Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Faller ofte ut i sin helhet. Svært lange køer på kundesenter. WiFi utstyr lyser ofte rødt og må daglig restartes. Får som regel aldri mer enn 100 av 750 mbps hastighet (selv på kabel). Opplasting er knappe 5 og tar evigheter. Gamle kobber kabler og ikke ekte fiber, enda setter de opp prisen hvert år! Nesten 1000 kroner i måneden.
Har fungert bra i flere år, men opplever til stadighet bortfall av signal. Hjemmekontor er ikke lenger mulig, streaming har alt for ofte stopp, og de kan vere lange..
Ønsket å få tilbudet skriftelig, slik at jeg kunne sammenligne pris og innhold med andre leverandører. Det lot seg ikke gjøre da det var "spesial tilbud". Kundebehandler ble tydlig irritert da jeg sa at jeg måtte få tilbud skriftelig, og var deretter ikke interessert i å gi meg et tilbud i det hele tatt.
Sameiet mitt valgte Telia for bredbånd, vi hadde Get tidligere. Get fungerte bra, det var når Telia tok over at ingenting fungerer. Nedetid, henger seg opp, lavere hastighet enn det vi betaler for! Utrolig lang ventetid på kundeservice også dersom du trenger hjelp. Styr langt unna Telia bredbånd!!!
Jeg må restarte router hver dag, mange ganger for å få internet. Har ringt mange ganger og blir aldri bedre....byttet passord, hard reset, byttet router og fortsetter det samme. Styr unna av Telia!
Ustabilt signal, treg tvbox som stadig stopper, eneste som hjelper er å skru boksen av og på.
Very unstable speed and bad router you only have good signal when sitting next to it.
Trådløst bredbånd som virker stabilt og fint, men fjernkontrollen virker ikke lenger og får bare slått på TV'n av og til. Får ikke valgt kanaler eller brukt andre funksjoner. Har Chattet, men må kontakte TV- /internett kundeservice. Kundeservice er elendig. Har sittet over 1 time for å komme gjennom.
Fire brudd med mange timers varighet i løpet av 2 uker. Alle krevde ny oppstart, også av Sonos nettradio. Lite brukervennlig TV-boks,
Ustabilt og meget tregt av og til,får ikke det jeg betaler for😬
Stabilt nett. Uforholdsmessig høy pris og skandaløst dårlig kundeservice.
Bytte ifra Telenor 100gb til telia5g 25gb, de er mye billigere en Telenor og hastigheten er mye mye bedre
Forferdelig mye nedetid, uten automatisk kompensasjon. Nettet har vært nede i 14 timer så langt i dag. Norges mest ustabile fiber leverandør? Ringte til kundeservice og den opplevelsen tok 90 minutter før jeg fikk svar. Hvis du kan velge noe annet enn Telia ... så er du heldig. Hvis de ikke leverer tjenesten vi betaler for, hvorfor blir vi ikke kompensert?
Inngår avtale på bestemte vilkår for så å senere oppleve at Telia endrer vilkårene fullstendig. Jeg inngikk avtale på trådløst bredbånd hytte med mulighet for å fryse abonnementet 6 mnd i året. Dette passet meg perfekt, å av den grunn valgte jeg Telia. Nå 5 mnd etterpå, så gir de meg beskjed om at det ikke er mulig å fryse dette abonnementet. Dette er avtale brudd, men kan ikke bevise det, å Telia nekter for at de har endret på noe som helst. Falskt, useriøst, bare å gå videre til en av konkurrentene. Hos Telia vil du ikke være kunde !
Søppelfirma! Frekk kundeservice og elendig utstyr man har null kontroll over! Hold dere langt unna Telia og til dere som bor i et borettslag som har blitt lurt til å benytte seg av Telia som internettleverandør, jeg føler med dere! Et skammens selskap som driter totalt i sluttbruker på alle områder!
Veldig dårlig fart, holder ikke det de lover. Var i kontakt med de for å si opp abonnementet via chat 2 ganger, de klarte ikke å si opp abonnementene på disse 2 gangene selv om de sa de skulle gjøre det.