NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk beskjed om at de to første månedene var kostnadsfritt. Ble kunde april 2019, og i dag 16.11.20 merket jeg at jeg hadde tydeligvis kreditt/ skyldte penger hos dem. Ifølge dem hadde jeg ikke betalt de første fire månedene, men fikk aldri noe beskjed eller varsel om at dette hadde skjedd. Jeg fortsettet å betale de beløpene som står de trenger betalt. Men det viste seg at jeg drev kun og betalte strøm og "kredritten" lå bare hos dem og vokste mer og mer uten at de sier ifra om at "Hei, du, du betaler ikke det du skylder oss". Bare lureri, tror de må tjene på at folk har kreditt hos dem, så de blir bare glad at det vokser. Aldri sett at strøm lager kredritt på deg. Enten betaler man eller så gjør man ikke det.
Hei Gerny! Dersom du har fått opplyst at du ville få en kostnadsfri periode skal du selvfølgelig få dette. Da kan vi undersøke avtaledokumentasjon for å undersøke hva som har blitt avtalt ved avtaleinngåelse. Når det gjelder kreditten du nevner antar jeg at du har hatt fordelsproduktet Strømkonto. Når man har Strømkonto får man mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Man får faktura hver måned hvor det står saldo og informasjon om hva som er trukket fra kontoen, slik at man alltid har oversikt. Dette er en alternativ betalingsmetode som er helt valgfri og uten binding. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du ønsker at vi skal se igjennom avtalen din. Du må gjerne kontakte oss per telefon 38 10 00 80. Vi har åpent man-fre 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kontaktet Norgesenergi via chat. Jeg hadde en tilleggstjeneste i min avtale jeg ikke var klar over at jeg hadde, og hadde betalt på denne siden jeg fikk strøm fra Norgesenergi. Person hos kundeservice tilbød å tilbakeføre penger for tjenesten jeg egentlig ikke ønsket å ha, før jeg fikk spurt om det selv! I tillegg, så nevnte jeg et tilbud jeg hadde fått fra en annen strømleverandør, og lurte på om han kunne vurdere avtalen. Overraskende nok svarte han at dette faktisk var en god (og billigere) avtale enn den jeg fikk hos dem i dag, i tillegg til å matche prisen i 30 dager. Maken til ærlighet har jeg ikke opplevd hos en kraftleverandør. Godt jobbet!
Hei Thomas! Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du får den hjelpen du trenger når du tar kontakt med vårt kundesenter! Ønsker deg en fin dag, Mvh Nina, NorgesEnergi
I det store og hele bra, greie priser og bra kundeservice!
Hei Per, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Når man skal bytte strømleverandør er det viktig at kundebehandler snakker ett språk man skjønner - fagspråk og det gjorde så absolutt kundebehandleren hos NorgesEnergi, så da var valget enkelt.
Hei Henny, Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Blid og ryddig samtale med kundesenteret Rask fix av problem
Hei Knut! Takk for hyggelig kommentar! Det er viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kommer rask i kontakt via tlf, virker løsningsorientert
Hei Helen! Så flott at du opplever å komme raskt i kontakt med oss, det er viktig for oss! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en god dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Generelt fin kundeservice og alternative avtaler. God rådgivning gitt oss av kundeservice.
Hei Espen! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Takk for at du la igjen en koselig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Det er alltid er en godt opplevelse å være med NorgesEnergi.
Hei Mats! Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Ble bla satt direkte over til de rette instanser og enkel å grei omtale av mine spørsmål
Hei Hans! Takk så mye for tilbakemeldingen din. Ønsker deg en kjempe fin helg, Vennlig hilsen Rebecca, Norgesenergi!
Norgesenergi er superhyggelig, veldig hjelpsom og billig. I november nå fikk jeg regning på 16 kr å de prismatcher ALLTID strømmen du får tilbud om. Rask svar. Har bare vært kunde en liten stund for å få billigst mulig strøm i år, da fjorårets strøm var så høy. Eneste som jeg synes er litt synd er at jeg som samboer ikke kan snakke med de om strømmen som står på min mann sitt navn. Han jobber på havet så borte halvet året.
Hei Johanne! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding. Om du sender oss et utfylt fullmakt skjema for avtalen til din mann, vil vi lagre dette hos oss slik at du kan ta kontakt vedrørende hans avtale. Kontakt oss gjerne på epost, chat eller telefon om du ønsker at vi sender deg et slikt skjema. Ønsker deg en riktig fin helg, Vennlig hilsen Rebecca, Norgesenergi!
Konkurransedyktig. Gode på kundeservice Lett å komme fram på tlf.
Hei Terje! Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
Jeg er ny kunde og har etablert mitt forhold/bytet strømleverandør etter råd fra en nabo. Som også får strøm fra NorgesEnergi. Og vi får begge 500 kr fratrukket på strømmen.
Hei Hanne! Velkommen som ny kunde hos oss. Da har dere nok benyttet dere av vår vervekampanje som gir dere 500 kroner i rabatt hver. Ønsker deg en riktig god helg! Vennlig hilsen Rebecca, Norgesenergi.
God service og hyggelige telefonsamtaler. Har aldri hatt problemer med norgesenergi.
Hei Greta! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Takker så mye for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Rebecca, Norgesenergi
Jeg byttet til Norges Energi i forbindelse med et kjøp på Elkjøp. Et par dager etterpå ble jeg kontaktet av en fra Norges Energi som ønsket å ringe og sjekke at alle opplysningene var riktig og prøvde å selge meg noen tilleggsprodukter. Jeg sa da at jeg ikke var interessert i noe utover å betale for strømmen jeg brukte. 2 1/2 måned senere mottar jeg en faktura med tre tilleggsprodukter. Da jeg tar kontakt med kundeservice og spør hva dette er kan de fortelle meg at det har vært med på avtalen min hele tiden, men at de kan ta det bort fra den dagen jeg tok kontakt. Da jeg sa at jeg hadde gitt beskjed om dette til den personen som ringte meg rett etter avtaleinngåelse fikk jeg beskjed om at "Nei, det er ingen her som har tatt kontakt med deg. Jeg er den første som er inne på brukerprofilen din". Jeg er usikker på om det skyldes dårlige CRM-systemer, eller om det er et bevisst valg å ikke registrere kundekontakt når det ikke går til Norges Energi er jeg usikker på, håpløst er det uansett og de er ikke villig til å fjerne tilleggsproduktene tilbake i tid. Kan ikke tro at det skal være så vanskelig for et strømselskap å kun tilby strøm..
Hei Line! Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere og i dialog kundebehandler. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg har reservert meg i brreg mot telefonsalg for ganske mange år siden (er fortsatt reservert), men likevel ringer de og prøver å selge strøm. Jeg har heller aldri vært kunde hos de, og kommer aldri til å bli det. Useriøst firma. Styr unna.
Hei Kjell! Det er sevært beklagelig om vi har kontaktet deg når du er reservert mot telefonsalg. Vi ønsker å undersøke saken videre med vår salgskanal og finne ut hvorfor du har havnet på ringeliste hos oss. Håper derfor du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller sende oss en mail på: [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Hyggelig kundeservice , forståelige svar på mine spørsmål. Grei pris
Hei Mona! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og at dine spørsmål blir besvart når du er i kontakt med oss. Ønsker deg en flott dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi