NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
a big deception ,very expensive bills that come late and two at a time. you receive evasive answers, it is important to lie to you and offer you "good" contracts that you are obliged to finish and pay very expensive bills. TO AVOID
Hi Adriano, It is very unfortunate to hear that you have not been satisfied with NorgesEnergi as your power supplier. I hope you have the oppertunety to contact us so that we can take a closer look at your power agreement and if we can make any improvments. We produce one invoice per month so I also would like to see why you possibly have received two at a time. Please call: 38 10 00 80, or send us an email: [email protected]. Feel free to refer to this post and me. Best regards, Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi alltid tilgjengelig og veldig hjelpsom.
Hei Sb, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Dere bør ikke sende inkassovarsel når folk egentlig burde få en vennlig påminnelse med spørsmål om du har glemt betaling Bruk av flere kontoer å betale til har jeg heller ikke opplevd før fra ett og samme firma Endelig bør dere avslutte samarbeidet med Elkjøp. Jeg skulle bare kjøpe en barbermaskin og var ikke klar for å bli overfalt av at selgeren heller ville selge meg strømavtale. ( Beklager at dette ble så negativt. Er normalt en hyggelig fyr)
Hei Arild! Når vi ikke har mottatt innbetaling etter forfall, sender vi normalt sett en påminnelse per SMS før utsendelse av varsel om inkasso. Jeg beklager dersom en feil har oppstått slik at du ikke har mottatt SMS fra oss. Det stemmer at vi har to ulike kontonumre. Dersom man har Strømkonto hos oss vil man betale til et annet kontonummer ettersom at kontoen har egen betalingsinformasjon. Kontonummeret skal stå tydelig oppgitt på faktura, men jeg beklager dersom dette oppleves som forvirrende. NorgesEnergi har et samarbeid med Elkjøp hvor du kan få rabatt i butikk ved å inngå strømavtale hos oss. Dette skal selvfølgelig være helt valgfritt og jeg beklager derfor at du har hatt denne opplevelsen. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter for nærmere informasjon om opplevelsen da vi gjerne ønsker å ta dette videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller send oss en e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Veldig fornøyd, aldri noe tull med de 👍😀 Alltid positive mennesker som svarer og de løser alltid problemet.
Hei Inger! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi håper du vil fortsette å være fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundeservice ringte meg opp to ganger, hørte tålmodig på mine spørsmål, svarte på en høflig, forståelsesfull og blid måte. Jeg følte meg godt ivaretatt!
Hei Jeaninne! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i samtale med vårt kundesenter! Vi takker for hyggelig tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi
Fikk hjelp til det jeg spurte om med en gang, så jeg er veldig fornøyd
Hei, Oddvar Ø! Så flott å høre at du opplever det som raskt å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter, for hjelp til det du lurte på! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Truls, NorgesEnergi
Har hatt overkommelige strømregninger vinteren 20/21. Norgesenergi er grei å komme i kontakt med på telefon.
Hei, Gro! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Truls, NorgesEnergi
Har vært kunde hos Norges Energi i et år, og jeg har ingen ting å klage på.
Hei Mari, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Begynte med billig strøm,men det varte ikke så veldig lenge.så di siste 4 mnd har jeg aldri hatt så store strøm regninger før.
Hei Roger! Dessverre har strømprisene gjort et kraftig hopp etter et unormalt lavt nivå i 2020. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi ser på din strømavtale, og om vi kan gjøre noen forbedringer på avtalen. Det viktige for oss er at du er fornøyd med din strømavtale! Du kan kontakte oss per tlf: 38 10 00 80 eller sende oss en e-post til: [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi
Opplever at strømpris er konkurransedyktig og enkelt med alle mine abonnement på samme sted Stoler på at prisene er til mitt beste
Hei Guro! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med din avtale hos oss. Mvh Nina, NorgesEnergi
Når jeg bestille fast pris,,så burde ikke fakturaen øke for hver nye fakturaene som kommer vær måned som jeg opplever helle tiden, Når jeg bestiller fast pris så burde det være fast pris ikke dyrer eller biligger.
Hei Frode A! Vi setter stor pris på tilbakemelding. Vedrørende fastpris som du nevner antar jeg at det er betalingsløsningen Strømkonto du referer til. Strømkonto er en betalingsmetode som gir deg mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Vi regner ut ditt anbefalte månedbeløp utifra ditt forventet årlige strømkostnad og deler den på 12. Dersom vi ser at dine årlige strømkostnader endrer seg så kommer vi til å regne ut et nytt anbefalt beløp, men vi ønsker gjerne å undersøke hvorfor det har skjedd så ofte. Gjerne ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi
God.. Men liker dårlig vinkraft utbygging og har vurdert skifte pga dette.
Hei, som en strømleverandør som ikke produserer egen strøm, kan vi dessverre ikke styre hvordan strømmen vi kjøper via NordPool er produsert. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Ring dem,mail dem eller gå på min side, alltid hjelpsomme
Hei, Kari! Så flott å høre at du opplever det som raskt og enkelt å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Svarer kjapt når jeg tar kontakt . Og får greit svar. Meget hyggelig kundeservice
Hei, Kari! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
De fakturere for produkter en ikke har bestilt eller godtatt. Kaller det for sparekpakke, men er en arbridsledighetsforsikring.
Hei Tore, Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Gjennom enkle grep kan man også redusere forbruket med 10-20% årlig ved å ringe våre erfarne sivilingeniører for gode tips og råd. Ved innsalg av produktet skal man alltid få god informasjon om hva produktet inneholder og pris på produktet. Dersom du er usikker på hvorfor dette produktet har vært registrert i din avtale hos oss må du gjerne ta kontakt, så skal vi undersøke dette nærmere. Du kan nå oss per tlf 38 10 00 80 eller sende oss en e-post til: [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi
Avtalen gjelder bare i 6 mnd. Etter det blir jeg automatisk flyttet over på en dyr avtale. Det positive er det det står på min side hvilken avtale jeg blir flyttet til. Må passe på å bytte strømleverandør.
Hei Odd, Dersom du har hatt en strømavtale hos oss som gjelder i 6 måneder skal du alltid tydelig informeres om at du settes over på en annen strømavtale etter 6 måneder ved avtaleinngåelse. Du kan selvfølgelig også ta kontakt med oss etter 6 måneder dersom du ønsker en annen strømavtale, så vil vi hjelpe deg å finne best strømavtale basert på ditt personlige forbruk. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80 eller per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi