⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Okidoki

Omtale av  Majorie

Ikke biligst, men ikke dyrest heller. Den kan godt gjøres så billig som billigste på markedet. Ellers bør man bytte til en som er billigste på markedet.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Majorie, Vi ønsker at du skal være fornøyd med din strømavtale hos oss. Ta derfor gjerne kontakt med vårt kundesenter, så vil vi kunne se om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer på avtalen din. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Grei avtale, men pass på mht tilleggsprodukter

Omtale av  Surgubbe

Avtalen er Ihht Bytt.no helt grei, men du må passe på som en smed. Jeg ble overført til en avtale som jeg ikke hadde bedt om, og det ble lagt til produkter som jeg ikke er tjent med. I tillegg forsøkte de å selge meg Sparepakke, som er et kredittprodukt der det beregnes renter. Dette ble fremstilt av selger som et særlig godt tilbud siden jeg var gammel kunde. Sleipe saker.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei, NorgesEnergi tilbyr ulike fordelsprodukter man kan ha med i strømavtalen sin. Disse er valgfrie og uten binding og man skal alltid få god informasjon ved innsalg. Slik jeg forstår det av kommentaren din er det Strømkonto du har fått med i avtalen din. Dette er en betalingsløsning vi tilbyr våre kunder som ønsker å betale et fast beløp hver måned. Strømkonto er som våre andre fordelsprodukter, helt valgfritt. Dersom du har opplevd å ikke få god nok informasjon ved innsalg må du gjerne kontakte oss slik at vi har mulighet til å undersøke nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Jeg er meget godt fornøyd med avtalen.

Omtale av  Annar

De orienterer meg om hvilke avtaler som er mest prisgunstig både på kort og lang sikt. Jeg har gode erfaringer med Norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Annar, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Rimelig strømavtale

Omtale av  Maylisbeth

Fått sammenlignet min strømleverandør med andre, og det er en god avtale spotpris.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Maylisbeth, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Holder ikke avtalen.

Omtale av  Tankerstein

Må ringe kundeservice hver gang regningen hver pga. feil pris.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei, Jeg beklager dersom du har opplevd feil på våre fakturaer, og kan forstå at dette oppleves som frustrerende. Ta gjerne kontakt med oss igjen så vil vi selvfølgelig undersøke dette nærmere. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Strømavtale

Omtale av  Kjell

Har sjekket strømavtalen jeg har hos norgesenergi på bytt.no og er fornøyd med resultatet

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Kjell, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Holder stortsett de som er lovet ved inngåelse av avtalen

Omtale av  Rein

Avtalen ble ved inngåelsen garantert å ligge på et prisnivå som til enhver tid skulle være blandt de 5 rimeligste i Norge . Det har de holdt.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Rein, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Norgesenergi overlegent best for meg.

Omtale av  Martin

Billig strøm og god kommunikasjon. Test etter test viser hvert år at ingen matcher Norgesenergi på pris.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Martin, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

God og oversiktlig avtale

Omtale av  Siri B

Veldig fornøyd med Norgesenergi. Har hatt fastpris 89 øre/kWh de siste to måneder og fått nytt, godt tilbud om fastpris de neste to.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Siri, Så flott å høre at du er fornøyd med tilbudene du mottar som følg av produktet Prissikring! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Kundebehandling og fakturering

Omtale av  John

Utrygg på riktig dokumentasjon på regninger. Flere feil i fakturaer og eposter som ikke blir besvart!

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei John, På grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømprisene er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager derfor ventetiden. Dersom du opplever feil på faktura håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Avtalen virker ikke å gi særlig effekt i forhold til Norpools prissetting for mitt område.

Omtale av  Erling M. V. A. I. N

Kan ikke se at prissettingen for strømleveransen stemmer over ens med prissettingen hos Norpool. Prissettingen virker rett og slett dyr.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Erling, Kontakt gjerne vårt kundesenter så vil vi undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Elendig prismatch på topp 10 avtale når man bor i Nord-Norge

Omtale av  Kb

Betalte nesten samme pris som Sør-Norge i sept 21, sammenlignbart pris i Nord-Norge var 30 øre billigere pr kilowatt time.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter, så vil vi se nærmere på avtalen og om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Underlig og utilfredsstillende behandling fra kundeservice via E-post. God /rask service på telefo

Omtale av  Te

Nedstenging av "Min side" uten informasjon i forkant grunnet oppsigelse av avtale, og dermed ikke lenger tilgang til egne betalte fakturaer.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei, Man må dessverre ha aktiv strømavtale for å kunne få tilgang til MinSide. Dersom det er noe informasjon du skulle trenge fra ditt kundebildet må du derimot gjerne kontakte oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 så vil vi hjelpe deg med informasjonen du trenger. Gi også gjerne litt nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du ikke var fornøyd med besvarelsen du mottok via e-post. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

hør det -.anbefale ikke

Omtale av  Katarina

Jeg føler meg lurt på det som ble sagt det som har blitt gjort. virkelig gir folk ikke etter for alt de sier. sjekk alltid. Jeg anbefaler ikke

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Katarina, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du gir oss en tilbakemelding på hva det var som gjorde at du var misfornøyd og håper derfor at du har anledning til å ta kontakt med oss for nærmere informasjon. kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Utilfredsstillende

Omtale av  Rolf

Ikke interessert i å rette opp feilen,som er gjort på min faktura. Ringt flere ganger. Lover,og lover. Men ingenting skjer. Lutalei,så dårlig behandling,jeg har vært trofast kunde i mange år. Vurderer strekt et annet selskap

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Rolf, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss igjen slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Billig strøm og god service

Omtale av  Helge W

Bra forklaring fra kunde konsulent😀Utfyllende på hvert enkelt spørsmål og en hyggelig tone-Det setter jeg pris på😀

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Helge! Så flott å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR