Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var rask å svare på telefon, og god forklaring so eg kunne hjelpe meg sjølv 😀
Hei Kirsten, Tusen takk for fine ord, ha ein fin veke! Helsing oss i Enivest
Fin opplevelse me kundemottaker, fikk ordna det eg ville.
Hei Anne, Tusen takk for ei flott tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Etter en konstruktiv samtale med Enivest har vi fått en akseptabel avtale og forblir hos Enivest.
Hei Barbara, Så flott å høyre! Vi set stor pris på at du tok deg tid til å diskutere og at vi kunne kome fram til ein løysing som passar for deg. Takk for at du velger oss som internettleverandør. Vi ser fram til å fortsette samarbeidet med deg! Helsing oss i Enivest
Lang responstid når nettet var nede. Ringte kundeservice som var veldig dyktige om ettermiddagen, på dagtid var de ikke flinke. Reparasjoner tok ofte 1-3 dager, i helgene ble ingenting gjort.
Hei Ann, Takk for tilbakemeldinga di. Vi estimerer 1-3 virkedagar rettetid. Men vi prioriterer alltid dei som ikkje har nett. Håper du har fått feilen retta. Dersom du ikkje har blitt kontakta av montør, ta gjerne kontakt med vårt Kundesenter slik at vi kan be om ein ny status. Ha ein fin tirsdag! Helsing oss i Enivest
Vi trengte ny ruter. Den ble installert med hjelp av en nabo. Da ble det gjort en feil. Isteden å veilede oss via telefonen kom 2 installatøren og lagde om en knapp: regning 5000,-
Hei Barbara, Vi rettleiar over telefon, og du kan gjerne kontakte vårt Kundesenter for assistanse med å sette opp ruteren din. For å undersøke nærare kva som har skjedd i denne situasjonen, vil vi gjerne ha ein gjennomgang med deg for å forstå kvifor ein montør vart sendt ut til oppdraget. Ta gjerne kontakt med oss så snart som mogleg, så skal vi sørge for oppklaring :-) Helsing oss i Enivest
Svært dyrt i forhold til hva man får. Sliter og med tildels at fiber detter ut. Grunna monopol på fiber kan dei gjøre hva dei vil.
Hei Antonio, Høyres ut som vi må feilsøke på nettet ditt, kjekt om du kan ta kontakt med vårt kundesenter, så hjelper vi deg veldig gjerne! Helsing oss i Enivest
Grei klar konsultasjon. Fulgte råd, vellykket resultat! Takk!
Hei Jon, Så flott at du sat pris på dei gode råda frå oss! Ønskjer deg ein strålande dag! Helsing frå oss i Enivest
Bandittar. Bestilte fiber med dei 12.januar. Sa opp avtalen med tidlegare leverandør. Blei lovt at eg skulle komme på nett 1.mars, men det har dei ikkje klart å oppretthalde. Fekk beskjed at eg må vente to veker. Enivest er rett og slett ufordragelige. Ikkje kan dei ta sjølvkritikk, heller. Blir nok berre eit år med dissa tjuvraddane.
Hei Frank, Takk for tilbakemeldinga di, og vi beklagar opplevinga du har hatt med leveringstida. Det er svært beklageleg at det ikkje har gått som planlagt, og vi forstår frustrasjonen din. Vi ønskjer å rette opp i situasjonen og sikre at du får den servicen og kvaliteten du fortener. Kontakt oss gjerne direkte, slik at vi får løyst situasjonen. Vi er her for å hjelpe deg, og vil gjere vårt beste for å finne ei tilfredsstillande løysing. Vi ser fram til å høyre frå deg! Helsing oss i Enivest
Sa opp avtale på vegne av mor og far. Tusen takk for hjelpsom samtale. Ps eg blir forsatt kunde.
Hei Roar, Takk for ein hyggeleg tilbakemelding! Ha ein fin dag. Helsing oss i Enivest
God betjening på telefon, fekk fiksa problem med dekoder etter tredje kontakt. Fornøgd med lite ventetid på tlf. og godt forklart og hjelp av kundekonsulent 🤗
Hei Jon, Tusen takk for ein hyggeleg omtale :-) Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
Kundeservice suger, nettet suger. Hadde aldri problemer med nettet før jeg fikk fiber og nå dør det hver måned og vi må kjøpe ny ruter selv om de er deres feil. Vinterferien min er ødelagt pga det.
Hei Anna, Vi beklagar djupt for dei utfordringane du har møtt med nettverkstenesta vår og for eventuelle ulemper dette har medført, særleg i vinterferien din. Det er aldri vår intensjon å skuffe kundane våre. Vi set stor pris på at du deler denne opplevinga med oss, slik at vi kan ta grep for å forbetre tenestene våre. Vi ønskjer å rette opp i situasjonen og sikre at nettverket ditt er stabilt og påliteleg framover. For å gjere dette, vil vi gjerne komme i kontakt for å undersøke problema med nettet og ruteren nærmare. Vidare vil vi diskutere løysingar for å dekke kostnadane for ein ny ruter, dersom det blir fastslått at feilen ligg hos vår utstyr eller teneste. Ta kontakt med oss direkte på telefon 57009100, så vi kan gjere det rette og forbetre opplevinga di med vår teneste. Helsing oss i Enivest
Måtte be om en utsettelse av faktura, og de ordnet det uten problem flere ganger. Samt sjekket at abonnementet ikke var større en nødvendig. Absolutt noe av det beste innen kundeservice.
Hei Pastor, Dette var ein veldig hyggeleg tilbakemelding, tusen takk! Helsing oss i Enivest
Fikk e utrolig fin opplevelse av en gyggelig mann da vi hadde problem med systemet. Takk
Hei Svein, Så kjekt å høyre! God helg til deg :-) Helsing oss i Enivest
De svarer med det samme. Aldri ventetid. De er løsningsorientert og hyggelige! Man får hjelp med det samme! Kjekt å ta kontakt fordi det er like positivt hver gang!
Hei Annette, Dette var ein veldig fin tilbakemelding! Tusen takk! Helsing oss i Enivest
Hyggelig saksbehandler som fortalte informativt om det jeg ønsket å få svar på
Hei Knut, Så kjekt å høyre! Takk for tilbakemeldingen :-) Helsing oss i Enivest
Jeg synes prisen er for dyr. Internettet har ikke vært så bra som forventet.
Hei Annestine, Håper du vil ta kontakt med vårt Kundesenter, slik at vi får feilsøkt på internettlinja di! Helsing oss i Enivest