Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ventet 3 timer i telefonkø valgte deretter at de skulle ringe opp igjen. Vi er vel på uke 3 der jeg ikke har hørt noe nå.
Jeg forsøkte gjentatte ganger å finne ut når bonus-systemet tilbakestilles slik at jeg kan fortsette å tjene poeng. De siste 12 månedene (365 dagene) har jeg tjent færre enn 2000 poeng, men på bonus-siden står det at jeg har tjent 2000 poeng. Jeg har forsøkt å spørre kundeservice om dette, men de lenker meg enten til FAQ, eller svarer på noe helt annet. Ubrukelig kundeservice, men ellers fungerer kortet til mitt formål.
Super Bank. Fantastisk Kunde Service Enkel tilgang til kontoen din Enkelt at søke lån og rask tilbakemelding
Verken Logg In eller Min side fungerer. Ingen betjening på telefon, ingen tilgang via andre tjenester.
Renten på din sparekonto settes raskt ned fra lokkenivå. Du blir som trofast kunde sittende med veldig dårlig rente. Nye kunder lokkes stadig med mye bedre rente enn du får. Unngå denne banken om du skal sette penger i bank. Banken spekulerer grovt i at du ikke følger med på renteendringer i markedet. Jeg følte meg lurt. Banken har nå fått et så dårlig rykte at den bytter navn.
Very bad customer service, a month is a minimum wait for them to replay. I am guessing that is the reason they are changing the name now. You can avoid Morrow Bank (Their new name) as well.
Dere mår ikke kjøpe hos komplett flex dere blir lurt. De reklamerer med at første regning kommer på prisen flex koster i månden . Nå får mann ekstra etablering ved siden av. Det vill si mann bli lurt av reklamen . Får selv en ekstra regning på min første regning på 1810 i kroner iog ikke beløpet flex min er på og ikke som de reklamerer for
Er kunde hos de siden 2018 (bare kreditkort). Kan bare bekrefte som har skrevet. Ingen svar på meldinger før det er gått minst en måned. De samarbeider selvfølgelig med Komplett butikken og sender uten grunn faktura på 20% ved navn "gebyr" når vare ble returnert. Veldig ofte feil på fakturarer som må rettes opp. Kanskje på grunn ab jeg betaler alltid i tide og de kan ikke tjene så mye på meg! Utdatert app uansett om den brukes på Android eller IOS trenger nesten hver gang innlogging med BankID. Nå er det nok for meg så skal avslutte kundeforholdet. eneste positive er kortet er gratis, men det får du på nesten alle banker i dag! Så også fra meg STYR UNNA!
Svært dårlig kundeservice. Svært lang tid å vente. Når jeg endelig kom gjennom, var det en hyggelig kar jeg snakket med. Men han kunne ikke hjelpe, da det kunne være feil i systemet. Så jeg må ringe dem opp igjen. Sjefene for kundeservice burde finne seg noe annet å gjøre.
Kundeveileder på kundeservice vet ikke hvordan kredittkortet deres fungerer. Dessuten var det en løpende avtale om at poeng opptjent ved bruk skulle kunne benyttes på til handel på komplett.no. Dette ble endret uten varsel, og medførte dermed tap
Har prøvd å nå de på mail og tlf men helt umulig å få svar. På tlf står man bare i kø i det uendelige. Møkka bank!
Verste kundeservicen jeg har vært borte i. Svarer ikke på melding eller telefon. Får derfor ikke sagt opp, STYR UNNA!!
Ble blacklisted fra dem pga jeg ringte inn og avsluttet mitt handlekonto for noen år siden. (2019) Tok kontakt med support og spurte om kontoen kunne bli åpnet. Sa dem kunne foreta ny kredittvurdering om nødvendig. Kjøpte et produkt til 2000 på avdrag for å teste. 3 månders betaling alternativ. Trykte kjøp og kom umiddelbart opp at jeg ble avvist. Sa dette til support og da var det ingen hjelp å få. Kunne bare ta hatten å gå. Ingen kredittvurdering er tatt og har ikke mottatt Gjenpartsbrev! Så dem lyger og har blacklistet meg. Fast jobb og godt kreditt har jeg også. 2000 er ingenting for min del, men gjorde det for å teste. Så dem har blacklistet meg totalt og får ikke betalt med kreditt. Ikke for selv 2000. Sjekket opp i egen kredittvurdering og er kunne gode tall. Ikke har jeg betalinganmerking eller noe. Men om jeg virkelig trenger å bruke kreditt i en kortere periode, så benytt en annen nettsiden en Komplett. Dårlig og useriøst bedrift skal man leite lenge til. Søkte opp produktet på en annen nettside og tok på kreditt. Kjøpte produkt opp til 20.000 på kreditt, godkjent ble det og alt. Tapte penger for Komplett. Men dem kan takke seg selv. Blir heretter og benytte andre sider enn kun Komplett. - Daniel
Ekstremt krevende å få svar på spørsmål. Gjelder både meldingstjenesten i nettbanken, e-post til kundeservice og tlf til kundeservice. Forsøkt å få kontakt flere ganger i mange uker. Ikke noe svar å oppdrive. Helt forferdelig av en relativt «seriøs» aktør! Anbefales ikke.
Har forsøkt å komme igjennom på telefon og via meldingstjeneste for å slette et kredittkort. Ingen respons på melding sendt for en måned siden. 1 time i telefonen uten svar Totalt fraværende kundeservice. Det dårligste jeg har opplevd.
Satt i over en time og ventet på svar, fant ingen mailadresse til dem, men fant en på facebooken deres, blir aldri å bruke komplett bank ved handel på komplett igjen, heller ikke å anbefale dem til andre!