Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber har gode tekniske løsninger, men mange andre leverer nå også dette. Tibbers praksis med forhåndsfakturerering for å hjelpe deres likviditet og for av vi skal være bank for Tibber gjør at jeg sier opp avtalen.
Det starter så bra, men endte elendig. Fryktelig skuffende reise for et nytt selskap. De kunne like gjerne lagt ned om de ikke klarte å drive kundevennlig i dagens strømmarked. Heldigvis er det enkelt å bytte.
Heilt utrulig at dei i gjen kan kreve forskudd betaling.Har låge på ca 1000 kr mnd og våre kjempe fornøyd så kom strøm regning før desember på over 4000 kr,hvordan kan dei vite at eg bruke 4000 kr?blei så sint og skifta til nytt strøm selskap som ikke har forskudd betaling.Dei som svarer på mail kommer med angrerett skjema ingen svar på det du spør om. Har ikke tenkt å være en bank for tibber. Takk for meg og lykke til med å få nye kunder
Dårlig kundeservice og dyrt i forhold til i starten,
Ingen telefon - går ikke å ringe til dem, dette er for dårlig. Fakturere etterskuddsvis - men dette er bare halve sannhelten. Fikk faktura for november med forskuddsfakturering for halv desember i tillegg - og til en KWH-pris som er 2,5 ganger høyere enn dagens spotpris. Bytter selskap i dag. Takk for meg.
Har vært kunde hos Tibber I mange år og de var en pioner for oss strømkunder med sin geniale app og kundeservice. Tibber har nå store problemer med likviditeten og trist at de ikke gikk vekk fra stipulert forhåndsbetaling etter den store kundeflukten i September og Oktober. Tonedøvt at de fortsetter med dette og har selv brutt med Tibber i dag når jeg fikk et stipulert strømforbruk som var hinsides over normalt forbruk for Desember. Største feiltagelse min var å ikke bytte før, men trodde forhåndsbetaling tidligere i høst var et engangstilfelle helt til jeg leste mailen nøye. Nå har jeg byttet til Vibb som også har en grei app, null forskuddsbetaling og nettleie på samme faktura. Forbrukerrådet anbefaler strømselskap som opererer med etterskuddsfakturering med tanke på konkurs. Om det skulle skje med Tibber og kunden har forhåndsbetalt etter estimert faktura så er pengene muligens tapt.
En veldig lett app å følge med på. Får vite strømpris I nåtid. Får varsel når strømmen stiger.
Er kontantstrømmen og likviditeten til tibber på blåbærtur? hvorfor må det betales for estimert bruk 1 mnd i forveien? kjøss meg bak tibber. dere gjemmer dere bak tekniske problemer. fikk faktura for okt/nov + estimert forbruk i desember 2022.
Må betale på forskudd estimert på fremtidig forbruk, dette er for at de skal sikre selskapets likviditet grunnet usikker økonomi. Elendig kundeservice, man finner verken nummer eller e-post på hjemmesiden.
Overnight the ask 3 times more than my average consumption and pre paid. Hadde bra! I don't think the company will last more than a month..
Jeg fikk en avregning på Tibber for de ville ha kr 11 000 i forskudd for desember og da tenker hvem har så mye liggene en skuff. Og når jeg går på appen berenger de at det vil koste 7 500 i desember? trenger de penger til å betale bonus og julegavere. Eller ønsker de bare å være en bank
Tibber krever inn forskuddsbetaling av strøm di forventer jeg skal bruke. Jeg bytter leverandør viss dette ikke stopper meget snart
Blir fakturert forskuddsvis ,betalte for 3 måneder . Rotete faktura som er vanskelig å forstå.
Betaling på forskudd og dårlig kundeoppfølging når man henvender seg. Lite kundevennlig.
Alt for høy forskuddsberegning. Ikke villig til å betale for likviditeten til tibber.
Innføring av forskuddsbetaling stipulert forbruk er lite kundevennlig. Vesentlig endring av inngått avtale.