Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig ofte nedetid. Ofte har de en "feil" som gjør at jeg må vente.. Kundeservice tar evigheter.
Det finnes ingen mail adresse. Meldingssystemet er bare å glemme da man aldri får svar. Heller får man aldri svar på telefon. Alt i alt totalt fraværende kundeservice. Dette er strykkarakter. Det finnes ingen forutsigbarhet eller trygghet i forhold til å få svar hvis man lurer på noe.
Jeg hadde spart opp endel bonuspoeng på kredittkortet deres som jeg skulle bruke på komplett.no. Ved betaling skjedde det en feil i systemene deres og orderen gikk ikke gjennom (varen ble ikke betalt), men bonuspoengene ble trukket. I følge komplett.no er det komplett bank som er ansvarlig for betalingsløsningen. Har vært i kontakt med de og de sier det skal bli tilbakeført men det skjedde ingenting. Klarte å få kontakt med de i starten men virker som de har satt meg på en "svarteliste" for de har ikke tatt telefonen (1.5time i kø) og ikke besvart mail etter de første gangene.
Ekstremt dårlig kundeservice. Har aldri opplevd maken. De svarer ikke. To uker har gått. Det er akkurat som om det ikke finnes noen der inne. Har alle rømt skuta? Rett før konkurs?
Svarer ikke på telefon selv om jeg har sittet opp mot 2 timer å ventet flere ganger. Svarer ikke på mail. Ødlegger ryktet til Komplett. Aldri mer denne banken... STYR UNNA
- Får ikke kontakt med kundeservice, verken gjennom kontaktskjema, epost eller telefon. (Teller nå 16 dager uten svar) - Faktura viser ikke korrekte detaljer. Har flere delbetalingsavtaler, men ifølge faktura har jeg ingen aktive delbetalingsavtaler, så kan nå ikke med sikkerhet kontrollere status på de ulike, og hva jeg faktisk betaler ned. Eneste positive her er at det er lett å betale dem, men det skulle vel bare mangle.
Det er helt umulig å få tak i Kundeservice på telefonen. De svarer heller ikke på henvendelser på MIn side. Man får et automatisk svar om at de skal behandle/ svare på henvendelsen i løpet av kort tid, men enten hører du ikke fra dem i det hele tatt eller så tar det en måned å få svar. Jeg har nå forsøkt å komme i kontakt via Mine Sider i to måneder, ikke svar. Har ringt dem utallige ganger, men står får aldri svar. Det opplyses heller ikke om min plass i køen eller estimert ventetid. Dette må være den dårligste kundeservicen jeg noensinne har vært borte i...
Forsøkt å få kontakt med kundeservice i 2 uker nå. Snarer ikke på mail og tar heller ikke telefonen. Har nå ringt flere ganger og etter 2 timer i telefonkø brytes det. Ligg unna dette firamet. De er det mest useriøse selksapet jeg har vært borti
Gjelden min hos dem gikk til inkasso men husket ikke hvilket selskap så jeg kontaktet dem om jeg kunne gjøre opp , jeg fikk oppgitt Kid og kontonummer på epost. Jeg betalte, men så får jeg mail at jeg må kontakte Kredinor som har saken da pengene skulle gå til dem og det var mer renter å betale. Dette sier de etter det er betalt?. Jeg kontakter Kredinor og får vite av dem at gjelden var egentlig mye mindre enn det jeg fikk oppgitt på epost av Komplett. Kredinor hadde også fått beskjed om et annet mye mindre beløp var innbetalt enn det jeg betalte direkte til Komplett, mye mindre. Så jeg måtte også betale til Kredinor for å få avsluttet saken, når den egentlig var oppgjort og mye mer til. De lyger og svarer ikke , er umulig å få tak i. Sto en time i kø å når jeg når frem så må jeg bli satt over til annen avdeling, de sier det ikke er kø der å ler , står en halv time mer i kø men må bare legge på da 1,5 time var gått. Har stått flere timer i telefon kø tilsammen .Komplett Bank har fått betalt over 30000kr for mye ved lyge og og ikke svare , de svarer ikke Kredinor heller og de vil ikke gjøre noe fordi om jeg har kvittering på overføring og epost fra Komplett Bank . Dette er svindel eller noe i den retningen. Beløpene de oppgir er hentet ut fra luften å gir ingen mening. De får tvi holde på pengene mine men jeg har jo rettigheter å håper på å få dem tilbake en gang. Skjønner jo egentlig ikke at de kan holde på slik men gjør vist det. Kjeltringer finnes overalt.
Håpløs bank, hvor kundeservice er prioritert ned til fraværende. Omtrent umulig å komme frem på telefon. Styr unna denne banken, har idag avsluttet kundeforholdet.
Det finnes ingen folk ser som svarer på telefonen, ei eller på Min Innboks og på mail.
Dette er ingen bank. Trege overføringer og ulik rente. Nye kunder får høyere rente på innskudd enn eksisterende kunder. Mobilbank, om en kan kalle det mobilbank, er totalt uten funksjoner. Kan kun se innestående beløp og bevegelser, men ikke opparbeidet rente eller foreta transaksjoner. Skal man ta ut penger må man gjette seg til hvordan det gjøres og logge inn i nettbank. App uten funksjon og ulik rente = styr unna.
Lang ventetid (45min+), og da jeg endelig fikk kontakt presterer h*n på andre siden av linja å si at jeg må være tålmodig. Dette i forbindelse med at jeg ikke har mottatt noen faktura. Generelt null vennlighet fra det mennesket. Fantastisk dårlig!
Opplevde skimming og følgelig ukjente transaksjoner. Meldte ifra og fikk beskjed om hva jeg skulle gjøre og hvor jeg skulle sende svar. Etter det har det vært rolig, men fakturamas får de til. Kundeservice har tatt juleferie tror jeg. Frustrerende opplevelse. Får vurdere et annet selskap.
Får ikke logget inn, derav umulig å betale faktura, finner ikke E mail adresse, NULL respons på chat service, TAR IKKE TELEFONEN....synes det er tidlig juleferie...
Skal få faktura for delbetalingsavtale. Jeg får verken fakturaer, så jeg vet ikke hvordan jeg skal betale eller hvor mye, de svarer ikke på telefon og det finnes ikke noe info på nett. Elendig opplegg. Trodde komplett var bra jeg, kanskje jeg skal begynne å handle et annet sted...