Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dyrt, ustabilt og utrolig tregt nett. Rett og slett ubrukelig. Skulle ønske det gikk an å bytte leverandør. Jukser med hastighet på linjene (du får ikke det du betaler for). Kjenner mange som har samme historie.
Hei! Veldig leit at du har ein slik oppfatning av oss. Vi jukser ikkje med linjene våre. Du får hastigheita du betalar for. Sjå informasjon om korleis du tek hastigheitstest her: https://www.enivest.no/kundesenter/speedtest Vi ønsker gjerne at du tek kontakt med oss for å løyse utfordringa di med treigt og ustabilt nett. Slik skal det ikkje være. Helsing oss i Enivest
Eg får ikkje den hastighet eg betaler for. Gjentatte problem med 3 routere etter kvarandre. Bryt forbindelsen, både med kabel til TV og trådlaust elles. Det positive er at eg opplever at kundeservice prøver å hjelpe og finne ut av det, men har så langt ikkje klart det.
Hei, Karl Vi håper du igjen tek kontakt med vårt Kundesenter om vi ikkje har kontakta deg igjen. Sjå informasjon om hastigheitstest her: https://enivest.no/kundesenter/speedtest Vi vil gjerne løyse dette for deg. Takk for fin tilbakemelding til vårt Kundesenter. Ha ein fin dag, Karl. Helsing oss i Enivest
Altfor ustabilt nett. Mye problem med at nettet varierer i hastighet. Ingen hjelp å få hos kundeservice.
Hei, Jonny Om du har ulemper med tjenesten, som utfall av internett ønsker vi at du tek kontakt med vårt Kundesenter på 57009100 slik at vi kan få feilsøkt på nettverket ditt. Vi vil ikkje løyse saka di før vi er sikre på at du har nett som fungerer slik det skal! Helsing oss i Enivest
Takk for god hjelp og service. Måtte ha hjelp til å installere kanaler som plutselig hadde forsvunne fra fjernsynet, noe som ble fikset kjapt. Veldig fornøyd.
Hei Grethe! Tusen takk for veldig kjekk tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Han eg pratet med på kundeservice var imøtekommende og hyggelig å prate med og kom med alternativ løysing men ville ta det med sjefen og ville ringe opp att når sjefen hadde svart Mvh Arve
Hei Arve! Tusen takk for flott tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Hadde operatør på plass i går kveld..13. juli for å skifte modem!! Soo flink, kjapp, strukturert!! Alt ordna på 15 -20 min. Fenomenalt!!🤗
Hei Anny! Tusen takk for veldig kjekk tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Er fornøyd, men treghet og at Internett faller ut, er litt irriterende.
Hei Sissel! Tusen takk for di tilbakemelding, kontakt oss gjerne slik at vi kan sjå på utfalla du opplev. Helsing oss i Enivest
Det er alltid lett å kome i kontakt med kundeservice, og dei som jobbar der, er vennlege og profesjonelle. Kundesenteret er til og med ope på laurdagar! Eg har kun gode erfaringar med Enivest 😊👍
Hei Randi! Tusen takk for fin tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Begynner å bli svært dyrt å ha fiberabonement hos Enivest, ein god del dyrare en konkurrentar
Hei Håkon! Vi er konkurransedyktige på pris opp mot våre konkurrenter. Vi får ikkje opp kontaktopplysningane dine her, så ta gjerne kontakt med oss. Så kan vi sjå på abonnementet ditt saman. Helsing oss i Enivest
Litt lenge for å koma til. Men personen var tydeleg på kva eg skulle gjere for å få oppdatere og få tilbake kanalane. Roleg og tålmodig.
Hei Petter! Ja i dag var det mange som ville snakke med oss, så flott at du fekk god hjelp når du først kom gjennom. Tusen takk for fin tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Har alltid fått god hjelp når eg har tatt kontakt.Både i store og små saker.
Hei Kjell! Tusen takk for hyggelege ord. Helsing oss i Enivest
Alt bra, koselig kundeservice og serviceinnstilt person i andre enden på telefonen
Hei Julie! Tusen takk for ein flott tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Veldig enkelt og effektivt, svarte raskt på telefonen, hyggelig operatør. Men hen glemte å nevne at det er bindings tid på 12mnd
Hei Sunniva! Tusen takk for ein flott tilbakemelding! Svært uheldig at vi gløymde å informere om bindingstid, beklager det! Helsing oss i Enivest
Lite tilgjengelig om feil oppstår etter kontortid/helg. Lite presis på rettetidspunkt, 2-8 dager. Ikkje enkelt å forholde seg til det.
Hei! Tusen takk for tilbakemelding! Vi er tilgjengeleg kvar vekedag 08-20 og laurdagar frå 10-14 for support. Ellers beklagar vi at det har vært noko ekstra ventetid på feilretting. Helsing oss i Enivest
God hjelp og god veiledning når jeg plages med noe
Hei Anne! Tusen takk for hyggelege ord. Helsing oss i Enivest
kva er bra? Internettet fungerer som oftast. Kva kan bli betre? Internettet kunne gjerne fungere "heile tida". Mine erfaringar: Hastigheita er som oftast lågare en den skal være. Internett hastigheita blir til tider også mykje lågare enn den skall være, so lav at internettet ikkje er brukande. Det er også dagar eller timesvis det ikkje er noko internett. Andre folk eg kjenner som har Enivest har dei samme problema med internettet. Det er ingen andre fiber nettleverandørar i området, skulle gjerne bytta om det var mulig.
Hei! Om du har ulemper med tjenesten, som utfall av internett ønsker vi at du tek kontakt med vårt Kundesenter på 57009100 slik at vi kan få feilsøkt på nettverket ditt. Du skal ikkje ha dagar eller timer utan internett, då er det noko som ikkje stemmer. Håper du vil ta kontakt med oss slik at vi kan få retta opp i dette! Helsing oss i Enivest