Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle bytte fra Nordea til Sbank, men finner ut at Sbank nå er eid og drives av DnB. Siden Nordea og DnB konkurrerer hardt om å være landets dårligste bank for privatkunden, utgår bytte til Sbanken. Synd, da jeg var fornøyd med Sbanken i "gamle dager". Håper det finnes en bank som er brukelig for private....
Sbanken skal fortsatt levere selvbetjente, digitale, enkle løsninger, åpne priser og like betingelser for alle 🤝🏼 Vi skal selvfølgelig holde kundene våre løpende orientert hvis det skjer noen endringer i fremtiden - men inntil videre fortsetter vi å drive akkurat som før 🚀 Du er hjertelig velkommen som privatkunde hos oss i Sbanken!
Disregarding much hassle to verify identity in the post and the fact that they do not issue bankid right away, they just refused to issue a basic credit card for me with a permanent job, permanent Personal number, and no debt in Norway. Now I imagine how they treat others who may have temporary jobs,... I think what this bank does is systematic discrimination against all newcomers to Norway it is better to avoid this bank.
We are sorry to hear that you had a bad experience with us. Sbanken is a self-service online bank which entails some limitations due to digitized processes. Unfortunately, we cannot state specific requirements for an application for a credit card to be approved. Our conditions for granting credit are constantly assessed and adapted. If your application has been rejected, you are welcome to try to submit a new application at a later date.
Har brukt Sbanken som hovedbank i mange år og har erfart kun gode ting. Service, nettbank, renter osv. Alt er bra og konkurransedyktig.
Tusen takk for en superfin omtale, det er skikkelig stas å høre at du er så fornøyd og at Sbanken fungerer godt for deg og dine behov 🙌🏼 Vi skal fortsette å levere etter dine preferanser også i fremtiden 🥳
Den eneste utfordrerbanken er nå kjøpt og snart assimilert av DNB. Jeg har startet prosessen med å flytte rammelån og kort til Buler Bank. Håper de får nok kunder til å bli en ny utfordrer til DNB. Ellers var Sbanken alt jeg trengte, veldig gode renter og nettbankgrensesnitt.
Vi skjønner at du er skeptisk og det er helt i orden, det som er viktig for oss er at du bruker oss der det lønner seg for deg. Hvis du flytter til en annen bank, håper vi de tar godt vare på deg der du kommer. Hvis du skulle savne oss så er du alltid velkommen tilbake 💚 Vi er i alle fall optimistiske for framtiden, og gleder oss til å jobbe for enda flere superfornøyde kunder i årene framover! 🤝🏼 Vi har ingen planer om å forsvinne🚀
Burde fått forbud mot å drive bank. Nettbanken er ikke satt opp til å gi helt basis varsling. "Du må gå inn og sjekke hver dag" - Kundeservice så ignorant at det er sjokkerende å snakke med dem.
Synd du føler det sånn og at du har hatt en dårlig opplevelse med oss 💔 Vi ønsker gjerne tilbakemeldinger fra deg på nøyaktig hva vi kunne gjort bedre - slå gjerne på tråden eller send av gårde en e-post så vi kan lære av erfaringen din ✍🏼
Jeg har vært kunde siden Skandiabanken startet og har alltid vært fornøyd. De gangene jeg har ringt kundeservice eller brukt chat (for eksempel i forbindelse med at kortet mitt har blitt tappet i utlandet), har jeg fått fantastisk service fra et levende menneske med en gang - ikke som i andre banker der man først blir tvunget til å spørre en chat-robot. Nettbanken på mobil og PC er veldig grei og oversiktlig. Lett å søke på hvem man har betalt til - også langt tilbake i tid. Jeg har også kjøpt fond gjennom banken og er fornøyd med den tjenesten.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 😍 Sbanken er en selvbetjent nettbank der kundene skal være sin egen banksjef, men vi forstår at det noen ganger er behov for litt ekstra hjelp og veiledning - og da er det viktig for oss at du får god hjelp direkte fra våre Kundebehandlere med en gang 👩🏻🤝🧑🏻
Meget godt fornøyd. Ingen gebyrer utenom årlig gebyr for bankkort med kreditt. Gode nettsider både for bankkunder og for aksjehandel.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Fornøyde kunder er det beste vi vet 🥰
Er veldig lite fornøyd med at renten på brukskonto er 0%. Fant idag også ut at min sparekto har 0% rente pga den i sin tid ble åpnet feilaktig åpnet som brukskonto. Sbank raner etter mitt skjønn sine kunder. Var skeptisk da det ble Sbank, og nå er jeg overbevist om at vi kundene har tapt på at dnb tok over:-(
Brukskontoen er ikke ment til å spare penger på, og vi kommer nok ikke til å tilby rente på brukskonto med det aller første. Vi velger å heller prioritere å gi best mulig rente på sparekonto 🙌 Hos oss har du ingen gebyrer på sparekonto, og du kan ta ut penger akkurat når og så ofte du vil. Husk at vi også utbetaler rente månedlig, så sparekontoen din får effekten av rentens rente, uten at du trenger å løfte en finger 💸 Renteendringene har for øvrig ingenting med DNB å gjøre - men skyldes at Norges Bank setter opp styringsrenten.
Veldig fornøyd med banken... Mitt trist at nettbanken ofte er nede
Så bra du er fornøyd med oss 😍 Fra tid til annen har vi tekniske feil, noe som selvfølgelig er beklagelig og dessverre vanskelig å unngå til enhver tid. Vi lover at vi jobber på spreng for å identifisere og løse feilen så fort vi kan når det oppstår 🤝🏼
Vært kunde i over 20 år. Også kunde hos andre store norske banker. - Alltid god hjelp på telefon. De tar deg seriøst og alltid i godt humør. - God nettbank. Suveren på aksje og fondsparing. - Ikke noe tull. Fungerer alltid som som det skal. - Gode betingelser sammenlignet med andre.
For en fin tilbakemelding! Det varmer bankhjertet vårt, vi satser alltid på smarte og enkle løsninger for kundene våre - så det er kjekt å høre at du er så fornøyd 🥰
En fantastisk flott bank. Håper ikke oppkjøpe ødelegger banken
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ingen fare for det, vi ser veldig lyst på fremtiden. Vi har alle våre spesialiteter, knallbra kundeservice vår 💚 DNB har flere spesialiteter de også. Vi gleder oss til å lære masse av dem, og kanskje de kan lære litt av oss? I sum satser vi på at vi blir bedre både hver for oss og sammen. Det er jo det beste for kundene, så det elsker vi 🚀
Appen har tradisjonelt vært satte of the art, men de siste ukene har det vært flust med innloggingsproblemer, treghet og bugs. Hva hat skjedd, og hvorfor blir det ikke fikset?
Sånn skal det selvfølgelig ikke være! Appen vår har de siste ukene hatt en oppdatering både på Android og iOS. Sjekk at du har oppdatert til siste versjon, og dersom du fremdeles opplever problemer kan det hjelpe å slette appen og aktivere den på nytt 😊
Merker problemer med Vipps, skulle handle inn middag og hadde ikke nokk på konto. penger ble vippset men kom aldri. Håper dette aldri skjer med noen andre
Vi mistenker at dette kan skyldes hvordan den som har sendt deg penger har valgt å vippse deg, det har noe å si for hvor lang tid det tar å motta pengene 💳 Dersom man vippset fra bankkonto, får mottaker pengene med en gang. Har man vippset fra betalingskort, kan det ta tre virkedager før mottaker får pengene 💰 Gjerne ta kontakt med vår kundeservice for nærmere undersøkelser!
Ja det er tragisk at DnB i det hele tatt har fått lov til å kjøpe opp Sbanken. DnB som er den desidert dyreste bank i landet Norge siden den er statlig også og er den som øker mest og fortest av alle banker på lån og fanden så kjapt ned igjen på renteopptjening på sparing. Og når man nå ser at renten hopper å spretter slik som den har gjort i det siste halvåret ja da kan du DnB på sin plass med å heve fortest mulig og når det kommer til motsatt vei med å se ke er de en av de siste til å senke for å tjene mest mulig penger ut av kundene sine. Og nå er DNB EIER AV SBANKEN så da kommer vel det samme til å skje her også etterhvert og alle de som har gått fra DnB til Sbanken kommer vel nå til å forflytte deg igjen til annen bank for de VIL IKKE HA NOE MED DNB å gjøre i det hele tatt. DnB har aldri vært en god bank, men en PENGEINNKREVER på statlig vis. 🥺🥺🥺😥😥
Sbanken offers a very comprehensive service and all functions are available through their mobile app, which is good. Would be nice, though, to have an English language version. It also doesn't offer any feature or option to automatically pay a scheduled invoice in advance when the due date is in a weekend. Would be very convenient to have such an option. Overall, a good option for daily banking needs, despite having one of the highest interest rates in the market and being very restrictive to issue credit cards. Never managed to have one approved with them despite having a stable high paying job, consistent positive cash flow and investments at the bank. Ended up getting my credit card from DNB as soon as I requested it the first time despite not having any sort of customer relationship. I would only recommend Sbanken if you are a newcomer to Norway living in a remote community as the account opening process is totally online and very convenient.
Vært en kjempefornøyd kunde av Sbanken i masse år. Da jeg så de skulle bli kjøpt av DNB tenkte jeg bare Å nei.. Med rette vil jeg si. Chat tjenesten som var strålende er blitt dårligere og idag feks er Banken nede, dvs jeg kommer meg inn, men ingen av funksjonene fungerer. Ser ut som jeg må se meg rundt etter en ny bank. Veldig synd da jeg likte "gamle" Sbanken.
Årsaken til at du opplevde tekniske problemer er fordi vår underleverandør hadde en feil som har påvirket tjenester hos flere banker. Feilen ble raskt identifisert og løst. Vi har ikke gjort noen endringer i våre systemer, så det er ingen endringer for våre kunder selv om vi har nye eiere. Meld gjerne fra til vårt kundesenter dersom du opplever tregheter eller feil, så kan vi se nærmere på saken 😊