NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt et langt avtale med Norges energi. Og vært fornøyd hele tiden
Hei, Stein! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Det er enkelt å gå inn og sjå på timepriser,samt å sjå på forbruk.
Hei Kjellbjørn N! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Innviklede avtaler som man ikke kommer seg ut av med mindre man aksepterer å gå ut ekstremt lang oppsigelsestid eller skyhøye bruddgebyrer.
Hei Janne! Det er leit å høre at du syns det har vært innviklet å komme ut av avtalen din med NorgesEnergi. Det høres ut til at du har hatt en bedriftsavtale hos oss, og da har man ofte oppsigelsestid og bruddgebyr, noe man skal bli informert om ved avtaleinngåelse. Man står selvsagt fritt til å bytte strømleverandør, men da må man forholde seg til de vilkår rundt oppsigelsestid og bruddgebyr som er inngått. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for bedrift på telefon 38 10 00 81 eller epost [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi.
God service, tok tlf raskt.Forsto hva dem fortalte meg
Hei, Torill, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du fikk i dialog med vårt kundesenter. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg har stort sett bare betalt regningen og brukt strøm. Har fungert greit. Da det ble slutt på å få fakturautskrift på e-post fikk jeg problemer med innlogging på norgeseneri på datamaskinen, prøvde på min side, men fungerte ikke. Ukjent for meg at innlogging via bedrift og energivakten var nødvendig. Fikk detaljert veiledning av kundebehandler og fikk jeg det til. Kunne gjerne vært en enklere og mer selvsagt vei til målet
Hei Jon! Det stemmer at dersom man har en bedriftsavtale hos NorgesEnergi, så må man logge inn på Energivakten da Min Side er forbeholdt privatkunder. Godt å høre at du fikk god hjelp i kontakt med kundeservice. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Helt greit, lett å forstå faktura. Ellers er det vel ok
Hei, Janove H! Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
I samtaler Kommer det frem godt tilpasset tilbud og løsning.
Hei, Pinsekirken! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
De lytter og forstår, når man ikke helt skjønner alt så. Det er meget bra. Hvis man skal si noe negativt må det være ventetid på svar.
Hei Bjørg! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Vi beklager dersom du har opplevd ventetid hos oss, vi har den senere tid hatt stor pågang grunnet situasjonen i strømmarkedet. Vi har nå foretatt flere tiltak for å unngå dette, og vi har derfor nå svært kort ventetid. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vær forsiktig med avtaler hos NorgesEnergi. Ikke lett å slippe ut av klørne hvis du vil bytte selskap
Hei Petter, Vi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyde med sin strømavtale hos oss, og da fortsette med NorgesEnergi som sin strømleverandør. Man skal derimot alltid stå fritt til å endre leverandør dersom man ønsker det. Skulle man ha bindingstid i avtalen hos oss skal dette alltid opplyses om ved avtaleinngåelse og et eventuelt bruddgebyr skal da tilsvare rabatten man har mottatt som følge av avtaleinngåelse. Skulle noe være uklart med din avtale hos oss må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Raskt svar på tlf. Normalt greie fakturaer, men litt rot etter nyttår.
Hei Egil, Vi har den siste tiden hatt stor pågang grunnet situasjonen i strømmarkedet. Skulle du ha opplevd noen problemer vedrørende din strømavtale hos oss, beklager vi dette. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med , må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Gir god informasjon og tar telefonen rimelig raskt når eg ringer kundeservice
Hei Øyvind! Vi takker for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk en høy strøm reginng på ove 8000 kroner. når jeg kjekket nøye så jeg at de har endret avtalen 3 ganger løpet av 1 måneder. Prisen ble høyere og høyre på hver periode. Byttet til enn annen strømleverandør. Og plutselig min konto også ble sperret mens jeg var fortsatt kunde. Elendig App. som er tregg og viser ingen nyttig info.
Hei David! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt med oss slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Relativt kjapp tilbakemelding når man tar kontakt. Og får de svarene jeg lurer på.
Hei Line! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Dårlig kundebehandling. Etter et dødsfall, bør man kunne gjøre litt mer for en kunde. Får ikke engang kopi av faktura, så jeg kan betale
Hei Ina! Ved dødsfall er vi nødt til å forholde oss til personvernloven, GDPR. Vi ønsker selvsagt å være behjelpelig ved betaling av faktura, men vi må ha nødvendig dokumentasjon i tilfeller hvor kunden har gått bort for å kunne utgi informasjon eller gjøre endringer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du trenger informasjon om hvilken informasjon vi trenger. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Veldig fornøyd med avtale, muligheten til å hoppe mellom spot og variabel, samt prismatch. Kan spare mange hundrelapper om man bruker bittelitt tid på strøm! Anbefales :)
Hei, Henrik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg er veldig fornøyd med NorgesEnergi . Mitt problem er at jeg bor i en tomannsbolig med felles varmtvannsbereder, garasje, vaskerom og bod. Alt dette som erfelles går på meg, mitt strømskap og min regning.sånn har det vært siden jeg flyttet hit 1 april i fjord. De som bor over meg nekter å betale sin andel og jeg sitter i en håpløs situasjon da jeg på de siste mnd ikke har økonomi til åbetale hele altet alene…. Jeg håper NorgesEnergi kan hjelpe. Pga 3 operasjoner i fjord har og er jeg langtidssykemeldt og har betydelig lavere inntekt enn normalt
Hei, Catharina L! Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, hverdager 08.00 - 16.00, så skal vi se på din avtale sammen med deg :) Mvh, Truls - NorgesEnergi