Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Effektbalansering er det kun Tibber som tilbyr. Det sparer meg for nesten kr 2000 pr år og lader bilen raskest mulig uten å komme på neste effekttrinnet for nettleie. Lav påslag og suveren app som også gir smartere varmestyring enn ov ovnprodusentenes egen app.
Dyrt med påslag og månedlig fastpris, trodde man slapp dette ved å bytte til Tibber
Greie opplysninger, oversiktvisning av tabelllrimelig pris..
Med strømstyring sparer man penger og beholder komforten
Stort sett billig. Kun chat mulighet og det er veldig dumt.
Veldig fornøyd, har brukt Tibber i flere år og har ikke noe å utsette på Tibber. Selv i perioden med forskuddsfakturering valgte jeg å fortsatt bruke Tibber. Anbefaler alle denne leverandøren. Appen er fantastisk og egnet til å styre strømforbruket for å unngå høy nettleie. Jeg er ingen data ekspert men lurer litt på hvorfor de nå sier adjø til Philips Hue. Smarthjem for meg er et "must" PS! At tibber sier adjø til Philips Hue betyr ikke at lys, varme m.m. fortsatt ikke kan styres vila Apple Home appen. Takk til Tibber for en utmerket app som sparer meg penger og nettleie
Den gang markedsledende, nå sliter de med å henge etter i utviklingen og smarttilbud til sine kunder. Fikk nylig melding om at de bare kutter støtten for Hue, som er en sentral del av smarthuset (lys, temperaturer) fordi de ikke gidder bruke penger på dette lenger… da er det på tide å bevege seg mot ett bedre alternativ, for Tibber er ikke lenger i front…
Hei Alexander Årsaken til at vi kutter ut Phillips Hue er at majoriteten av kundene våre ikke bruker integrasjonen i Tibber appen, men benytter styring av sitt Phillips Hue system i Hue appen. Det har ingenting med at vi ikke gidder 😁 Ha en strålende dag!
Enkelt, greit, oversiktlig og mange poeerapps som lar deg spare penger
1) Ingen gjennomfakturering: vet aldri helt hva det er jeg faktisk betaler for strømmen (uten at jeg legger fakturaer fra 2 strøm- og nettleverandør sammen, manuelt9 2) Bonussen jeg hadde opptjent utløp uten forvarsel - ble henvist til en oppdatering som er mere enn to år gammel.
Hei Dolf Jeg forstår at det er ofte praktisk å få alt på en faktura, men det er ikke aktuelt for Tibber å låse kapital på å kjøpe nettleiefakturaene til kundene våre, for så å fakturere Nettleie og strømforbruk på en faktura. Vi prioriterer utvikling av produkter, integrasjoner og generelt tjenesten til Tibber. Det vil ikke bli aktuelt å kjøpe en faktura som uansett blir sendt til våre kunder fra nettselskapet. 😊 Når det kommer til utløpsdato på bonusen så ser man dette i appen og det er også opplyst i vilkårene for bonus. Vi sendte også ut mail til samtlige kunder om minnet om at bonusen snart utløper. Det er trist at du opplever dette slik. Ønsker deg en fin dag.
Fungerer utmerket helt til du får problemer. Da stør du alene og bør være elektroingeniør og app utvikler. Har hatt problemer med Tibber app og Easee lader nå i nesten 2 uker. Får ikke ladet hjemme. Ladingen kutter etter 2 min
Hei Anders Flott om du sender oss en henvendelse på [email protected] eller i chaten i appen din slik at våre teknikere kan hjelpe deg med dette.
Når Tibber først kom var de helt suverene mtp brukervennlighet og muligheter i appen. Dessverre er min opplevelse av brukergrensesnitt og manglende kundestøtte i kombinasjon med en app med svært mye feil og nedetid dårlig. Hva som tidligere var svært intuitivt er nå tunggrodd og merkelig bygget opp (f eks-for meg som har to elbil ladere/biler er dette ikke mulig å få en bra løsning på, selv etter en prøver å få hjelp hos dem) Appen har generelt mange bugs. Hva gjelder pris/fakturering osv så oppleves dette veldig bra.
Hei Torstein Takk for tilbakemeldingen din. Om du har elbilladere som har direkte integrasjon til Tibber så skal det ikke være noe i veien for at disse skal kunne styres i Tibber appen din. Den siste tiden har det vært litt utfordringer med integrasjoner i appen da flere produsenter har gjort endringer i API. Dette skal nå være løst. Flott om du kan sende oss en epost: [email protected] eller sende oss en melding i chaten din.
Tibber er helt topp. Kjempebra kundeservice. Selskapet gir nyttig informasjon både via app og e-post. Tibbers app er kjempebra. På denne får man all den info man trenger hele døgnet. Jeg er kjempeglad for at jeg byttet til Tibber fra Fjordkraft. Anbefaler alle til å bytte til Tibber så fort som ulig.
Appen er god til å se forbruk og å velge når jeg skal bruke strøm. Blir også varslet når pris svinger. Men er de nå best på pris? Usikker og velger derfor å sjekke markedet.
Det eneste som er å utsette på tibber er at de innimellom fakturerer estimert neste måneds forbruk slik at de kan kjøpe strøm, og at de har endret kundeservice til en smart-chat som tvinger deg gjennom urelevante spørsmål før man når kundeservice
Elendig kundeservice , Stjeler bonuspengene dine drar kun egne konklusjoner uten skriftlig advarsel . Hold deg unna
Hei Marius Bonusen har en løpetid på 24 mnd. Om man ikke bruker bonusen innen 2 år vil den bortfalle. Utløpsdato på hver enkelt vonus ser du i appen din. Vi sendte også påminnelse på e-post om dette ☺️
Bra leverandør med kjempebra app som støtter lastbalansering, smartlading og varmestyring. Og viktigst av alt strømmen er rimelig og de leverer er akkurat like god som det du får andre steder:-)