GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De utnytter «monopolsituasjon» med å få deg som kunde FØRST med gode priser, deretter setter de opp prisen 20-30% årlig, for å ta igjen «tapet».
Hei Gjermund Her virker det som kampanjeperioden din har gått ut, og derfor har prisen økt Kontakt oss, så skal vi kunne komme med ett nytt tilbud på dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Dette er fullblods kjeltringer som ikke holder det de lover! Uansett hva GlobalConnect Norge Norge sier, så må folk alltid huske å få det skriftlig!!! Min anbefaling er å velge noen andre leverandører som er seriøse! Etter at kjeltringene i GlobalConnect overtok Lynet Internett så har det bare blitt rot!! GlobalConnect er så frekke at de pålegger kundene straffegebyr for rot de selv er årsaken til!
Hei Aksel Beklager opplevelsen du har hatt med tjenesten her fra oss Har dessverre ikke innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på dette med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Avtalte pris på 249. Internett ikke levert som avtalt, og de sendte så bruddgebyr på 4500. Fikk nytt tilbud på 449kr pr måned for å "unngå" bruddgebyr. Hvis du vil bruke tiden på å kranlge med kundebehandlere, sitte i telefonkø å skrive klagebrev så er global connect for deg! Svindel å lureri, styr unna!
Hei, Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vi har dessverre ikke direkte innsikt i saken din. Gjerne kontakt vårt kundeservicesenter på telefon 38 99 01 00 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan finne en løsning på dette. Sebastian | GlobalConnect
Slettet linjeprofilen vår uten noe forklaring på hvorfor. Brukte 3,5 timer med å få tilbake nettet styr unna verdens verste kundeservice opplevelse.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Petter | GlobalConnect
Dårlig nett så fort det kommer snø. Hopper også ut flere ganger i mnd. Og faktura kommer i hytt og pine. Og når man får sms med link for å betale fakturaen. Da er den gått ut. Kan gjerne få den kl 12 om kvelden. Og da må man bruke en halv dag på å få tak i dem. Og da kommer man alltid til noen som man skulle tro har sin første dag på jobb. Har omtrent kontakt med dem 1 gang i mnd. Noe som burde ikke vært nødvendig. Også har dem blod pris.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Petter | GlobalConnect
Røverbrdrift. Signerte hos en dørselger. Da de meldte om tre måneder+ forsinkelse kansellerte jeg bestillingen under henvisning til forbrukerkjøpslovens paragraf 23 (vesentlig forsinkelse). Nå krever de meg for et gebyr på 4500 kroner. Oppfatter dette som et rent bedrageriforsøk. Bare å holde seg langt unna.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Stephen | GlobalConnect
Helt umulig å få noe som helst kontakt med kundeservice, hverken tlf, chat eller skjema
Hei! Jeg vil først beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Køen til kundesenteret kan variere. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken din her, du må gjerne kontakte oss slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect
På linje med det man kan forvente seg i et utviklingsland, og i hvert fall ikke et industriland
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Har dessverre ikke innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect
Nettet detter ut konstant, også tar det en evighet før det blir fikset. Ganske drit lei at det er problemer hver eneste uke
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med nettet vårt. Har dessverre ikke innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect
Dårlig service og kundebehandling. Får ikke utstyr som leverer det man har betalt for, dette må man kjøpe selv.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med vårt kundesenter og utstyret vårt. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Med ønske om en fin dag videre! Stephen | GlobalConnect
Ble kontaktet av dem for å få bredbånd + rikstv, det tok 3 måneder å få tilsendt utstyr. Og når dagen kom, var ikke utstyret fra RIksTV kommet, kontaktet dem begge og dem la skylden på hverandre. Nå har det gått 4 nye dager og har ikke hørt noe som helst. Så jeg sitter med skjegget i postkasa uten TV.
Hei Daniel! Vi har absolutt ingen ønske om å gjøre våre kunder til kasteball mellom oss og Riks TV. Jeg har ikke innsikt i saken din direkte her, men hvis du kan kontakte oss på 38 99 01 00 så skal vi få rettet dette så raskt som mulig. Med ønske om en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect Privat
Den verste kundeservicen vi har vært gjennom! Udugelige folk som har ingen respekt og folkeskikk ... Vi har nå stått 48 timer uten internett i borettslaget og ingenting er blitt gjort for bedre situasjonen! Hold dere unna dette selskapet, glad at vi skal bytte leverandør nå ...
Hei Pål. Først må jeg beklage for opplevelsen dere har hatt hos oss. Vi ønsker å fikse problemet kunder opplever så fort som mulig. Dersom det er opprettet saker til våre teknikere er det en behandlingstid opptil 3 virkedager. Dersom du ikke har hørt noe fra oss etter dette ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect privat
STYR UNNA Klarer ikke å levere produkt til avtalt tid. Kontrakt tegnet i desember, firmaet klarer likevel ikke å levere utstyr tidsnok til oppkobling 01.02.24. Kundeservice er vanskelig å få tak i, og ikke til hjelp. STYR UNNA
Hei Heidi. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dessverre er det slik at forsinkelser kan oppstå men vi gjør det vi kan for at det ikke skjer. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker gjerne å sjekke opp i dette slik at vi kan finne en løsning på dette. Det er derfor fint om du kan ta kontakt med oss direkte på tlf 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Utrulig dårlig nett og kundebehandling. Hatt 1 kontakt med de som har vært veldig bra, med en som bekreftet at vi har altfor dårlig nett og skulle sjekke videre, var veldig hjelpsom og hyggelig. Neste jeg snakket med sier at nettet er dårlig hos meg, ikke fra de, og det er pga PS5 og andre forstyrrelser... spurte om vi virkelig ikke kunne spille med nett fra de, og da syntes han jeg var ufin. Han var tydelig irritert og ville helst ikke snakke med meg. Måtte spørre flere ganger om hvor mye han ser at de leverer til oss, fikk til slutt svar og det var 1000, selv om vi fremdeles ikke har bra nett. For få dager siden sa en annen hos de at vi fikk bare 2-300 inn til oss, så det stemmer ikke. De leverer også 2,4ghz og 5 ghz på samme linje og 2,4ghz skaper forstyrrelser. De vil bi skal bruke 5ghz men det er umulig for vi kan ikke velge. Ikke greit! Slitsomt å må forholde seg til. Blir faktisk lurt!
Hei, Først og fremst vil jeg beklage opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke innsyn i saken din, men vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg med problemene du har opplevd. Gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette og finne en løsning sammen. Vennlig Hilsen Sebastian | GlobalConnect
Vanskelig å nå kundeservice. Lover en ting, så følger ikke opp.
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for den dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Nå har ikke jeg innsyn i denne saken spesifikkt men ønsker sefølgelig at vi skal følge opp og gjøre det vi lover. Når det gjelder ventetid så har det vært mye kø i dag grunnet større feil i flere områder som har generert en del trafikk. Ønsker du kontakter oss slik at vi kan hjelpe deg med det du skulle trenge. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Useriøst selskap. Foretar lovstridige endringer på løpende avtale med binding, svarer ikke når jeg klager på dette selv om jeg viser til lovhjemmel, og slutter å svare. Arrogante og kunnskapsløse medarbeidere krever du skal bekrefte tjenester som ikke inneholder noen link til/eller abonnementsvilkår, men sier at du må bare "stole på dem" for det er "sånn det er". Har ikke fått varsel om de siste faktura, noe de ikke svarer på hvorfor ved henvendelse. Har hatt en chat gående i 1 time nå, uten at noen kan/vil svare.
Hei, Nå har jeg ikke direkte innsyn i hva dette gjelder og kan heller ikke undersøke saken din da jeg ikke har tilstrekkelig informasjon. Jeg anbefaler at du enten sender mail eller kontakter oss på telefon slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect