NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke biligst, men ikke dyrest heller. Den kan godt gjøres så billig som billigste på markedet. Ellers bør man bytte til en som er billigste på markedet.
Hei Majorie, Vi ønsker at du skal være fornøyd med din strømavtale hos oss. Ta derfor gjerne kontakt med vårt kundesenter, så vil vi kunne se om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer på avtalen din. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Avtalen er Ihht Bytt.no helt grei, men du må passe på som en smed. Jeg ble overført til en avtale som jeg ikke hadde bedt om, og det ble lagt til produkter som jeg ikke er tjent med. I tillegg forsøkte de å selge meg Sparepakke, som er et kredittprodukt der det beregnes renter. Dette ble fremstilt av selger som et særlig godt tilbud siden jeg var gammel kunde. Sleipe saker.
Hei, NorgesEnergi tilbyr ulike fordelsprodukter man kan ha med i strømavtalen sin. Disse er valgfrie og uten binding og man skal alltid få god informasjon ved innsalg. Slik jeg forstår det av kommentaren din er det Strømkonto du har fått med i avtalen din. Dette er en betalingsløsning vi tilbyr våre kunder som ønsker å betale et fast beløp hver måned. Strømkonto er som våre andre fordelsprodukter, helt valgfritt. Dersom du har opplevd å ikke få god nok informasjon ved innsalg må du gjerne kontakte oss slik at vi har mulighet til å undersøke nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
De orienterer meg om hvilke avtaler som er mest prisgunstig både på kort og lang sikt. Jeg har gode erfaringer med Norgesenergi.
Hei Annar, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Fått sammenlignet min strømleverandør med andre, og det er en god avtale spotpris.
Hei Maylisbeth, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Må ringe kundeservice hver gang regningen hver pga. feil pris.
Hei, Jeg beklager dersom du har opplevd feil på våre fakturaer, og kan forstå at dette oppleves som frustrerende. Ta gjerne kontakt med oss igjen så vil vi selvfølgelig undersøke dette nærmere. mvh Nina - NorgesEnergi
Har sjekket strømavtalen jeg har hos norgesenergi på bytt.no og er fornøyd med resultatet
Hei Kjell, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Avtalen ble ved inngåelsen garantert å ligge på et prisnivå som til enhver tid skulle være blandt de 5 rimeligste i Norge . Det har de holdt.
Hei Rein, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Billig strøm og god kommunikasjon. Test etter test viser hvert år at ingen matcher Norgesenergi på pris.
Hei Martin, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Veldig fornøyd med Norgesenergi. Har hatt fastpris 89 øre/kWh de siste to måneder og fått nytt, godt tilbud om fastpris de neste to.
Hei Siri, Så flott å høre at du er fornøyd med tilbudene du mottar som følg av produktet Prissikring! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Utrygg på riktig dokumentasjon på regninger. Flere feil i fakturaer og eposter som ikke blir besvart!
Hei John, På grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømprisene er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager derfor ventetiden. Dersom du opplever feil på faktura håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Kan ikke se at prissettingen for strømleveransen stemmer over ens med prissettingen hos Norpool. Prissettingen virker rett og slett dyr.
Hei Erling, Kontakt gjerne vårt kundesenter så vil vi undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Betalte nesten samme pris som Sør-Norge i sept 21, sammenlignbart pris i Nord-Norge var 30 øre billigere pr kilowatt time.
Hei, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter, så vil vi se nærmere på avtalen og om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Nedstenging av "Min side" uten informasjon i forkant grunnet oppsigelse av avtale, og dermed ikke lenger tilgang til egne betalte fakturaer.
Hei, Man må dessverre ha aktiv strømavtale for å kunne få tilgang til MinSide. Dersom det er noe informasjon du skulle trenge fra ditt kundebildet må du derimot gjerne kontakte oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 så vil vi hjelpe deg med informasjonen du trenger. Gi også gjerne litt nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du ikke var fornøyd med besvarelsen du mottok via e-post. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg føler meg lurt på det som ble sagt det som har blitt gjort. virkelig gir folk ikke etter for alt de sier. sjekk alltid. Jeg anbefaler ikke
Hei Katarina, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du gir oss en tilbakemelding på hva det var som gjorde at du var misfornøyd og håper derfor at du har anledning til å ta kontakt med oss for nærmere informasjon. kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Ikke interessert i å rette opp feilen,som er gjort på min faktura. Ringt flere ganger. Lover,og lover. Men ingenting skjer. Lutalei,så dårlig behandling,jeg har vært trofast kunde i mange år. Vurderer strekt et annet selskap
Hei Rolf, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss igjen slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Bra forklaring fra kunde konsulent😀Utfyllende på hvert enkelt spørsmål og en hyggelig tone-Det setter jeg pris på😀
Hei Helge! Så flott å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi