NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt med en konto du betaler en fast sum inn på. Har aldri hatt behov for å kontakte dem, alt har fungert bra.
Hei Arild! Det var hyggelig å høre! Så fint at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig kommentar, det setter vi pris på. Ønsker deg en riktig fin dag! Mvh Marthe, NorgesEnergi
Er ikke mye mer og beskrive en overskriften. Tragisk selskap, vært dum og stolt på at dette var en god avtale, helt til jeg begynte undersøke litt. Snyltere kaller jeg dette selskapet!
Byttet til Norgesenergi, og ble lovet 500kr i avslag på neste faktura. Den kom aldri. Har ringt og klaget flere ganger over et halvt år, og fratrekket har uteblitt. Prisene og avtalen er blitt mye dyrere enn de lovet også. Fraråder dette selskapet på det sterkeste!
Hei Ronny! Det var virkelig beklagelig å høre. Vi jobber hver dag for å forbedre oss, og dersom vi har gjort en feil vil vi gjerne rette opp i dette. Send oss gjerne en e-post til [email protected], legg ved fullt navn og fødselsdato. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Hei, Jeg inngikk en spotprisavtale med Norgesenergi. Nå noen måneder senere så ser jeg at mitt avtale nå er dobbelt så dyrt. Rene luringer, varning mot disse.
Hei Jonas! Vi jobber hver dag for å levere billig strøm til våre kunder. Jeg vil gjerne se nærmere på hvilken avtale du har og om det er noe vi kan gjøre for deg. Send oss gjerne en e-post til [email protected], legg ved fullt navn og fødselsdato. Henvis gjerne til meg og dette innlegget. Mvh Marthe, NorgesEnergi.
Lurer deg inn i en «god» avtale, og så finner du ut at du betaler flerfoldige tusen til dem over et år. Min egen feil, og bra for NorgesEnergi hvis de bare innrømmer at de som står bak selskapet er snyltende kapitalister. De gnir seg sikkert i hendene over dette innlegget!
Hei Konrad. Vi er en lavprisaktør og kjemper alltid for billig strøm. Jeg ønsker veldig gjerne å se hvilken avtale du har fått fra NorgesEnergi og se om det er noe jeg kan gjøre for deg. Send oss en e-post til [email protected] og legg til telefonnummer/kundenummer. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Mari, NorgesEnergi
Da jeg fikk første strømregning gikk det fint. Så begynte jeg å få brev om at jeg må betale inn MERE penge på strømkonto i etterkant? Neste måned det samme, bare regningen kommer på vipps, og en faktura og betale på strømkonto i posten. Og nå: har enda ikke fått regning for denne måneden, bare brev å betale inn på strømkonto. Snart er den ‘neste’ måned over. Jeg skjønner ikke systemet og oversikten de har. Nå har det nesten gått to må det og har enda ikke fått noe å betale enn det på strømkonto.
Hei Karolina. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen. Jeg vil gjerne se nærmere på dette og hjelpe deg med å forstå. Send oss en e-post til [email protected] og legg til telefonnummer/kundenummer. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Marthe, NorgesEnergi
De har ringt meg fem ganger siste uken for å få meg til å bytte til dem som strømleverandør. De oppleves som altfor pågående og invaderende.
Hei Anita! Vi beklager for at du er blitt oppringt flere ganger på kort tid. Vi har selgere som ringer ut på telefon men det er selvfølgelig ikke meningen at det skal oppleves som pågående og invaderende. Det hadde vært veldig fint om du sender oss en epost til [email protected]. Gjerne skriv inn telefonnummeret ditt så kan vi undersøke det nærmere og reservere ditt nummer hos oss. Mvh Kate, NorgesEnergi