NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mulig det kan være en dyr spotpris og yalla, men selskapet oser eksklusivitet og har en utmerket kundeservice jeg gjerne betaler det lille ekstra for. Anbefaler selskapet!
Hei Jeanett! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Skal bytte tilbake så fort binding er over.Har nå fått minst 3 ganger høyere enn tidligere
Hei Vidar T, Vi syns det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vi ønsker gjerne se nærmere på din avtale og setter pris på om du kan ta kontakt med oss slik at vi kan se om det er en avtale som vil passe bedre for deg og ditt forbruk. Du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Tegnet et abonnement for norgesenergi på elkjøp. Jeg spurte om det var noen faste utgifter knyttet til abonnenter. Dette kunne selger forsikre meg om at det ikke var. Jeg skriver da under. Da jeg får regninga ser jeg at jeg har ulike pakker inkludert som sparepakken, vintertrygghet og 100% fornybar energi. Dette har ført til at jeg har doblet strømutgiftene mine. Kontaktet kundeservice og fortalte hva som hadde skjedd. De fortalte at det var min skyld da jeg hadde skrevet under selv om selger sa noe annet. Minner veldig om svindel.
Hei Kristian, Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med selger hos Elkjøp. Det stemmer at vi tilbyr ulike fordelsprodukter som du kan få med på strømavtalen. Informasjon om produktene og pris for disse, skal alltid oppgis i avtalevilkår som signeres i butikk. Fordelsproduktene er derimot uten binding, og dersom man ikke ønsker disse er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter så skal vi fjerne disse for deg. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Det er lang ventetid når man ringer opp til kundeservice. Får beskjeden også denne gangen: "Vi har utrolig stor pågang for tiden og har derfor lengre ventetid/behandlingstid enn vanlig". Får dog mulighet for at de ringer tilbake. Men likevel....
Hei Ralf, Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. Du kan gjerne ringe oss på 38 10 00 80 eller send en epost til [email protected], så svarer vi deg så fort vi kan! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg var kunde før og nå igjen pga rimelig priser.
Hei Juritha! Tusen takk for en så fin tilbakemelding! Vi syns det er kjempe koselig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en kjempe fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi
God service å god pris jeg forteller andere om dere
Hei Jan E.R! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Bra. Men ønsker billigere strøm 😊 bedre oversikt på faktura og strømkonto
Hei Ole M! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Min nye strømavtale, ble ordnet fort å greit. Dato for bytte av strømlevrandør ble ordnet på ønsket dato.500 kr er gode penger for en pensjonist🙂
Hei, Tom S! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din nye strømavtale og at prosessen med leverandørbytte gikk enkelt og greit. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd som kunde. Anbefaler andre å bli kunde hos dere.
Hei, Wenche! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh, Truls - NorgesEnergi
God kundebehandling. Fikk et greit tilbud om pris.
Hei, Kjell B! Så flott at du opplevde å få rask hjelp til å finne en god strømavtale hos oss i kontakt med vårt kundesenter! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Strømmen kommer i veggen som forventet. Ble først satt opp med flere ulike exstra avtaler som skulle være fordelaktig for meg - men fant ut at fordelen gikk til NorgesEnergi..
Hei, Øyvind! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler vi gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukt med ulike fordeler for våre kunder, som er helt valgfri. Disse skal derimot alltid bli informert om av selger/kundebehandler og det skal innhentes uttrykkelig aksept fra deg som kunde ved registrering. Håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80, så kan vi se gjennom strømavtalen din sammen med deg og se om det er noe vi kan forbedre. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Bra service og bra pris. Likte kampanjen Kom kom gjerne med flere etterhvert. Mvh Hege
Hei, Hege T! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kjempegodservice. på faktura avdeling eller hyggelig kundeoppfølging
Hei, Bjørn I. O! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din strømavtale og kundeservicen hos oss i NorgesEnergi. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Ekstremt skuffet over kundeservicen. Ble anbefalt Norgesenergi da de hadde prismatch. Det de ikke opplyste om var at de kun matcher prisen "når de selv ønsker". I og med at man kun kan matche ny avtale etter at forrige prismatch har gått ut, og NorgesEnergi da bruker mellom 2-3 uker grunnet "mye å gjøre", helg og helligdager, så får man i praksis prismatch bare annenhver måned. Prøvde å bytte leverandør, men ble da kontaktet av selger som beklaget dårlig service og skulle gi meg mulighet for å legge inn prismatch før forrige prismatch hadde gått ut, i tillegg til sin egen e-post for å følge meg opp og sørge for god kundeservice. Det syns jeg hørtes bra ut, men det viste seg å være ren løgn. Ikke sendte han meg e-post, og da jeg ringte kundeservice idag for å legge inn prismatch, så stemte ikke det at jeg kunne overlappe for å ha prismatch hele tiden. Forberedt på 2 ukers trenering og utsettelser før jeg får igjennom denne månedens prismatch også.
Hei, Jf! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med strømavtalen du har hatt hos NorgesEnergi. Ved benyttelse av Prismatch hos oss vil Prismatch være gjeldende i 30 dager fra behandlingsdato på din henvendelse. Har du sendt oss mail med forespørsel om Prismatch vil dette registreres fra dato din henvendelse blir behandlet. Tar du kontakt med oss per telefon eller på chat, så vil Prismatch registreres i 30 dager fra samme dato da din henvendelse behandles av kundebehandler med en gang. Vi kan dessverre ikke innvilge Prismatch med tilbakevirkende kraft eller med overlappende effekt ved eksisterende Prismatch. Mvh, Truls - NorgesEnergi
➕Avtalene er konkurransedyktige, og oppdateres også for kunder med langt forhold. 👍 ➖Selgere bør i større grad forstå og kommunisere endringer på en avtale. En selger ville selge en avtale som han mente var bedre enn den jeg hadde, men det viste seg at dette var direkte feil - dvs min avtale hadde bedre vilkår... 🙁 😁 Kundeservice er bemannet med personell som lytter, som forstår kundene, og som svarer på det du spør om!
Hei, Dag A! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding rundt hva vi kan forbedre av rutiner, slik at vi kan bli enda bedre og gjøre det enda mer oversiktlig for deg å være kunde hos NorgesEnergi. Mvh, Truls - NorgesEnergi
NorgesEnergi hadde ved en feil gitt meg en midlertidig fordel, men de var meget reale, og stod ved fordelen. Forøvrig er strømmen deres rimelig, og de har også gode mobiltilbud.
Hei Rune! Hei Wilhelm! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør og så bra at saken din ble løst, det er viktig for oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh, Anna - NorgesEnergi.