Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg hadde nylig en samtale med en kundebehandler hos Enivest AS, og jeg må si at opplevelsen var svært positiv. Kundebehandleren var utrolig vennlig og imøtekommende fra start til slutt. Han lyttet nøye til mine spørsmål og bekymringer, og ga meg all den informasjonen jeg trengte. Det som virkelig imponerte meg var hans kunnskap om produktene og tjenestene til Enivest. Han kunne gi meg detaljert informasjon om hvert alternativ og hjelpe meg med å finne den beste løsningen for mine behov. Han var også tålmodig og forklarte alt grundig, noe som gjorde at jeg følte meg trygg på mitt valg. Jeg satte også pris på den raske responsen fra kundebehandleren. Han var rask til å svare på mine henvendelser og sørget for å følge opp med meg på en profesjonell måte. Alt i alt var jeg veldig fornøyd med min samtale med kundebehandleren hos Enivest. Han var en ekte profesjonell som satte kundenes behov først og gjorde alt han kunne for å hjelpe meg. Jeg vil definitivt anbefale Enivest til alle som ønsker en pålitelig og profesjonell leverandør av fiber.
Hei Rebekka! Tusen takk for fine ord, veldig kjekt å høyre. Helsing oss i Enivest
Møtte på en utrolig arrogant og utrivelig fyr på kundeservice. Sjeldent å møte på slike folk i en servicebedrift. Skulle ønske det var flere fiberleverandører å velge mellom.
Hei Hege! Vi er veldig lei oss for at du har hatt ei slik oppleving av oss. Håper du sitter igjen med eit nytt og betre inntrykk etter at vi kontakta deg igjen om saka di. Helsing oss i Enivest
Ja jeg har snakket med samtlige på kundeservice.De sier de skal se på saken og ringe meg tilbake dagen etter. Og slik fortsetter de uke etter uke. Nei,dette er ikke bra !
Har nylig fått Enivest og var fornøyd med prosessen frem til og med levering. Men etter levering forsøker jeg å bruke egene routere da den som følger med er av typen Zyxel og meget begrenset. Dette tar jeg som selvfølge at er mulig, da så godt som alle andre ISP'er tilbyr løsninger på dette. Men etter å ha vært i kontakt med Enivest flere ganger kommer det fram at det ikke er mulig, man MÅ bruke deres router til routingen. Ber Enivest komme ut av steinalderen og tilby funksjoner som forventes. Hadde valgt en annen leverandør om det var mulig. I tillegg opererer Enivest med priser på internett som ikke stemmer. Det kommer i tillegg en obligatorisk månedspris for leie av router. All tid dette er obligatorisk burde dette selvsagt være inkludert i hovedprisen.
Ved forsein avbestilling vil de kreve i overkant av kr 10000.-. Dette etter avtalebrudd om synfaring.
Både påkobling til fiber for snart 4 år siden, og problemfiksing nå når hovedboksen er ødelagt, har vert alt for lang ventetid på. Ikkje holdbart at kunden må stå uten internett og tv i 5/6 dager...routerene vi har fått har og vert ganske dårlige og har måtte bytta de ut en etter en.
Kontaktet enivest muntlig over telefon. Der gikk eg inn i en avtale som ble solgt til meg til å ha en bindingstid på 3 måneder. Dei har i ettertid sendt meg en kontrakt hvor bindingstiden plutselig er på 12 måneder... Noe som skal tydelig nevnes i registreringen
å komme borti sånne salgsfolk unner jeg ingen. kan ikke finne noe positivt å skrive.Alle må gjøre sine egne erfaringer.Selv går jeg over til annen løsning og annet firma.Monopol eller ikke,andre løsninger finnes.
Mottar halv hastighet av det vi betaler for. I tillegg faller nettet ut til stadighet.
Har hatt dårleg nett i fleire år. Veldig ustabilt.. Ting vil ikkje laste opp. Veldig overpriset. Nettet slutter opp ofte.
Eg bestilte fiber i mars, etter 4 samtaler med kundeservice har eg ikkje fått en ca dato for når dette kan leverast.. Siste kontakt med kundeservice prøvde eg å seie opp bestillinga mi då fekk eg til svar at Då får eg eit gebyr på ett års abonnemang, i mitt tilfelle ca 7000kr. Eg anbefaler Ingen å bestille fiber frå enivest. Tydelig monopol på dette område.
Eg opplever ikkje at enivest lyttar eller er interessert i kva kunden meinar eller opplever. Opplever at dei er meir opptatt av å forsvara seg enn ynskje om å koma kunden til hjelp. Forskjellsbehandling av kundar. Personar eg har snakka med seier ulike ting... I går hadde vi reperatør som ordna noko, no håpar vi at vi slepp dei problema vi har hatt etter at vi fekk fiber. Tidlegare skjedde det aldri at internettradioen datt ut, at vi fekk problem med å skifta kanal, at det låste seg etc. Det starta med overgang til fiber v Enivest... No håpar vi at ting vert betre
Opplever å ofre miste nett inn. Gjør alt som dei opplyser at vi skal. Få opplyst at nettet til enivest virker heile tida. Det stemmer ikkje. Kva med litt ærlighet?
Ikkje det beste nettet i verden akkurat, underbemannet og lite informasjon NPR dei gjer endringar som kan påvirke andre sitt Internett
Har du vært kunde hos oss i 100 år? Så bra! Vi bryr ikke oss! 0 kundeservice.
Bestiller fiber med dei, fiber ledningen henger ca 1 meter utanfor husveggen, dei forteller at det vil bli installert i løpet av ca 2 veker. Dei 2 vekene blir fort til 8 mnd, dei fortsetter å kun informere kunde når kunde tar kontakt med dei. Kunde spør så igjen kortid han kan forvente tilkopling? Svaret er alltid ca 2 veker, og dette fortsetter dei med i 8 mnd. Er det dette man kaller oppegående kundeservice? Kunde finner så ut av årsaken til at dei ikke kopler til fiber som avtalt og lovd, dette er fordi dei har underkalkulert under utbyggingen, og at det kanskje må legges ny kabel. Er ikke det noe man kunnet informert kunde om, slik kunde kunne valgt en annen løsning mens han venter? Nei, la oss heller fortelle tull til kunde og love ting som vi veit ikke blir holdt, slik at kunde for alltid sitter og venter i spenning med ei eksisterende kobberlinje med 1 mb/s hastighet. Kunde ringer så for å informere om at kunde ikke vil vente lenger, og at dei har brutt leveringsbetingelsene. I det kunde sier han har kansellert bestillingen, kommer pipetone fra andre enden av telefonsamtalen.
Hei, Frank! Dette var ikkje hyggeleg lesning. Ønsker å sjekke saka di nærmare for å kunne oppklare kva som har skjedd. Setter pris på om du kan sende meg en kort e-post til [email protected] slik at vi kan få identifisert bestillinga di og få gitt deg ei tilbakemelding. Merk e-post med Terje. Ha ein fin dag. Mvh. Enivest