DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Satt meg helt hjelpesløs om få timer uten strøm mister bolig da sagt meg opp etter vært kunde I hele mitt $% år lange liv får ikke kontaktet gitt beskjed ikke logget inn poå nav ingen tilgang på noe...Rasert ødelagt liv uten sagt opp kundeforholde og tvinger meg til å bli kunde på nytt fy faen styggeste og helt uvirkelig behandlig fuck u dnb ikke får jeg ta ut overføre kr mine bare kastet ut som en skitten fille de har ikke tenk hva konsekvensene ble umulig å få hjelp snx 30 forskjellige ingen som bville hjelpe. Unntatt en person, tusen takk du er verdifull du tusen takk for at du hørte ppåp meg sjekket opp alt jeg sa og holdt meg I forsvar med dokumenterte bevis av tidligere samtale synd det for sent jeg mister strøm leiekontrakten min og dere sier kan ta 3-5 uker å bli kunde etter å bli sperret og sagt opp nitrist iskaldt kynisk og horrible
Hei Bente. Så leit å høre at du er så misfornøyd. Jeg er glad for at du fikk hjelp fra en hjelpsom rådgiver. Vi får dessverre ikke gått inn i detaljer på ditt kundeforhold her på bytt, ta gjerne kontakt med oss på telefon 915 04800 så hjelper vi deg så godt vi kan videre. /Viktoria
Har hatt DNB i ca 20 år. Min komfyr kortsluttet og jeg måtte skifte den ut. Jeg tok kontakt og søkte om 10 000, i lån men fikk umiddelbart avslag. (jeg har kreditscore på Moderat risiko så det er ikke grunnen til avslag) Denne banken er ikke for meg og skal etterhvert flytte over til annen bank og vil for alltid -ikke anbefalle DNB for noen.
Hei Rune! Det var leit å høre at vi ikke kunne oppfylle ønsket ditt denne gangen. Ta gjerne kontakt med kredittavdeling hvis du har spørsmål rundt det. /Viktoria
Styr unna! Forferdelige renter og ingen høflig tone ved forespørsel Og enda verre med flere ukers behandlingstid på enkle forespørsler hvor alle fakta ligger på bordet. Og som om det var nok er det kunderådgivere som lyver og ikke overholder flere frister de skriftlig lover å overholde. En skandale av en bank. Skal bytte vekk fra DnB og aldri tilbake!
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med DNB. Vi ønsker gjerne en mulighet til å ordne opp, så fint om du kan ta kontakt med oss på chat i nettbanken eller på telefon 915 04800, så får vi sett på saken :-) /Frida
Fra jeg fikk min egen konto i lokal bank har jeg hatt denne banken. DNB kjøpte opp Sparebanken Nor. Er DNB greie..?? Vel de er grådige og lite medgjørlige. En kompis som også har hatt samme bank siden fødsel, nå 60 år trengte 500.000kr og banken visste jo hva han hadde av eiendom, en gård som har en verdi på ca 12 millioner. De forlangte full takst av gården, han byttet tvert og fikk spørsmål om hvor mange millioner han trengte... Da jeg dessverre er uføretrygdet, men i alle år har holdt mine forpliktelser hos DNB skulle søke om litt ekstra, nope. Sorry var svaret. Du tjener for lite. Ingen fast person å forholde seg til, upersonlig så det holder. Nei jeg anbefaler ikke DNB.
Hei, det er leit å høre at dette er måten dette ble formidlet på og det vil vi gjerne se nærmere på. Kan du kontakte vårt kundesenter på 915 04800 så vi kan formidle dette videre og få det undersøkt nærmere /Vinjar
DNB har stadig tekniske problemer. Da jeg bodde i innlandet forsvant det plutselig over 5000,- fra kontoen; men dette ble senere tilbake betalt av Banken. Appen fungerer ikke som den skal og slil har det vært de siste årene. Jeg vurderer og bytte bank, men vet ikke hvem jeg skal bytte til ennå.
Hei! Leit å høre at du vurderer å bytte bank. Det var dessverre litt tekniske problemer med nettbanken i forrige uke, men det skal være løst nå. Når det kommer til mobilbank-appen har det ikke vært meldt om noen problemer, så her anbefaler jeg at du tar kontakt med kundeservice slik at vi får undersøkt nærmere. /Marthe
Ikke tilgang på innboks eller siste transaksjoner i nettbanken med mobil. Å få logget seg inn på fullversjonen fra mobilen er utrolig krøkkete og dårlig merket. Ingen info om dette på kundeservicesiden. Alt i alt en dårlig og useriøs opplevelse fra en bank man forventer mer av. En nettbank som fungerer på mobil er tydeligvis for mye å forvente.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd med nettbank på mobil. Mobilbank-appen vår er stadig under utvikling og postkasse er en av tingene det jobbes med nå. Når det kommer til siste transaksjoner, så skal både det og andre betalinger kunne sjekkes i appen. Hvis ikke er det fint om du kan ta kontakt med kundeservice slik at vi får undersøkt nærmere. /Marthe
Betaling utland er stengt i helgene og kundeservice vet ingenting. Lang ventetid i tlf. Først må vi ringe kundeservice der du er nr. 12 i køen så setter de over til betaling utland, ny ventetid, vet ingenting må snakke med noen andre som kjenner til saken, ringer tilbake etter flere timer.
Hei! Først og fremst, beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Rådgiverne på kundeservice har begrenset innsyn når det kommer til internasjonale betalinger, så man blir derfor satt over til avdelingen som driver med det. Det er mulig man kommer til en rådgiver som ikke får løst saken med en gang (kanskje det var en nyansatt), men da vil vedkommende undersøke og komme tilbake til deg. Det er forresten også mulig å nå denne avdelingen ved å sende melding fra postkassen i nettbanken. /Marthe
Ikke Apple pay . Bytter bank . Hadde s banken og var fornøyd med den i 20 år og nå blir alt forandret og dyrere .
Hei! Så leit å høre at du byttet bank. Håper du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden, og at vi da vil kunne tilby det du ønsker i banken. /Frida
Dnb sperret kontoene mine uten å gi meg hverken en forvarsel eller å sende meg en melding i etterkant om hvorfor de har gjort det. Isteden presser de meg gjennom mange dager med kundeservice og prøving for å i det hele tatt finne ut årsaken til dette. Og dette førte til at jeg ble sittende i over 8 timer på en bensinstasjon uten å få fylt bensin eller kjøpt meg mat. Prøvde å forklare alt sammen til de over chat og telefon, men null empati eller hjelp å få. Isteden bare småfrekke kommentarer og dårlig hjelp
Hei! Så leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse. Håper det har ordnet seg nå. Siden vi ikke har innsyn i kundesystemer eller saker her på bytt får jeg ikke kommentert saken din her, men ta gjerne kontakt med oss på nytt på chatten om du fortsatt opplever problemer. /Frida
Etter å ha lidd gjennom DNBs frustrerende unnlatelse av å støtte Apple Pay på grunn av en tilsynelatende latterlig begrunnelse om NFC-chipen på iPhones, har jeg endelig sagt farvel til deres utdaterte tilnærming. Jeg har tatt det som kanskje er det beste valget jeg noensinne har tatt når det gjelder banktjenester: jeg har byttet til Bulder Bank. Det som forverrer denne allerede elendige situasjonen, er DNBs patetiske forsøk på å rettferdiggjøre deres manglende evne til å tilby Apple Pay. Jeg har gått gjennom deres bloggposter og har blitt møtt med ingenting annet enn svada og unnskyldninger som kun virker egnet til å irritere kundene ytterligere. Som om ikke deres manglende teknologiske oppdatering var nok, så blir vi også tvunget til å høre på deres useriøse bortforklaringer.
Hei! Så leit å høre at du har vært så misfornøyd at du har byttet bank. Håper vi vil kunne tilby det du ønsker i fremtiden, og at du vil vurdere oss på nytt :-) /Frida
Hei. Jeg fikk avslag på en lånesøknad fra Dnb i dag (Søkte om 30 000). Jeg har en grei uføretrygd på 38 000 i mnd og totalt 440 000 i året. Jeg en mann i midten av 30 årene. Ingen betalingsanmerkninger eller inkasso og har alltid hatt en ryddig økonomi. Jeg har ingen andre lån, ingen boliglån, ingen studielån. Dnb avslo søknaden og ville såklart ikke si hvorfor. Det var en helhetsvurdering men det er jo såklart på grunn av uføretrygden min. Og det er ren og skjær trakassering fra Dnb. Fy og skam. Har vært kunde i alle år men i dag er det stopp og aldri mer. Hva blir det neste? Avslag på grunn av legning?
Hei Glenn! Kjedelig å høre at du ikke er fornøyd. Vi har dessverre ingen kundeinnsyn på bytt, og får ikke vurdert dette. Ta gjerne en prat igjen med boliglånsavdelingen vår hvis du ønsker en dypere forklaring. Ha en god dag. /Viktoria
Har vært bedriftskunde hus DnB i 10 år, alltid hadt bra økonomi, overskudd vært år, ikke en krone i bedriftslån. Søkt finansiering for nytt varebil, fikk avslag ??? Ganske skuffende og faktisk skummelt med tanke på om man virkelig hadde trengt hjelp så kan man ikke stole på banken sin, som har tjent fra oss i 10år. Kommer nok til å bytte, privat og bedriftskontoene
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på telefon 91504800 eller via postkassen i nettbanken dersom du vil at vi skal se på saken på nytt. /Lisa
Kontoen min ble sperret pga misstanke om hvitvasking. Dere som bank har all min informasjon, men dere har ikke sendt brev hjemme, ringt mig på telefon, eller sendt mig mail. Jeg fikk varsel på min inbox som jeg sjeldent sjekker. Dette er så dårlig måten dere behandler vanlig fattige kunder som kriminelle. Hadde jeg vært millionær hadde dere ringt mig direkt! KJEMPE DÅRLIG AV DNB. Men det viser bare at dere vil ha fattige kunder ut av DNB. Fin strategi! Aldri mer DNB!!!!
Hei Christian! Kjedelig at du er misfornøyd. Det stemmer at vi bruker postkassen i nettbanken for å sende ut informasjon, det er for din sikkerhet vi ikke sender all informasjon på en vanlig sms for eksempel. Vi får dessverre ikke gått inn på enkeltsaker her på bytt, så ta gjerne kontakt med kundesenteret hvis du har noen spørsmål. /Viktoria
Håpløst lite kundevennlig for "vanlige folk". Elendig kundeservice, lite smidige løsninger
Hei Ragnar! Leit å lese at du er misfornøyd. Vi setter stor pris på innspill og forbedringsforslag, så ta gjerne kontakt med kundeservice på chat eller tlf 91504800 hvis du ønsker å utdype. /Marthe
blir behandlet som en kjeltring for å ha avverget en svindel, stengt konto, vipps og kort uten noe som helst info og både vanlig kunderservice og spesialnummeret videresender en til en epostadresse hvor en ikke får svar. umulig å få pratet med de inkompetente kundebehandlerene som skriver til deg i meldingsboksen. familie på 4 alle veldig fornøyd, men til helvete med hele dnb.
Hei Tobias! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, men vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. /Marthe
DNB har en vanskelig netside og gjør ikke endringer. DNB må modernisere seg. Og de har ikke Apple Pay.
Hei Martin, leit å høre at du er misfornøyd. Vi har mange dyktige folk som stadig jobber for at nettsiden skal bli bedre i fremtiden. Hvis du ønsker å lære mer om hvorfor vi ikke tilbyr Apple Pay, kan du gjerne lese her: dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. /Lisa