Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg, som mange andre var kunde hos Tibber, helt frem til de startet med å låne penger. De må gjerne kalle det hva de vil... Men men tror de har innsett at de har dummet seg ut. Har gått over til Talkmore Strøm, og er fornøyd med det! Ikke noe påslag, og ihvertfall ikke noe tull! Der blir også strømstøtten trukket direkte fra fakturaen, noe Tibber heller ikke klarte...!
Har ikke mulighet til å fungere som bank for strømselskapet mitt, og tar ikke sjansen på at de nå går konkurs (da mister vi det vi har betalt i forskudd).
Å bli tvunget til å betale forskudd på strømmen.. kundene skal ikke være banken til tibber. I tillegg får man ikke statsstøtten ved forskudd
Som alle vet og tidligere kunder kjenner til forskutteringen som ble gjort, men lite ble sagt at dette var en varig modell frem til Tibber selv fremskynder en normalisert avtale. At man uten varsel fortsetter og forskuttere, men kun betaler det faktiske beløp for foregående mnd så sender de purring på det beløpet de har estimert. Faktura status settes til feil enda foregående mnd er betalt. Det er hårreisende og utenfor lovlighetens grenser. Velger man å sitte i kø på chat fra 1 time og oppover så kan man formidle dette og med sine mengder med emojier så godtar de svært enkelt at det er uakseptabelt å betale estimert beløp. De har ingen grunn til å kreve dette betalt og dermed gir de seg med engang. De lever nok godt på alle som betaler sitt estimerte beløp.
Forhåndsbetaling er ikke akseptabelt, bytter nå strømleverandør. Gå tilbake til tidligere løsning!
Et selskap som har revlusjonert smart styring av privatboliger! Lavt påslag på regningen! God kundestøtte!
En god app, konkurransedyktige priser og veldig brukervennlig. Alt dette klarte de å ødelegge over natta! Kundeservice gikk fra hyggelig til frekke. Krysser fingra for at de går konkurs og blir borte.