Altibox Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Katastrofe nett heilt elendig laster seint og av og til ikke i heile
Bra signal på både Internett og tv, men koster en del
Mange år med dårligere opp/ned hastighet. Etter å ha fått en "expert" til å å snakke med Altibox, de innrømt at det var den gamle mottaker som var feil. Flere telefon samtaler og "chat" før de var hjelpsom. Nå har prisen steget med ca. kr 120 /mnd for å hjelpe de i å utvikle et bedre produkt.
Valdig dyrt ingen bra service , valdig lang vente tid, uakseptable behandlings tid
Faller ut ofte og har mye poketloss jeg har 1gb opp og ned
De setter opp prisen på et allerede overprisa produkt. Gir ei stjerne ekstra på grunn av relativt kontinuerlig tjeneste.
Har hatt Altibox i mange år nå,men nå er det stopp. Alt for dyrt,og dårlig bredbånd.
Internett og tv fungerer bra. Fint å se i ettertid.
De har stabil hastighet. Det er vel det eneste positive. Kjempedyrt 150/150mb linje koster nå kr 779 i mnd!!! Frekke som få, sier de følger markedet. Skulle gjerne byttet, men de har monopol i området. Skam dere 😡
Meget bra tjeneste - men dyrt. Spennde å se om konkurrentene har bedre tilbud ... ?
"Fra 1. juni 2023 endres prisen på produktet ditt Altibox Standard fra kr 1096 per måned til kr 1229 per måned på adressen [...] i Lier. Prisendringen vi gjennomfører nå er i samsvar med prisnivået i markedet. Årsaken er at konsumprisindeksen øker, og at teknologi krever kontinuerlig utvikling for å gi deg trygge og optimale tjenester. " står det i et brev fra dem... I tillegg, er tjenestekvaliteten ganske dårlig (hastighet, antall programmer, etc.), mens veldig dyrt, men siden i Norge, har vi ingen alternative... det enten 'their way or the highway'... Jeg vet at i noen Østeuropeiske land får man 10 ganger flere programmer, med minst 2 ganger mer hastighet , for bare 60-70 NOK per måned, så jeg tror ikke på deres 'kontinuerlig utvikling' bullshit...
Bredbåndet og servicen er god, men det er for dyrt for meg som bor alene og ikke trenger høy hastighet på fiber, mange kanaler på tv osv.
Ustabilt nett som krever mange ut- og innkoblinger. Bildet låser (fryser) - seg ikke sjelden. Ofte litt omstendelig startprosedyre. Når det fungerer, er det gode bilder.
Skal bruke hver mulighet jeg ser til å fortelle folk at de må holde seg så langt unna de kommer. Skal sjekke nøye hvilke leverandører som finnes neste gang jeg flytter. Over en hel måned på å fikse feil, og det er et estimat. Gjør som de vil fordi de har monopol.
Mange problemer med selve boks og pakken. Den detter ut hele tiden og må reset factory settings. Det virker ikke. Jeg er lei av å ringe de. Mange problemer med faktura feil selvom mange samtaler med de. JEg kan da ikke kreve tilbake internett på jobben min og taper penger. faktura avdelingen er ikke hjelpsomme og vil helst bare ha deg av telefonen. Tech hjelpen er hyggeligere, men lei av å måtte ringe så ofte.
variabel hastighet på nett. Smart tv kladder. Burde være tilstrekkelig å fortelle at jeg ikke er fornøyd med å betale overpris på dårlig internett