DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hatt kontakt med DnB på tlf idag for å bestille time for å stadfeste at jeg er hei. Kom igjennom til servicetlf etter ca 15 minutter. Kunne ikke hjelpe meg men satte meg overtid annen avdeling. Fikk beskjed om minst 14 minutter ventetid. Gikk 1 minutter så fikk jeg beskjed om at det var for mange inne på linja at jeg måtte ringe på nytt. Takk for at det finnes andre banker
Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med oss. Vi jobber stadig med å bli bedre, og setter pris på tydelig tilbakemelding. /Tonje
Bra å ha banken på stedet du har bustad. Plasseringen av kontoret er ikke sentralt.
Hei! Tusen takk for flott tilbakemelding! Utrolig kjekt å høre at du er fornøyd! /Vinjar
Dette gjelder kun DnB fullversjon. Dette er fullstendig umulig å manøvrere fra mobil. Dette er forferdelig irriterende og det skulle vært muligheter for å komme inn på din postboks og mest av alt, kommer inn på dine lån. Altfor dårlig!!!! Dette er ikke service. Hvorfor, når dere er gode på andre ting!
Hei Anne og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er fornøyd med vår løsning rundt fullversjon på mobil. Man vil ha tilgang til både postkasse og informasjon om lån i fullversjonen. Gå til dnb.no via nettleser på mobilen - Logg inn - Tast fødselsnummer - Trykk "Gå til fullversjon" øverst til høyre" - Trykk "Logg inn" på midten av siden - Fødselsnummer - Velg ønsket innloggingsmetode. Dersom du mot formodning ikke skulle finne informasjonen du leter etter, hadde vi satt stor pris på om du tok kontakt med oss direkte. Vi er tilgjengelige alle dager mellom 07.00-23.00 og kan nås via chat og telefon. Våre rådgivere er tilgjengelig på 915 04800. For å snakke med oss på chat, forutsetter dette at du er innlogget i nettbanken. Vi har registrert innspillet ditt om en lettere tilgjengelig postkasse gjennom mobiltelefonen. Vi setter pris på at du gjør oss oppmerksom på dette. Det er mulig å få tilgang til informasjon om lån i DNB ved å bruke vår Mobilbank. Ha en fin dag videre. /Stian
Det er umulig å få åpnet en fullversjon av nettbanken på mobil. Dette er rett og slett for dårlig, da mobilversjonen ikke støtter halvparten av funksjonene i fullversjonen. At jeg i 2022 må logge meg på via PC for å bruke nettbanken fullt ut er talentløst.
Hei Bjørn! Man kan logge inn fullversjon av nettbanken via mobil. Gå til dnb.no via nettleser på mobilen - Logg inn - Tast fødselsnummer - Trykk "Gå til fullversjon" øverst til høyre" - Trykk "Logg inn" på midten av siden - Fødselsnummer - Velg ønsket innloggingsmetode. Dersom dette ikke fungerer hos deg anbefaler jeg å forsøke å slette nettleserdata. Hvis det heller ikke skulle gå håper jeg du kontakter vårt kundesenter på telefon: 91504800 eller via chat fra innlogget nettbank så vi kan se nærmere på problemet. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
Apple pay fungerer som kontaktløs betaling. Altså mobilen din blir et bankkort og fungerer alle steder det er kontaktløs betaling. Informasjonen DnB gir er direkte løgn om at apple pay ikke fungerer optimalt (det fungerer like optimalt som alle stedene du kan bruke bankkortet ditt kontaktløst) jeg har nå bestemt meg for å bytte bank. Vipps ønsker tilgang til apple sin kontaktløs funksjon, noe apple har sakt nei til. Så er vel derfor DnB sier nei til Apple, som igjen går ut over oss som er kunder. Jeg vil heller ha Apple pay enn Vipps…
Hei Erik! Vi vurderer alle relevante betalingsløsninger forløpende, også Apple Pay. Vi vurderer som sagt apple pay, og har ikke lagt det fra oss. Når det eventuelt kan komme vet jeg dessverre ikke. Håper du kan bli fornøyd med oss, og våre tjenester en gang i fremtiden. /Viktoria
DNB argumenter med at «kontaktløs betaling er framtiden» hvis noen spør om hvorfor de ikke støtter Apple Pay. Noe jeg synes er veldig rart, når Apple Pay støttes på alle butikker hvor kontaktløs er tilgjengelig, mens Vipps ikke støtter kontaktløs i det hele tatt, og kun støtter mobilbetaling i de butikkene som velger å ta i bruk Vipps. Argumentet er så dumt at jeg mister hjerneceller hver gang jeg leser argumenter fra DNB. Det er ingen grunn til at DNB ikke kan bruke Apple Pay som alle andre, annet enn at det ikke gidder. Apple Pay og Vipps er to forskjellige apper til forskjellig bruk.
Hei Sivert! Vi vurderer alle relevante betalingsløsninger forløpende, også Apple Pay. Selv om kontaktløs betaling med kort har blitt den dominerende betalingsmåten for folk i fysisk butikk ser vi selvsagt også at noen ønsker å betale med mobilen, så vi vurderer løpende om vi også skal tilby Apple Pay på et tidspunkt, men vi har ikke konkludert på dette enda /Lars
Sitter å er helt sjokkert av behandling jeg fikk fra DNB idag. Alle som jobber der har sin egen mening, Skriver til meg gjør dette så er din konto aktivert men etter å gjøre som blir fortelt så sperre de konto! Så frekk hun som jobbet der og svare telefon. Dette er diskriminering. Skam til dere DNB
Hei Farhad! Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi jobber stadig med å bli bedre, og setter pris på tydelig tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 91504800 slik at vi kan undersøke hva som har skjedd. /Tonje
Jeg har ikke pc, og må derfor bruke mobilen. Men det er helt umulig å komme inn på fullversjonen.
Heisann Paul! Om man i nettleseren på mobilen går til dnb.no og så blar nesten helt nederst og trykker på "Om oss" så vil det endres til fullversjon av nettsiden og når du deretter logger inn så vil nettbanken være i fullversjon :) /Lars
Har vært kunde med DNB i mange år og ting har komt seg i forhold til apper og slikt. Jeg synes likevel det er mye vedlikehold, ofte når jeg skal føre over penger eller bruke appen. Men det største minuset er at de ikke støtter Apple Pay når de støtter Garmin Pay, Fitbit Pay og Google Pay. Da er grunnen til at dere vil satse på Vipps helt meningsløs. Det er bare irriterende at dere ikke er ærlig med kundene deres. Vipps er bra men det kan ikke måle seg med Apple Pay og støtten over hele verden.
Hei Adrian! Vi vurderer alle relevante betalingsløsninger forløpende, også Apple Pay. Selv om kontaktløs betaling med kort har blitt den dominerende betalingsmåten for folk i fysisk butikk ser vi selvsagt også at noen ønsker å betale med mobilen, så vi vurderer løpende om vi også skal tilby Apple Pay på et tidspunkt, men vi har ikke konkludert på dette enda /Lars
De sa de skulle ta med saken min videre og ringe meg tilbake innen samme dag, vært 10 dager nå og jeg har ikke blitt kontakta. Elendig kundeservice
Hei Moa, Her virker det dessverre som om det har skjedd en feil som har gjort at din sak ikke er fulgt opp og det beklager jeg. Jeg får dessverre ikke sett på saken din herfra, og av sikkerhetshensyn vil jeg ikke be deg om kontaktinformasjon. Har du sjans stil å ringe oss på 915 04800 eller å starte en chat fra nett eller mobilbank så skal vi sørge for at saken din blir fulgt opp. /Daniel
Fikk ikke ta ut kontanter, jeg hadde behov for kontanter fordi jeg hadde mista kortet og var i annen by enn hjemme. Selv om jeg forklarte situasjonen ble jeg blankt avvist..
Hei Ivar, Beklager at du hadde en dårlig opplevelse på ett av våre kontorer, skjønner godt at det er fortvilende når kortet er borte - spesielt når du er i en annen by. Dessverre er det slik at kontorene ikke lenger håndterer kontanter og ved kontantuttak gjennom bank i butikk-tjenesten vi har med Vipps må du bruke kort og PIN for å få ut kontanter. Dette kreves av sikkerhetshensyn. Håper du klarte å løse kontantbehovet på en annen måte. /Daniel
Ingen ting er som når man skal få noe gjort i banken, men kan ikke siden man har ikke får tilgang til det man trenger.
Hei Vilde, Forstår det slik at du ikke når fullversjonen på mobilen - stemmer dette? Dersom du forsøker å logge inn på mobilen din så vil du først og fremst bli sendt til mobile sider. Går du til dnb.no i nettleser på mobil kan du bytte til fullversjon av nettbanken etter du har trykket Logg inn og tastet personnummer. /Daniel
Fikk såkalt «pishing» fra DnB om aktivering av bedriftskort. Fikk verste kundebehandling, og ikke en krone refundert. Advarer alle mot DnB!
Hei Kristin. Leit å høre at du har opplevd phishing. Vi har gode rutiner for å hjelpe våre kunder som er utsatt for dette. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, så jeg håper du vil sende oss en melding hvor du forklarer saken via postkassen i nettbanken, så kan vi se nærmere på saken din! Ønsker deg en fin dag. /Betina
Hatt DnB i mange år og finner ingenting negativt. Kun positivt både med oppfølging, kontaktperson og nettbank
Hei Roy! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) veldig kjekt at du er fornøyd og takk for at du velger å være kunde hos oss! /Marthe
Jeg vurderer nå å skifte bank etter totalt 60 år i postbanken og senere DnB. Hvorfor kan det ikke lages en mulighet for alltid å komme til fullversjonen på nettbanken slik man gjøre før? Det er ikke bare på mobil, men også vanlig data, enten umulig å finne eller svært tidkrevende. Den nye versjonen er preget av å promotere alle tilbudene DnB har og virker mer som en salgssiden, enn praktisk for oss som skal utføre oppgaver og få oversikt på nettbanken. Den tidligere lette tilgjengelighet og oversikt i fullversjonen, var nettopp det som gjorde at jeg opplevde DnB som en god bank. Reserverer meg for at dere bruker e mail adressen min I mitt kundeforhold;
Hei Liv! Takk for klar og tydelig tilbakemelding. Det stemmer at dersom du forsøker å logge inn på mobilen din så vil du først og fremst bli sendt til mobile sider. Går du til dnb.no i nettleser på mobil kan du bytte til fullversjon av nettbanken etter du har trykket Logg inn og tastet personnummer. Forsøker du å logge inn i nettbanken vi PC, men sendes til mobile sider, så tyder det på at det er selve nettleseren din som forårsaker dette. Forsøk da gjerne å slett midlertidige filer i nettleseren din før du går til dnb.no på nytt. Når det gjelder utsendelse av informasjon om produkter på epost kan du ta kontakt med oss på 915 04800 dersom du ønsker å reservere deg mot dette :) /Ann-Kristin
Jeg har hatt DNB hele tiden. Og er strålende fornøyd med både banken/nettbanken og kundeservicen. Det er et minus: - Ikke Apple Pay
Hei Erlend, Takk for hyggelig anmeldelse :) /Maren