Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skjønne ikke hvorfor de starte med sånn betale mye til neste mnd så fant de ut at jeg brukt for liten strøm da få penge tilbake. Det bare tull + ønske har 2 faktura til en (strømregning og nettleie). Skal bytte selskap men må finne riktig selskap først. Jeg vil betale jo betale regning for de jeg brukt strøm, ikke betale framtid strømbruk
Har ikke hatt noen problemer med Tibber. Kjedelig med forskuddsbetalingen. Men ellers alt vel!
Min erfaring med Tibber er i grunn upåklagelig. Men når de er de valgte å gå for forskuddsbetaling uten at jeg som kunde tjener noe på det, så vil jeg ikke stå som garantist for de. Det kan fort bli en selvoppfyllende profeti at det går skeis for Tibber når kunder forsvinner og jeg er lite keen på å stå igjen med svarteper.
Hadde det ikke vært for at appen er den beste innen strømkjøp, hadde det blitt en stjerne. Det spiller liten rolle at man får justert fakturaene fra foregående halvdel...å gjette på strømpriser og å ta opp lån fra kundene gagner ene og alene Tibber. Etterhvert som kundemassen økte sank kundeservice tilsvarende. Det tar ofte flere dager å få kommunisert med de. I tillegg har de begynt å slå av for kommentarer på Facebook. DET er tynn suppe. Et lite påslag på strømmen hadde vært mange ganger bedre. Sjefen i Tibber påstår dette: "Vi gjorde dette valget basert på undersøkelser blant kundene." Virkelig? Har vært kunde siden de dukket opp. Aldri fått noe spørsmål om dette, ei heller de 10+ andre kundene jeg har "skaffet" Tibber. Om ikke de snur på dette kan de like godt legge ned. Man betaler for det man bruker, ikke for det Tibber tror man kommer til å bruke. 2+2 = 4. Det er synd...for Tibber var best.
Var kanonfornøyd helt til forskuddsbetalingen kom. Det er helt håpløst. Minus at det ikke er gjennomfakturering. Fornøyd ellers.
Holder kundene sine som bank Bytt snarest er ikke vi som skal legg ut for tibber
Jeg har ringt, sendt mail og forsøkt chat-funksjonen i appen. Sendte første melding forrige mandag (det er søndag i dag), men fortsatt uten svar. Jeg betalte 1150 kr ekstra, estimert bruk. Har byttet selskap og forsøkt få svar på hvorfor siste/sluttfaktura ikke hadde trukket fra beløpet jeg har tilgode. Det virker som selskapet krever inn forskudd, for så å ikke tilbakebetale hvis du avslutter kundeforholdet.