Sparebanken Vest har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nok dessverre vært litt uheldig med en rådgiver som mangler litt kompetanse og får en del "tror du må gjøre det slik"… Mye gjøres jo stort sett av deg selv via elektroniske søknadsskjema idag, men da forventes det gjerne at spørsmål knyttet til dette kan besvares av rådgiver. Om ikke forsvinner da poenget med "kundeservice"!
Hei Espen, Det var leit å høre at du ikke har fått den veiledningen du trengte. Du har rett, vi skal kunne svare på spørsmål til de elektroniske løsningene våre. Om du forsatt står fast så håper vi at du kan ta kontakt igjen på telefon eller chat i mobilbanken, så skal vi prøve på nytt. Ha en fin dag! Hilsen oss i Sparebanken Vest
Veldig fornøyd med Sparebanken Vest, de var veldig samarbeidsvillige når det kom til å skaffe finansieringsbevis til boliglån. Nettbanken er veldig oversiktlig og lett å bruke.
Så kjekt å høre, Kristoffer! Ønsker deg lykke til på boligjakt! Hilsen oss i Sparebanken Vest
Banken avviste forsøk på en overførsel, og jeg ble truet med konsekvenser for kundeforholdet dersom jeg på nytt skulle forsøke å overføre et beløp til et lite land i EU. Norge er med i EØS, eller ikke? Skjerpings. Sparebanken Vest er typisk for denne nedsnødde mentaliteten at Norge ikke er en del av verden. Uansett, det SPV bør gjøre her, er å vise advarsler og avvisninger når kunden forsøker å overføre beløper til svartelistede banker eller svartelistede land. Dersom jeg ikke hadde lest denne meldingen, kunne jeg risikert å miste bankkontoene mine. SPV bør sørge for at slike viktige meldinger i det minste sendes på e-post+SMS i tillegg til å dukke opp i bankens innboks. Uansett er det ikke akseptabelt å trues med oppsigelse bare fordi SPV ikke liker banken man ønsker å sende penger til. De kunne også først spurt meg om hva pengene er til, så kunne jeg forklart i detalj med skjermbilder og full pakke.
Utrolig treg behandingsstid hos Sparebank Vest. Av disse bankene jeg har hatt er denne verst på kundeservice og rådgivning.
Heilt ok kundebehandling, litt raske med å skru opp renta
Finnes bedre banker med bedre kundebehandling. Prøvt å få ned renten men det er umulig. Skylder på krig og høge kostnader.. bytt bank,unngå spv
Fikk aldri svar på lånesøknad, tar lang tid å få svar på ting som ikke kan løses i chat, tydeligvis har de ikke orden på aksjesparekontoene mine for jeg fikk bare beskjed de ikke kjenner til kontonummeret jeg oppga. Så nå må jeg utløse skatt for å få flyttet verdipapirene mine, styr unna
på tur i sverige med båt benken sa opp kontoene mine mens jeg er i sverige hadde ikke svart på et kjemma om politikk og hvor penger kommer i fra ble da uten midler fikk ikke tak i mat eller drivstoff banken brydde seg ikke så SI OPP KONTOENE OG BYTT BANK SÅ FORT DERE KAN
Har ikke lyst snakke om sparebank vest. Synes dårlig folk som jobber der. Anbefaler finne andre bank
unngå bank for alt du kan . du betaler 3 ganger mere gebyr og renter enn andre. ingen service, de nekter konto ulovlig. bedriftsavd er en STOR vits som ikke kan noe. bytt bank om du kan f.eks sparebank sogn og fjordane, fana sparebank, Haugesund sparebank osv . forsikringen de selger frende er verdiløs bruk heller EIKA forsikring. bruker du SPV blir du svindlet i stor stil. ansatte kan ikke gangetabellen engang, de har ikke noe som helst begreper om bank. BYTT BANK
Det som trekker ned er den lave renten på høyrentekonto. 2,1% over 100,000 kr er latterlig lavt. Dette heves til 2,4% senere i høst (2023), men det er fortsatt 1% unna de beste. Nattbanken er dog fantastisk, og jeg har sjeldent opplevd problemer med den. Jeg har sjeldent vært i kontakt med kundeservice, men jeg sendte en melding fra nettbanken en gang til "min" rådgiver, men jeg fikk aldri svar.
Når en ber om råd, er de skriftlige rådene vage. Kunderådgiver ringer ofte etter det skriftlige svare er gitt og sier noe helt annet!
Ekskluderende ovenfor kunder som ikke bor på Vestlandet. Folk flytter, pga studier, jobb og endring i livet. Ikke sant. Og da er det ikke bare å møte opp på Vestlandet for å fysisk komme i banken å identifisere seg. Også fikk vi vite at huslånet fikk vi ikke siden vi ikke bodde på Vestlandet lengre og de prioriterte det lokale.
Alt ble bare rot fra kundebehandleren sin side. Reiste frem og tilbake med buss og ferje 6 ganger. Fikk også krav om ubetalte regninger på hjemstedet mitt!
Bare positive og hjelpsomme i Sparebanken Vest Haugesund. Blir ikke byttet ut av meg.
Jeg anbefaler ikke denne banken. Det tar alt for mye gebyrer for daglig bruk.