⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Terrible

Omtale av  Adriano

a big deception ,very expensive bills that come late and two at a time. you receive evasive answers, it is important to lie to you and offer you "good" contracts that you are obliged to finish and pay very expensive bills. TO AVOID

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:28

Hi Adriano, It is very unfortunate to hear that you have not been satisfied with NorgesEnergi as your power supplier. I hope you have the oppertunety to contact us so that we can take a closer look at your power agreement and if we can make any improvments. We produce one invoice per month so I also would like to see why you possibly have received two at a time. Please call: 38 10 00 80, or send us an email: [email protected]. Feel free to refer to this post and me. Best regards, Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Billigst, Bra, Best

Omtale av  Sb

NorgesEnergi alltid tilgjengelig og veldig hjelpsom.

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:28

Hei Sb, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Funker greit når man er kunde men helt håpløse rutiner hvis man avslutter forholdet

Omtale av  Arild Ø

Dere bør ikke sende inkassovarsel når folk egentlig burde få en vennlig påminnelse med spørsmål om du har glemt betaling Bruk av flere kontoer å betale til har jeg heller ikke opplevd før fra ett og samme firma Endelig bør dere avslutte samarbeidet med Elkjøp. Jeg skulle bare kjøpe en barbermaskin og var ikke klar for å bli overfalt av at selgeren heller ville selge meg strømavtale. ( Beklager at dette ble så negativt. Er normalt en hyggelig fyr)

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:28

Hei Arild! Når vi ikke har mottatt innbetaling etter forfall, sender vi normalt sett en påminnelse per SMS før utsendelse av varsel om inkasso. Jeg beklager dersom en feil har oppstått slik at du ikke har mottatt SMS fra oss. Det stemmer at vi har to ulike kontonumre. Dersom man har Strømkonto hos oss vil man betale til et annet kontonummer ettersom at kontoen har egen betalingsinformasjon. Kontonummeret skal stå tydelig oppgitt på faktura, men jeg beklager dersom dette oppleves som forvirrende. NorgesEnergi har et samarbeid med Elkjøp hvor du kan få rabatt i butikk ved å inngå strømavtale hos oss. Dette skal selvfølgelig være helt valgfritt og jeg beklager derfor at du har hatt denne opplevelsen. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter for nærmere informasjon om opplevelsen da vi gjerne ønsker å ta dette videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller send oss en e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Tommel opp

Omtale av  Inger E. S

Veldig fornøyd, aldri noe tull med de 👍😀 Alltid positive mennesker som svarer og de løser alltid problemet.

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:26

Hei Inger! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi håper du vil fortsette å være fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God kundeservice

Omtale av  Jeaninne H

Kundeservice ringte meg opp to ganger, hørte tålmodig på mine spørsmål, svarte på en høflig, forståelsesfull og blid måte. Jeg følte meg godt ivaretatt!

Svar fra NorgesEnergi
07.05.2021 09:04

Hei Jeaninne! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i samtale med vårt kundesenter! Vi takker for hyggelig tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig hyggelig og hjelpsom

Omtale av  Oddvar Ø

Fikk hjelp til det jeg spurte om med en gang, så jeg er veldig fornøyd

Svar fra NorgesEnergi
07.05.2021 09:03

Hei, Oddvar Ø! Så flott å høre at du opplever det som raskt å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter, for hjelp til det du lurte på! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Truls, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God og tilgjengelig

Omtale av  Gro

Har hatt overkommelige strømregninger vinteren 20/21. Norgesenergi er grei å komme i kontakt med på telefon.

Svar fra NorgesEnergi
07.05.2021 08:52

Hei, Gro! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Truls, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd kunde

Omtale av  Mari

Har vært kunde hos Norges Energi i et år, og jeg har ingen ting å klage på.

Svar fra NorgesEnergi
04.05.2021 10:26

Hei Mari, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Billig strøm

Omtale av  Roger

Begynte med billig strøm,men det varte ikke så veldig lenge.så di siste 4 mnd har jeg aldri hatt så store strøm regninger før.

Svar fra NorgesEnergi
04.05.2021 10:26

Hei Roger! Dessverre har strømprisene gjort et kraftig hopp etter et unormalt lavt nivå i 2020. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi ser på din strømavtale, og om vi kan gjøre noen forbedringer på avtalen. Det viktige for oss er at du er fornøyd med din strømavtale! Du kan kontakte oss per tlf: 38 10 00 80 eller sende oss en e-post til: [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd

Omtale av  Guro L. L

Opplever at strømpris er konkurransedyktig og enkelt med alle mine abonnement på samme sted Stoler på at prisene er til mitt beste

Svar fra NorgesEnergi
03.05.2021 14:09

Hei Guro! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med din avtale hos oss. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Jeg synes at når du betaler fast pris,så burde det være mye rimelig å ikke att fastprisene øker for

Omtale av  Frode A

Når jeg bestille fast pris,,så burde ikke fakturaen øke for hver nye fakturaene som kommer vær måned som jeg opplever helle tiden, Når jeg bestiller fast pris så burde det være fast pris ikke dyrer eller biligger.

Svar fra NorgesEnergi
03.05.2021 14:09

Hei Frode A! Vi setter stor pris på tilbakemelding. Vedrørende fastpris som du nevner antar jeg at det er betalingsløsningen Strømkonto du referer til. Strømkonto er en betalingsmetode som gir deg mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Vi regner ut ditt anbefalte månedbeløp utifra ditt forventet årlige strømkostnad og deler den på 12. Dersom vi ser at dine årlige strømkostnader endrer seg så kommer vi til å regne ut et nytt anbefalt beløp, men vi ønsker gjerne å undersøke hvorfor det har skjedd så ofte. Gjerne ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fungerer greit.

Omtale av  Lth

God.. Men liker dårlig vinkraft utbygging og har vurdert skifte pga dette.

Svar fra NorgesEnergi
19.09.2022 15:59

Hei, som en strømleverandør som ikke produserer egen strøm, kan vi dessverre ikke styre hvordan strømmen vi kjøper via NordPool er produsert. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (2)

Lett å få ordnet ting

Omtale av  Kari

Ring dem,mail dem eller gå på min side, alltid hjelpsomme

Svar fra NorgesEnergi
03.05.2021 14:09

Hei, Kari! Så flott å høre at du opplever det som raskt og enkelt å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Bare gode opplevelser

Omtale av  Kari

Svarer kjapt når jeg tar kontakt . Og får greit svar. Meget hyggelig kundeservice

Svar fra NorgesEnergi
30.04.2021 11:13

Hei, Kari! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Billig, meb useriøse

Omtale av  Tore

De fakturere for produkter en ikke har bestilt eller godtatt. Kaller det for sparekpakke, men er en arbridsledighetsforsikring.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2021 17:22

Hei Tore, Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Gjennom enkle grep kan man også redusere forbruket med 10-20% årlig ved å ringe våre erfarne sivilingeniører for gode tips og råd. Ved innsalg av produktet skal man alltid få god informasjon om hva produktet inneholder og pris på produktet. Dersom du er usikker på hvorfor dette produktet har vært registrert i din avtale hos oss må du gjerne ta kontakt, så skal vi undersøke dette nærmere. Du kan nå oss per tlf 38 10 00 80 eller sende oss en e-post til: [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bare 6 mnd. avtale

Omtale av  Odd

Avtalen gjelder bare i 6 mnd. Etter det blir jeg automatisk flyttet over på en dyr avtale. Det positive er det det står på min side hvilken avtale jeg blir flyttet til. Må passe på å bytte strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
27.04.2021 17:21

Hei Odd, Dersom du har hatt en strømavtale hos oss som gjelder i 6 måneder skal du alltid tydelig informeres om at du settes over på en annen strømavtale etter 6 måneder ved avtaleinngåelse. Du kan selvfølgelig også ta kontakt med oss etter 6 måneder dersom du ønsker en annen strømavtale, så vil vi hjelpe deg å finne best strømavtale basert på ditt personlige forbruk. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80 eller per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR