NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos norgesenergi i 5-6 år , med bedrifts avtale som en hyggelig selger anbefalte meg veldig på grunn av at jeg hadde org nr … Men da jeg slettet org nr å sto uten fikk jeg etter nesten et år Mail fra NorgesEnergi om at de opphørte min avtale fra 31.10.23 . Når jeg nå i februar 2024 byttet strømselskap gikk jeg ut fra at så lenge norgesenergi hadde sendt Mail om at DE hadde opphørt avtalen var det mulighet for bytte av strømleverandør MEN jeg fikk brudd gebyr på 6000kr fra NorgesEnergi !!! Pga av at jeg hadde to avtaler . Bolig og hytte . Selv om norgesenergi selv hadde opphørt avtalen på grunn av manglende org nr !!! Så for all del STYR unna dette selskapet , bare lureri med de avtalene de har !!! Kommer til å anbefale alle jeg kjenner om å ikke inngå noen strømavtale med NORGESENERGI !!!
Hei, Sven! Takk for din tilbakemelding. Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår bedriftsavdeling slik at du kan få et skikkelig svar og en løsning på problemet ditt. Du kan enten ringe på 38 10 00 81 eller sende en e-post til [email protected] så hjelper en av min bedriftskollegaer deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Dem gir seg ikke med å ringe. Helt forferdelig firma. Har slutta å svare dem, men hjelper heller ikke. På det meste ringte dem 4 ganger på en dag. Skjønner ikke hva galt jeg har gjort mot dem, har aldri brukt dem som leverandør... Kanske det som er feilen? ...kommer nok heller aldri til å bruke dem etter min erfaring.
Hei, Hans! Vi takker for din tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt dårlige opplevelser med selgerne våre. Et nei skal være et nei. Jeg ønsker at du tar kontakt med oss på kundeservice slik at vi kan få reservert deg mot at de ringer igjen, evt. kan du reservere deg selv internt hos NorgesEnergi via linken her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Håper du får en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
En meget hyggelig mann fortalte om Norgesenergi og hvilke avtaler dem tilbyr. Han virket så hyggelig og hadde så fint tilbud så jeg bestilte strømavtale.
Hei, Harald ! Vi takker deg for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du har hatt en god samtale med en rådgiver hos oss, og at du har valgt oss som din strømleverandør. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du selvfølgelig ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Sa opp avtalen og fikk da et såkalt bruddgebyr på 3000 kr! Frekkhetens nådegave!! Kan ikke huske å ha sett dette noe sted i avtalen. Selvfølgelig står det beskrevet, ett eller annet sted, men da må jeg benytte et mikroskop for å finne dette i en underskog av kapitler, avsnitt og juridisk, spissfindige formuleringer. Gud forby NorgesEnergi. Amen!
Hei, John! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse om alle momenter av strømavtalen. Her virker det for meg som du har inngått en strømavtale med NorgesEnergi Bedrift. Ta derfor kontakt med dem på 38 10 00 81 eller [email protected] slik at du kan få klarhet i saken og hva som har skjedd. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Alt var bra men plutselig blir det innført en ekstra gebyr . Avtale var en fast måneds gebyr og ingen andre kostnader utenom spotpris !
Hei, Fabisn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er riktig at vi har innført et påslag på strømavtalen vår etter at 12 måneders prisgaranti har gått ut. Dette er vi selvfølgelig pliktige til å varsle om til alle kunder minimum 30 dager før endringen skjer. Hvis du ikke er varslet eller har andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg har blitt trukket mnd.beløp i flere år for strømforsikring UTEN å ha blitt spurt om jeg er interessert i det
Hei, Åse! Vi takker deg for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon før man aksepterer en avtale med oss. Dersom du føler at du ikke har mottatt det ser jeg helst at du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi får sett på saken din. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Får den strømmen til den avtale som er fastsett Kunne gjerne tenkt meg å få faktura i lag med faktura fra Teller
Hei, Magne ! Vi takker deg for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med kundesenteret her, så hjelper vi deg videre med saken din:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg synes prisene ikke bestandig er de jeg har blitt lovet
Hei, Torunn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Dersom du føler du ikke har fått prisen du har blitt lovet må du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så ser vi på saken din med en gang:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Strømutgiften for høy, reduseres. Eldre bet., minindre.
Hei, Kari! Vi takker deg for din tilbakemelding. Strømprisen har de siste årene vært meget høy. Vi streber selvfølgelig etter å levere den beste prisen på markedet. Per i dag har vi ingen egne avtaler for eldre, men jeg tar det med som en tilbakemelding hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Reint sennerelt ganske bra-Kunne vært ltt mere utfyllene fakturar.
Hei, Ola! Vi takker deg for din tilbakemelding. Godt innspill til fakturaer. Om du har noe mer spesifikt du savner informasjon om på fakturaene kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Greit med fast betaling og en konto som fylles opp i måneder med mindre strømbruk og lave priser.
Hei, Erik! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du alltids ta kontakt med kundeservice hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Et meget utmerket selskap med utmerkede strømtjenester, men forbruket er høyt
Hei, Elnayer! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du alltids ta kontakt med kundeservice hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Kan planlegge lading av vår el-bil når prisen er gunstig. Veldig oversiktlig strøm leverandør. Liker svært godt "appen" som gir meg full kontroll over forbruk og pris. Godt levert!
Hei, Jarle! Vi takker deg for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Vi takker deg spesielt for tilbakemeldingen på appen, det setter app-teamet stor pris på. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Det var altfor dårlig planlagt hvordan en skal bli kunde hos NorgesEnergi. Dagen etter jeg ble kunde hos NE, opprettet jeg en konto for avtalegiro. Det ble ikke nevnt at jeg måtte ha en konto pr. brukersted ( jeg har to) Det tok nærmere to måneder før NE bekreftet at de kunne bruke den avtalegiro jeg hadde opprettet. Det kunne de ha gjort dagen etter. Selve faktureringen for bruk av strøm, er Ok.
Hei, Tom! Vi takker deg for din tilbakemelding. Dette tar vi med oss videre til opplæringen hos oss, slik at alle er klare over hvordan avtalegiro fungerer hos oss. Om det skulle være noe annet tar du kontakt med kundeservice hos oss, så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
God kundeservice men ikke billigst. Bør senke prisene.
Hei, Per! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vi leverer. Vi streber etter å levere rimligere pris der det er mulig, og gjør så godt vi kan! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Har brukt de i 6 år, men kundeservice er tydeligvis ikke prioritert der. Veldig uforskammet i telefonen så jeg kommer til å bytte.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kundeservice hos oss. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i telefon med oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice via kontaktskjema her: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ så hjelper vi deg med saken din, uavhengig om du bytter leverandør eller ikke. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi