DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Topp bank. Får lånet jeg ber om til supre betingelser.
Hei. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på :) /Elisabeth
Dårligere kundeservice og bank tjenester skal du lete lenge etter.. Kan ikke anbefales. Eneste som kanskje var bra, var nettbanken de hadde.
Hei. Leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Vi ønsker gjerne å se om vi kan få til å endre inntrykket ditt, så ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du har videre spørsmål til en tidligere sak, produktene våre eller lignende. /Elisabeth
Det hjelper ikke at di som tar telefonen er hyggelig og i møterommene når di du trenger å snakke med ikke prater i telefonen og det er umulig å få di i take og di har en nedlatende holdning til deg samtidig som di nekter å svare på beskjed lagt inn i nettbanken! Så jeg kan ikke anbefale denne banken til noen!
Hei! Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Du kan nå oss både på telefon og via chat i nettbanken mellom kl 07-23. Der kan vi hjelpe med det meste. Enkelte saker må sendes inn på melding via nettbanken, og det vil da normalt ta litt lenger tid å få svar. /Frida
DNB anbelafes ikke. De er muligens banken fra A til Å, da de kan tilby mye/alt. Alt de tilbyr er fryktelig dårlig. Dårlig service, dårlig rente, dårlige eiendomsmeglere, dårlige betingelser. Alle bør boikotte DNB. D-i DNB for Dritt.
Hei! Leit å lese at du er misfornøyd med våre tjenester. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger og ønsker alltid å forbedre oss, så oppfordrer til å ta kontakt med kundeservice hvis du har konkrete hendelser eller eksempler du ønsker at vi ser nærmere på. /Marthe
Kort fortalt,…se tittel! Ga innholdet til den ene som møtte opp med falskt dokument!
Hei, Lisbeth. Vi håper at du tar kontakt med kundeservice, så skal vi naturligvis ettergå hva som har skjedd her. /Even
Fikk 500k på konto som DnB stoppet, greit nokk for viste ikke hvor disse kom fra. Dem sperrer hele konto og ber om opplysninger på hva og hvem dette kom fra, svarte med at det viste jeg ikke. Svarte på spørsmålene dem absolutt skulle ha "40" ganger.. hadde penger på konto som jeg trengte til å brødfø mine barn og utgifter, men det var ikke bare bare å få tak i.. etter mange dager med frem og tilbake sier dem at jeg kan få pengene til en annen konto, fikser da ett kontonr og dem svarer ikke før neste dag, da trenger dem navn til eier av konto også.. svarer med navn og dem fikser ikke før dagen etter.. umulig å kommunisere med utv avdelingen!! tar for dt første laang tid på å svare og for dt andre umulig å kommunisere med. Fikk Mail nå om at dem avslutter kundeforholdet på vakrun av svar til utv (altså at jeg IKKE VET hvor dt kommer fra?) så jeg skal straffes for noe jeg ikke vet hva er?! Elendig! Nå skal jeg ha lønn om 4 dager, men det ser dårlig ut, styr unna!!
Hei. Jeg forstår at dette ikke har vært en grei opplevelse. Uten å kunne gå inn på enkeltsaker her så trenger vi i noen tilfeller mer informasjon når det kommer til større innbetalinger på konto og det kan være en omfattende jobb. Anbefaler å ta svare på melding du har mottatt tidligere for å se på alternativ, eller kontakte kundesenteret. /Elisabeth
Har vært kunde i mange år og har et AS med veldig god økonomi. I forbindelse med oppussing i hjemmet har jeg ønsket å ta opp et lån. Kunne betalt alt sammen uten lån, men ønsker ikke tappe bedriften for mye. Er SAGA kunde på privaten, og bedriften er også knyttet opp mot DNB med forsikring og pensjon. Har møtt en elendig kunderådgiver som av helt uforståelige grunner lager masse bråk. Kommer til å si opp kundeforholdet og bytte bank, både privat og for bedriften. Jeg trodde at en lojal kunde gjennom mange år betydde noe. Føler meg som en idiot. Men den største taperen her er jo DNB som kommer til å miste mye penger på dette. Har god erfaring med DNB fra tidligere, men ikke her i Skien. Aldri mer DNB!!
Hei! Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men gjerne ta kontakt med kundeservice eller send oss en melding fra postkassen via innlogget nettbank dersom du ønsker at vi skal se på saken din på nytt. /Lisa
Elendig rente på sparepenger - alltid først å heve utlånsrenta . Vanskelig med fysisk tilgang i Sandnes --- låst dør , kun timeavtale !
Hei Oddvar! Hvor mye innskuddsrentene øker, varierer fra produkt til produkt. Vi tilpasser oss konkurransen i markedet, og vi opplever at prisene våre står seg godt. Ring gjerne boliglånsavdelingen vår på telefon 91504800, så kan en lånerådgiver se på renten din sammen med deg. De fleste av kontorene våre behandler i all hovedsak forsikring- og boliglånssaker. Derfor er man nødt å avtale time på forhånd. /Tonje
Blir ikke verdsatt som kunde, selv om man har hatt konto her hele livet. Dyrt og lite utbytte.
Hei. Det er veldig leit å lese at du har en dårlig opplevelse. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt for å se hvilke ulike alternativ vi har. Dersom det gjelder sparing, har vi forskjellige konti som er mulig å opprette og vi bistår gjerne med å forklare hvilke ulike betingelser som gjelder hver enkelt. /Elisabeth
En bank som ikke holder skriftlige avtaler. Lånedokumenter var signert- brev sendt ut om at lånet skulle utbetales neste virkedag , men neida- to dager uten utbetaling etterlyste jeg det og da kom det: etter vurdering så ble det avslag! Etter at dokumenter var signert og godkjent med bekreftelse om utbetaling! Slå den! DNB = en bank som du ikke kan stole på!
Hei. Takk for tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, så selve utfallet kan jeg ikke kommentere, men jeg har veldig forståelse for at dette var en kjedelig situasjon. /Elisabeth
Dnb har et helt forferdelig grensesnitt for kunder. Svært vanskelig å få god oversikt over lån i banken da man må logge inn på fullversjon av nettbank (ikke mobilversjon) for å få oversikt. En ren luksusfelle.
Hei! Takk for tilbakemeldingen. Mobilbank-appen er stadig under utvikling, så nye funksjoner kommer fortløpende. /Marthe
Ikke Apple Pay. Gammeldags nettbank. Føles som Nokia, IBM, Kodak. Den store gamle elefanten som henger rundt pga folks vaner og ikke pga hva de tilbyr.
Hei! Leit å lese at du ikke er fornøyd, men takker for tilbakemelding. Nettbanken er for tiden under oppussing, så nye funksjoner/sider dukker opp der jevnlig. Jobben gjøres gradvis for å venne kundene til nytt design. Del gjerne hvis det er noe konkret du savner eller syntes kunne vært bedre. /Marthe
Hva er det som gjør at DNB er Norges største bank med mer enn 2 mill. privatkunder? Banken ligger på bunn her på bytt.no, og det er nok ikke uten grunn for banken er ikke billig på lån, har lave innskuddsrenter og er dårlig på kundeservice. Søkte nylig om et moderat boliglån hos DNB. Hadde medlåntaker slik at sikkerheten skulle god nok mente vi.Tiden gikk og vi purret skriftlig flere ganger, men intet skjedde. Etter å ha ringt dem og fortalt at vi skulle på boligvisning om få dager skjedde det endelig noe. Etter noe om og men fikk vi endelig svar på søknaden : avslag. Dette brukte de hele 3 uker på å komme frem til! Anbefaler sterkt "vanlige" folk å styre unna denne banken da det finnes mange bedre og billigere banker.
Hei, Tord! Det er veldig leit å høre at du har en dårlig opplevelse. Slik ønsker vi ikke at det skal være, så vi setter pris på tilbakemeldingen din. Normalt tar det ikke så lang tid før du får en tilbakemelding på en lånesøknad, så det er bare til å beklage. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, så selve utfallet kan jeg ikke kommentere, men jeg har selvfølgelig forståelse for at dette var en kjedelig situasjon. /Even
Gjør alt for å få deg som kunde, men når de først har fått deg så bryr de seg lite om et bra kundeforhold. Jeg satt ned nedbetalingtiden min på lånet når det var bra tider, men nå når jeg vil ha den tilbake til det oppringlige da er alt vanskelig for de. Over en uke behandlingstid noe de klare å bruke noen minutter på andre veien. Når du snakker med kundebehandleren din så sier de at dette går fint, men hører ingenting etterpå. Forferdelig bank. Takk for meg, jeg tar pengene mine et annet sted!
Hei Jens, veldig leit å høre at dette har skjedd med deg. Vi har som normalt behandlingstid på innen 3 virkedager, og hvis det tar lengre tid enn som så bør dette bli sett på av en på dagen. Gjerne ta kontakt med vårt kontaktsenter på 915 04800 eller chat via nettbanken, så en rådgiver på Låneavdelingen vår kan ta dette med videre og få sett på dette /Vinjar
Jeg har/er dessverre en lojal kunde hos DNB og prøvde å forhandle meg til en bedre rente på sparekontoene. Henviste til Sbanken og deres renter, da DNB er eier av den banken også. Blankt avslag. Dette er for dårlig av Norges største bank. Skjerp dere.
Hei, det er leit å høre at du har denne oppfatningen av oss. Det stemmer at det ikke er mulig å få bedre renter på Sparekontoene våre enn hva som allerede er informert om, men vi tilbyr flere forskjellige sparekonto og andre løsninger som man kan være bedre tjent med å spare i, spesielt om man skal sette av penger på sikt. Hvis du ønsker at vi ser nærmere på en mer skreddersydd spareløsning som trolig vil passe for deg, er det bare å kontakte oss på 915 04800 eller chat via mobil- eller nettbanken vår på www.dnb.no så kan vi avtale tid med en av våre sparerådgivere som kan se på dette. /Vinjar
Jeg har hatt mange banker, og har aldri, aldri vært så misfornøyd med de tekniske platformene (både app og nettside). Det er så tullete at jeg må logge inn på PC for å kunne bruke postkasse (det er strengt tatt mulig på mobil, men da må man bruke det som om man er på PC, som vil si at siden hopper, oppfører seg ikke som den skal og er derfor kjempeslitsom å bruke på mobil.) Jeg skjønner ikke hvorfor man må ha en app og en nettside, det er så slitsomt! Men det er ikke det mest slitsomme. Hver eneste gang jeg skal inn å gjøre noe på DnB, har jeg hatt problemer. Det vanligste er at det er en eller annen teknisk feil som gjør at jeg som bruker ikke kan gjøre noe, som feks da vi skulle opprette felleskonto (som endte med at jeg måtte ringe DnB og de måtte fikse det manuelt fordi det var en bug i systemet deres). Noe annet typsik er at det er så lite intuitivt (som da jeg skulle overføre en BSU-konto fra en annen bank, og det endte med at jeg bare måtte sende melding i postkassen). Jeg har aldri gått inn i nettbanken og fått utført noe utover å måtte sende melding i postkassen og spørre hvorfor det ikke funker å gjøre sånn og sånn. Og jeg opplever også at det plutselig ikke funker å legge en regning til forfall feks (det skjedde faktisk rett før jeg skrev denne. Det kom bare "Det er ikke sikkert denne ble betalt, men det kan hende. Se i betalingshistorikken".. Ok.. Hvor lang tid kan det ta før det dukker opp? Løsningene er ikke stabile og heller ikke intuitive. Det er også lenker som bare lenker tilbake til hverandre, som gjør at man blir veldig frustrert! (Dete er under "innlogging til fullversjon") Og under punktet "Kontakt", hvorfor er det ikke vist til postkasse der? Jeg er så lei av alt styret, jeg skal bytte bank. I tillegg er de alltid først ute med å sette opp renten og jeg kjenner flere som bytta fra DnB fordi de ikke holdt det de lovte mtp renta, og satte opp selv om de hadde avtale på noe annet. (Dette var før de mange renteøkningnene, altså).
Hei, mange av problemene du bringer opp her er på vei til mobilbanken vår og skal bli tilgjengelige før nyåret begynner. Vi kan ikke helt svare på hvordan en rådgiver var i stand til å legge disponent til på konto, da rådgiverne våre ikke har muligheten til å gjøre dette på vegne av kunden. Flytting av BSU fra annen bank til oss kan enkelt gjøre ved bruk av vårt digitale bankbytteskjema. Det er ikke mulig å sende melding i nettbanken vår for å få dette ordnet...? Her er det mange tekniske problemer du beskriver som ikke er et kjent problem hos oss, vi vil gjerne se nærmere på dette. Kan du ta kontakt med oss på 915 04800 eller chat via www.dnb.no eller mobilbanken? /Vinjar