GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bare tull med faktura. Dårlig service. Må ringe igjen og igjen og igjen fordet samme problemet, i mitt tilfelle var det at wifi hadde dårlige signaler i huset. Kunne ikke gå på verandaen uten at dekningen forsvant. Etter å ha snakket med dem ti ganger, ga jeg bare opp. De sendte meg også utstyr jeg hadde alt. Og begynte å ta ekstra betalt for dette. Uten noen forbedringer.
Hei Johannes, dette hørtes ikke noe bra ut! Herfra har jeg ikke innsikt i saken din, men ønsker gjerne at du sender oss en mail på [email protected] slik at vi kan finne en permanent løsning for deg. Med ønske om en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect Privat
Den er greit nok men Modem er på kjeller kommer ikke nok til 2 etg og fikk ekstra utstyr forsett
Hei Rajamohan! Takk for din anmeldelse, dersom du opplever noen redusert tjeneste så ønsker vi at du kontakter oss slik at vi kan feilsøke nettet hos deg. WiFi varierer stort fra bolig til bolig så vi vil gjerne hjelpe deg å få den beste opplevelsen! Med ønske om en fin dag videre Kevin | GlobalConnect Privat
Ikke alltid fornøyd med avtalen. Synes de er altfor dyre. Har hatt flere diskusjoner med dem.
Hei, Takk for din henvendelse. Vi er alltid opptatt av å holde prisene på våre tjenester så lave som mulig. Dessverre har dagens markedssituasjon med prisøkninger gjort det utfordrende å opprettholde lave priser som våre kunder kan oppleve som tilstrekkelig lave. Vårt mål er å tilby konkurransedyktige priser samtidig som vi leverer høykvalitets tjenester til våre kunder. Vi forstår at prisene kan oppfattes som høyere enn ønsket, og vi jobber kontinuerlig med å finne måter å optimalisere kostnadene på for å kunne tilby best mulig verdi for pengene. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Helt utrolig at et firma som skal være profesjonelt sender ut e-post om dobling av pris dagen før det trer i kraft. I tillegg snakker man med kollegaer og naboer som har samme abonnement og de betaler halvparten av det jeg gjør. Fy skam🤬
Hei, Nå har ikke jeg direkte innsyn i saken din, men hvis du har skrevet en kontrakt med en spesifikk pris i 12 måneder så forholder vi oss til den prisen i 12 måneder. Etter at bindingen er ferdig så øker prisen naturligvis men man kan binde seg på nytt om man ønsker med redusert pris. Ønsker at du kontakter oss slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
I juli 23 fikk vi hytte eiere ved Storlien et tilbud med en rabattert pris til 11900,-Vi fikk en lovnad på 500/ 500 fra Allente og hvis vi koblet oss opp, fikk vi gratis internett det første året. Vi ble 3 dager for sen for å sende inn svensk personnumner ved kredittvurdering og måtte betale de resterende 3000;- da fristen for tilbudet var over. Nå har vi betalt 15000,- for noe som er ubrukelig. Har snakket med dere på telefonen og likeledes Allente og INGEN gjør noe. Har blitt avvist av leverandør og henvist til Telia istedet. Dette er ansvarsfraskrivelse og vi har betalt en stor sum uten internett en dag! Ønsker forklaring.
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen din så langt, jeg har desverre ikke noe innsyn i denne saken og ønsker at du kontakter oss slik at vi kan løse denne saken. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect
Ikke mulig å «fryse» abonnementet. Koster kr 899/mnd. i fritidsbolig. Ellers ok dekning!
Hei Markus Godt å høre at du opplever dekningen god her. Dessverre er det ikke mulig å fryse abonnement, men gjerne kontakt oss direkte i henhold til prisen her slik at vi kan se om vi kan komme med et bedre tilbud til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
nettet fungerer svært bra. det er billig, men kun til prøveperioden er over.
Hei Terje Takk for den positivt tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på. Godt å høre at tjenesten fungerer som det skal her Når det gjelder pris, kan vi alltid tilby våre kunder kampanjepris, både nye og eksisterende. For dette gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan komme med ett tilbud på dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Husk å dobbeltsjekk kontrakten, da det som blir lovet muntlig ikke nødvendigvis blir ført inn i kontrakten. Dårligste kundeservice jeg har vært borti. I tillegg gir de svært ulike priser på akkurat samme produkt til kunder, virker som at man kan være heldig dersom man treffer på en ansatt som er i godt humør og gir deg en bedre pris. Fikk det som skulle være deres beste internett, har en relativt liten leilighet - og ene soverommet hadde dårlig forbindelse. Ikke verdt hverken pengene eller styret med kundeservice
Hei Åcj Beklager din opplevelse med kontakt her hos oss. Har dessverre ikke innsikt nok i saken her, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dette sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Nettet har virket godt, men prisen er blitt skyhøy, så jeg undersøker om det kan leveres rimeligere hos andre leverandører.
Hei Gunn Så godt å høre at nettet har fungert godt. Når det gjelder prisen på abonnementet, virker det som kampanjeprisen din har gått ut. Dette er noe vi alltid kan tilby til våre kunder, og gjerne kontakt oss slik at vi kan tilby dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Marius | GlobalConnect
Setter opp prisene uten varsel og har noe ustabilt nettverk.
Hei Bjørn Beklager å høre at du opplever nettet som ustabilt slik skal det ikke være. Her kan du gjerne kontakte oss direkte slik at vi kan feilsøke dette med deg Når det gjelder prisen på abonnementet, virker det som kampanjeprisen din har gått ut. Dette er noe vi alltid kan tilby til våre kunder, og gjerne kontakt oss slik at vi kan tilby dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Hadde Homenett som ble overtatt av Global-Connect og da ble prisen og tilbudet gitt navnet "" GRÅDIGHETSPRISEN"
Hei Arnie Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dett sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Skurkebedrift som lurer deg inn i en avtale du aldri bestilte. De setter opp tilbudet slik at det virker lavt, men i realiteten så er det ikke det
Hei, Nå har jeg ikke noe innsyn i saken din og kan ikke uttale meg så veldig mye om det. Men våre avtaler som blir gitt til kundene er det de får, vi har ingen intensjoner om å lure våre kunder. Om du mener du ikke bestilte dette så ønsker jeg at du kontakter oss slik at vi kan finne en løsning. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Jeg hørte faktisk mye negativt om GlobalConnect, dermed hadde jeg lave forventninger, men jeg har blitt positivt overrasket. Kun 1 gang i løpet av 12 måneder har vi hatt problemer, det løste seg etter noen timer, og kundeservice var rask til å svare på henvendelser. Grunnen til at vi byttet, var at GlobalConnect var mye billigere enn Telenor og Altifiber, vi har en internettpakke på 300/300. Utrolig fornøyd.
Hei Sindre! Så hyggelig å lese denne fine tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Det er godt å se at tjenesten fungerer som den skal og at vårt kundesenter har vært behjelpelig på henvendelsene dine. Vennlig hilsen Stephen | GlobalConnect
Tok kontakt med firmaet om fiber. De sa det ville ta 2-4 uker å få det installert. Når vi tar kontakt for å høre hvor langt de er kommet i prosessen, så får vi beskjed om at det nå tar 6-8 uker. Når vi endelig får dato for installasjon, så er vi oppe i ni uker. Vi hadde aldri godtatt en så lang ventetid, da vi er avhengig av internett til jobb, men 2-4 uker kunne vi leve med. Vi mener at de har brutt avtalen, men vi har jo ikke fått det skriftlig at det ville ta 2-4 uker. Så da sitter vi her da. Nå skal de ha et gebyr på 4500,- for å kansellere avtalen, noe Altibox tar 500,- for. Firmaet har heller ikke noe sted å sende klage. Bare et kontaktskjema, men da har man ikke oversikt over dialogen. Bare å styre unna. Veldig useriøst dette her.
Hei Therese Beklager å høre dn opplevelse med tjenesten her, slik skal det ikke være Vi estimerer på de fleste området at det er 6- 8 uker leveringstid, men har dessverre ikke innsikt i saken din direkte Gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Opplever sjelden et eneste problem, og får alltid rask info om utfordringer som oppstår og korrigeringer av feil.
Hei Tine Tusen takk for den positivt tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på VI er glade for å høre at tjenesten fungerer som den skal og at alle henvendelser er besvart i henhold på raskt retting her Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Aldri hatt så dårlig nett, detter ut hele tiden. Skammelig og selge noe sånt. Hatt telia i mange år og stabilt nett så dette er nedtur! Umulig å se en hel film sammenhengende.STYR UNNA!!!!!
Hei Pia Beklager å høre at opplevelsen din med tjenesten ikke har fungert som forespeilet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt med oss slik at vi kan bistå og løse dette globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect