Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
- I perioder der mange er på nett går nettet deres i sirup. Betaler for 10mbit og får i slike perioder 0.5mbit og mindre. Skyldes ganske sikkert oversolgt kapasitet. - Ikke uvanlig at man blir sittende over en time i telefonkø for å komme gjennom til kundeservice. - Har forandret sine avtalevilkår for oppgitt vs levert hastighet slik at kunden i teorien ikke har klagerett uansett hvor elendig hastigheten er. "opp til" betalt hastighet.... - Fakturerer full pris for perioder der nettet deres er nede, selv når dette gjelder flere dager og dette har blitt tatt opp med kundeservice før faktura er sendt ut. Så fremt du stort sett bare bruker nettet midt på natta eller grytidlig om morgenen da hastigheten vanligvis er det du betaler for, eller har noe som helst annet alternativ til nettleverandør så styr unna!
Sa opp kundeforholdet, dårlig service. Gikk over til Telenor mobilt nett. Billigere og mer data.
Har 10/2 abonnement men på tidspunkt der "alle" bruker nett får vi 2/0.5 og dårligere. Breiband.no har ikke kapasitet til å gi kundene sine hastigheten de betaler for. Kundeservice er helt håpløs, bare tomme løfter om at de skal se på hastigheten. Hadde jeg hatt muligheten, ville jeg holdt meg langt unna.
Jeg syntes breiband er dårlig! Jeg får ikke spilt på nettet uten å stå stille og lagge over halve spilletiden. Det er også sykt ustabilt som er med på å gjøre alt mye dårlige... Til de få positive tingene: Det er veldig bra til å se på alt fra Netflix, YouTube, Viaplay og andre tjenester...Alt fungerer bra men ikke bra nok...det irriterer meg at jeg ikke får spilt etter skolen på grunn av dårlig nett. Det er ikke en vanlig lagg med litt hakking innimellom men du står stille i spillene lenge og kan begynne å gå igjen etter 10-20 sekunder... Plis prioriter denne meldingen og ikke gjør kundene deres frustrerte... Flere av vennene mine opplever det samme... vurderer veldig å bytte!
Internettet detter stadig ut, og ned på lavere overføringshastighet enn hva vi betaler for.
Jeg har allerede overtatt et hus som har antenne fra Breiband. Jeg lurte på hvorfor de vil sende en ny antenne når alle mine nabo har lik antenne. Jeg vil gjerne vite hvorfor dere ikke kan åpne linje når signaler er bra. Forrige eier hadde ingen problemer med den gamle antenne. Jeg har vurdert å bli kunde hvis dere svarer på min spørsmål. De som jobber i kundeservice deres er elendig. Svarer aldri !!! Hvis dere ikke kan levere er det bare å stenge butikken.
Vi har hatt breibånd siden September 2012. Da kjøpet vi satellittutstyret og betalte for nettilgang. Høsten 2017 forlangte Breibånd at vi skulle betale leie for satellittutstyret som vi hadde kjøpt 5 år tidligere. Vi hadde en lang diskusjon som endte med at Breibånd sa meg opp. I tillegg har de forlangt at jeg sender satellittutstyret tilbake til dem! Har dere hørt om lignende. Snakk om dårlig behandling av kunde!!!!
Kundeservicen er under enhver kritikk. De lurer deg med fine ord. Ingenting stemmer. STYR UNNA.
Det som gjør Breiband bra, er at de bruker utstyr fra mikrotik. Det som kan bli bedre er mer muligheter i kundeportalen, med ting som og bestille fast ip, endre bredbåndspakker osv. God responstid(ms) på 5g bredbånd (radiobredbånd)
Fikk i fjor vår inkassovarsel på en faktura som var betalt til rett tid. For å unngå alt styr med inkasso, betalte jeg. Regnet med å få pengene tilbake når feilen ble oppdaget. Men det har ikke skjedd, selv om jeg har etterlyst det mange ganger. De lover hver gang å ordne det; de sendte også SMS: "du får pengene neste uke" Så da er det vel på tide å gi opp..
Breiband.no lovte og promoterte med at radiolink var like bra som fiber. Fikk løfte at de kunne klare opp til 150 Mbit etter hvert som de bygde ut, jeg ville ha minimum 20 Mbit fremover, det var ikke noe problem ifg de. Nå 7 år etter, utallige telefoner og dropouts er hastigheten 5-6 Mbit ned og 1,3 opp pga kapasitets problemer i nettet. Har hatt utallige telefoner pga dropouts, alltid er det kundens feil. Natterstid skjer det et eller annet som gjør at det er nærmest helt stopp på nettet, Ingenting fungerer. Politisk leder i senterpartiet, Stokke kommune og Breiband slo stort opp i Tønsbergs blad at nå for alle i Stokke bredbånd pga samarbeid med kommunen. Det ble gitt støtte til dette, ingen har i ettertid følgt opp dette såkalte samarbeidet fra kommunens side. Ingen stokke politikere, eller sandefjord politkere tar tak i dette. Det er slik at de som jobber i adm i nye sandfjord kommune har bra nett selv, da bryr en seg ikke om at andre ikke har nett tilgang, en er seg selv nærmest. Breiband.no er like useriøse som engelske tak renoverings firmaer som en leser om på første siden i VG. Dette burde vært en sak for TV2 hjelper deg. At dette firmaet får lov til å holde på slik de gjør,... Er helt utrolig i 2017. Det er merkelig at det ikke er noen lov, eller regler som kan hindre de i å holde på slik de gjør. At de i hele tatt har lov til å kalle seg breiband er jo en stor vits, det er jo ikke å regne som breiband når en får 5-6 Mbit... I 2017/18 Dessverre så er det ingen som tør å stevne de, da en ikke har noen andre mulighter for å få internett, og en må ta til takke med det lille ustabile nettet en får fra breiband.no røverne på Vestby.
Min side funker ikke på min PC (Windows 10, Microsoft Edge). Login går greit, men 3 ventesymboler står og snurrer i det uendelige. På min Ipad går det greit.
Svært lite fornøyd med breiband. Til tider svært tregt nett, får ikke hastigheten vi betalte for. Midt i avtaleperioden endres vilkårene og mnd pris blir dyrere. Nektet også å hjelpe med retur av varer, vi som kunder må bruke 500 kroner på å returnere svær parabol og slikt til dem.
Helt sykt hvor dårlig service dette firmaet leverer. Umulig å få kontakt med de når det er noe galt, hvilket det er hele tiden. Men først når vi sa opp og begynte å klage, ja da skal du se de kunne svare umiddelbart på Mail. At det skal ta dager og uker for å få rettet opp internett det er helt utrolig. At en operatør ikke klarer å levere utstyr som tar inn signaler på 450 meters hold i klar linje det er utrolig! Så hvis du vil på dra deg problemer og ekstremt glad i å klage, så er Breiband.no firmaet for deg. Og når du sier opp så er det bare å forvente å få en siste faktura for de vil forsøke å tyne ut hver krone av et kundeforhold! Skammelig!
Etter å ha hatt ustyret koblet opp i 5 dager har de fortsatt ikke fått igang internett hos meg. De sier jeg må justere antenna for å få bedre dekning. Men ifølge deres egne nettsider har jeg bedre dekning enn de aller fleste opplever. Forbanna bullsh%#t selskap. Elendig kundeservice som ikke prøver å hjelpe deg engang. Jeg vil på det sterkeste fraråde å bruke disse her. Vi kjører heller mobilt bredbånd fra Telenor, enn å bruke dette skammelige greiene her.
Hatt dette i flere år med ekstremt dårlig nett, elendig kundeservice og uten nett i opptil 3 uker. Første årene ringte vi da nettet ble borte og fikk beskjed om at vi måtte kjøpe ny router, gjorde dette 2 ganger, 3 gangen sa jeg at jeg hadde kjøpt (hvit løgn) og nettet kom tilbake etter 2dager, med samme router.... Virker som dette er standardsvar. De gangene vi ringer sier de også at vi ikke er kunde... Merkelig, sier vi, vi får jo regning... Finner oss igjen etter mye om og men, sist mnd fikk vi 7 fakturaer på en gang i postkassa... Ringer, de sier vi ikke har betalt. Kona, som bruker telebank, sier at hun har betalt hver måned med det kidnr som var på den siste regningen vi fikk. Henter utskrift i banken, men det hjelper ikke... Nå har de stengt nettet.... Og skal ha 1000 kr for å åpne det samt at vi må betale alle regningene EN GANG TIL!!! STYR UNNA DISSE UDUGELIGE ROTEKOPPENE AV NOEN IMBESILE KJELTRINGER!!!