Svar fra NorgesEnergi
01.03.2023 14:41

Hei Arnfinn O! Takk for en fin anmeldelse. Det er fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos NorgesEnergi. Ønsker deg en god dag videre! Mvh Rebecca NorgesEnergi

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kunnskap rik konsulent

Omtale av  Vidar S

Meget hyggelig samtale, kunnskap rik konsulent, vi var innom mange detaljer og temaer..

Svar fra NorgesEnergi
01.03.2023 14:39

Hei Vidar S! Takk for en hyggelig tilbakemelding på kundesenter vårt. Vi setter pris på fine tilbakemeldinger som sette. Håper du får en fin dag videre! Mvh NorgesEnergi

Nyttig (0)

Toppers

Omtale av  Finn M

Veldig bra. Litt kjedelig, og litt ufullstendig app. Kunne ha vært mye bedre mtp. å kunne sveipe ennå bedre frem og tilbake på strøm pris grqfen. Men helt ok. Bonus time er en god bunus ordning!

Svar fra NorgesEnergi
01.03.2023 09:27

Hei Finn M! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på både ris og ros, og ønsker alltid innspill slik at vi kan forbedre oss. Mvh Rebecca/NorgesEnergi

Nyttig (0)

De sniker inn tilleggs avtaler når du skal bekrefte hovedavtalen

Omtale av  Tove K

Ved bestilling og samtale var jeg klar på kun spotpris. Plutselig oppdager jeg at jeg betaler for tilleggsavtaler fordi jeg ikke har sagt nei til et tilbud de har kommet med. Den opprinnelige sms har ikke jeg på min mobil, hvor er den? Jeg kan dessverre ikke finne hva de tilbød, men jeg antar det er det vi snakket om. Som jeg bekreftet.jeg har fått sms tilsendt nå og der står hovedavtale og tilbud om tilleggsavtale og for å få hovedavtale skal jeg bekrefte med ordet strøm. Og dermed har jeg bekreftet tilleggsavtaler som jeg spesifikt i samtale ned saksbehandler sa at jeg ikke skulle ha! Dette er tilsnikelse og du fanges hvis du overser sms fra 2240 hvem nå det er? Eller du tenker - dette skal jeg ikke ga så jeg svarer ikke. - en sms som kom nå nettopp som lurte på om jeg skulle ha fastpris? Da skulle jeg bekrefte. Nei skal ikke ha det- jeg bestilte jo spot pris. Ikke visste jeg at de tok seg betalt for fast pris i mnd at de skulle tilby meg dette! Jeg ringte og skulle si opp Norgesenegi i okt 22 og ble allikevel med tydelig beskjed om spotpris. Hvorfor skulle jeg bestille fastpris prisstiging da? Jeg kom jo fra en form for prissikring avtale? Og grønn energi har jeg sagt nei til alltid så lenge ingen kan fortelle meg hvordan strømmen i kablene finner ut av hvordan de sender grønn energi til meg og svart energi til naboen når strømmen går i samme kabel. Og forsikrings avtale på betalings dyktighet trenger jeg ikke. I tillegg pleier jeg å si nei til alle gratis tilbud hvor jeg aktivt må si opp etter prøvetiden. Jeg vil ikke ha det fordi jeg glemmer det! Nei så en av de første dagene skal jeg nå funke annen leverandør og aldri mer Norgesenergi!

Svar fra NorgesEnergi
01.03.2023 09:24

Hei Tove K! Jeg syns det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen av vårt selskap. Vi prøver selvfølgelig ikke å lure kundene våre, det er derfor alle avtaler og tilleggstjenester må bekreftes for å kunne bli akseptert. Grunnet markedsføringsloven må vi ha en uttrykkelig melding om godkjennelse av tjenester. Ut i fra det du skriver, virker det som at du allerede har vært i kontakt med vårt kundesenter, men håper du kan ta kontakt med oss på e-post slik at vi kan se på saken din en gang til. Du kan sende oss en mail til [email protected]. Mvh Rebecca/NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forståelig- lyttsomme- og ikke minst hjelpsomme

Omtale av  Leifrunar G

Forståelse for vår hendelse. Den mannlige hjelperen vår, var forståelig på flere en 1 måte. Så fortsett gjerne med det.

Svar fra NorgesEnergi
28.02.2023 09:54

Hei Leifrunar. Takk for en veldig hyggelig kommentar om vårt kundesenter. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Ønsker deg en fin dag videre. Mvh NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd

Omtale av  Kjell

Forekommrn og behjelpelig, hyggelig representant for Norges Energi

Svar fra NorgesEnergi
28.02.2023 09:52

Hei Kjell! Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter veldig pris på kommentarer som dette. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kontaktproblem

Omtale av  Gil

Umulig å få gjort endring på nett. Mer enn en time ventetid på telefon.

Svar fra NorgesEnergi
28.02.2023 09:51

Hei Gil. Vi synes det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, slik at vi kan se nærmere på hvorfor du ikke får gjort endringer på Min Side. Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Rebecca NorgesEnergi

Nyttig (0)

Surrete

Omtale av  Ole

Styr unna. Blitt lurt inn i lang avtale. Juger og bryr seg lite om kundene.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2023 10:07

Hei! Vi synes det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, dersom det er noe du ikke er fornøyd med da du var kunde hos oss. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Ønsker deg en fin dag videre. Mvh NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ufattelig dårlig kundeservice

Omtale av  Christoffer

Byttet strøm og tlf over til norges energi og angret mer eller mindre med engang. Veldig dårlig app som er veldig uoversiktlig og når jeg prøvde og få kontakt med kundeservice er dem frekke og veldig lite løsningsorientert. Kan ikke andbefale dem i det hele tatt Og når man bytter midt i mnd så tar dem betalt for hele måneden noe som er veldig uprofesjonelt

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2023 10:04

Hei! Det var trist å høre at du har en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundessenter dersom det er noe du ikke er eller ikke var fornøyd med som kunde hos oss. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Mvh NorgesEnergi

Nyttig (0)

Arrogante og inkompetente

Omtale av  B

Hva du enn gjør så rot deg ALDRI borti dette selskapet! De klarer ikke å rydde opp i eget rot og bryr seg nada om kundene

Svar fra NorgesEnergi
17.02.2023 08:51

Hei! Det var trist å høre at du har en negativ opplevelse med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt med vårt kundessenter dersom det er noe du ikke er eller ikke var fornøyd med som kunde hos oss. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Ønsker deg en god dag og en god helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (2)

Ord trenges ikke

Omtale av  Walter L

Har ikke stort å bemerke, Kanskje litt raskere med faktura. Har ikke hatt bruk for kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
17.02.2023 08:50

Hei Walter! Takk for en hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Tusen takk for at du gir tilbakemeldinger på det du ikke er fornøyd med. Vi er alltid aktive til å lytte på våre kunders tilbakemeldinger da vi har et mål og en ambisjon om å alltid forbedre oss slik at det blir best mulig å være kunde hos oss. Husk at vårt kundessenter alltid er der for deg dersom det skulle være noe! Ønsker deg en god dag og en god helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Norgesenergi

Omtale av  Maja

Er ganske ny kunde, men er veldig fornøyd. På mine sider har jeg til enhver tid god oversikt.

Svar fra NorgesEnergi
17.02.2023 08:48

Hei Maja! Takk for en hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Husk at vårt kundessenter alltid er der for deg dersom det skulle være noe! Ønsker deg en god dag og en god helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR