Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har en hastesak. Har nå ventet i 4 timer på svar. Kun mulig med kontakt pr epost. Ingen chat, ingen telefon. Dette er ikke god service!
Hei Ivar Tibber er tilgjengelig på [email protected] eller på chaten du finner i appen din (💬) hver dag. Tibber er et heldigitalt selskap på app og mail. Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg på best mulig måte, og tar det gjerne over chat eller e-post. Tibber
Er sånn nokså fornøyd med tibber . De har lagt på måneds fast pris og det er vel noe alle selskap gjør har jeg forstått. Nokså bra informasjon men har ikke forstått dette med at pris mellom visse klokkeslett neste dag blir veldig høy!? Har de ansatte som kan "spå" hvor høy pris neste dager til en hvis klokkeslett??
God app og gode integrasjoner so gjør d enkelt å følge med/styre eget forbruk
Har spart mye etter at jeg gikk over til Tibber. Enkelt og bra med kontroll over santid strømmåling
Elendig kundeservice. Hadde 800,- i bonus som de bare fjernet uten å gi informasjon. De nektet og å fjerne mine kontaktopplysninger (gdpr) når jeg ikke hadde vært kunde de siste 2 årene. Hold dere unna!her bør noen ta seg et kurs i kundeservice for å beholde kundene sine eller så mister de snart alle jobben sin
Når det kommer til bonusordningen vår, så tredde vilkår med utløpsdato i kraft 01.07.2021.Vi informerte da om at bonus fikk utløpsdato, og følgende punkt ble trukket ut: Det er lagt inn en varighet på Tibber-bonusen på 24 måneder. Merk at for allerede opptjent bonus vil varighetsperioden løpe fra datoen de nye avtalevilkårene trer i kraft. App-teamet har også lagt inn utløpsdato på bonusene i appen, slik at man kan ha oversikt på datoene 📆 Det er dessverre ikke mulig å forlenge gyldighetstiden, men tar med alle tilbakemeldinger internt til vårt Bonus-team.
Tibber gir deg mulighet til å flytte forbruk på smartenheter til tider på døgnet der prisene er lavest. Effektregulering av billader så jeg ikke overgår pristak.
Tibber var til å begynne med et frisk pust. De hadde en god strømavtale, de var innovative med appen sin og gode integrasjonsmuligheter. Så har noe skjedd det siste året som har snudd bildet totalt. Appen deres har gått fra å være best til å bli midt på treet med hangups og integrasjoner som ikke fungerer ordentlig. Men det som gjør at de nå mister meg som kunde er at kundeservicen deres har blitt helt absurd dårlig. Fra å tidligere få svar på henvendelser i løpet av noen timer er de nå oppe i en uke før forventet svar. Og når du først får svar går denne på chat og det går gjerne flere timer mellom hver respons i samme chat. Det kan derfor fort gå flere dager å få løst en sak. Jeg sitter mye heller 30 minutter i telefonkø enn å holde på med dette tullet.
Håpløs kundeservice. Ingen telefonnummer. 2-3 dager å vente på svar i appen.
Bra servise. Gode tilbudt. Lett å få oversikt over forbruk og hva det koster.
De gjør ingenting av det de sier. Ikke hjelper de til med problemer.Ikke sender de utstyr de skal sende . Ikke svarer de på mail eller spørsmål. Styr unna.Etter 1 mnd igjen hos tibber har jeg nå vibb. Mye enklere. STYR UNNA..
Ikke verv noen til tibber! Etter to år så stjeler dem bonusen din om du ikke rekker og bruke den. Kundeservice(som du ikke kan ringe til) viste til en epost jeg aldri har fått og at det står noe om det i appen som man må lete langt etter. Nå flytter både jeg og mine vervede venner over til seriøse aktører som ikke gir med den ene hånda og tar med den andre.
Veldeig bra selskap,men ikkje godt nok,for det er ikkje kundeservis og få snakke med,berre sende mail eller chat,det er ikkje noko god reklame tykkjer eg.
Lett og oversiktlig i en meget god app. Enkelt å følge med når strømmen er dyr/billig.
Veldig glad for tipset om Tibber da jeg skulle tegne strømavtale. Alt fungerer som jeg ønsker det. Og dee går an å ringe de og de svarer kjapt. Ingen andre leverandører har kommet opp med bedre tilbud da de har forsøkt å få meg til å bytte De forstår faktisk godt hvorfor jeg velger å bli hos Tibber
Veldig bra app og raske til og hjelpe vis det er problemer.
Smartløsningene fungerer ikke bestandig. Personlig snittpriserer er ikke akseptabelt, her sksl det være timesmåling på all energien. Og tilslutt, ingen kan ringe support. 🙁