Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos Telia i 1,5år . Trådløst bredbånd 5G. Elendige greier, ustabilt, packetloss, ubrukelig til gaming, høy ping. Underdimensjonert kapasitet. Elendig kundeservice. Styr unna, bruk heller Telenor 4G+ enn Telia 5G.
Veldig god pris men noe varierende stabilitet og hastighet på nettet.
Vi er hjemme i vårt hus og har Telia5G. Det bli nok ingen påskekrim eller TV på oss i påsken 2023. Hastigheten på internett faller til 2-3Mbs som ikke er nok til å drive TV streaming. Dette skjedd både lørdag og søndag. Mandag er prøvd kontakte kundeservice med de svarer ikke. Prøvd to ganger og ventet 20-25 min før ga opp på begge. Kommer heller ikke inn på min side. Dette alt for dårlig !!!
Internett faller ut stadig og det leveres generelt altfor lav hastighet!
Internett går inn og ut, masse rot og svada fra kundeservice. Sitter litt over en meter fra modem og wifi rekker ikke. Har restartet, satt til fabrikkinstillinger osv mange mange ganger. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ringt kundeservice uten at det har hjulpet. Betaler for en vare som ikke fungerer.
Ustabilt nett som må restarte ofte for å få nett opp å gå. Kundeservicetidene burde vært lengre.
Ble lovet tilsvarende Telenor standard. Tv fungerer dårlig. Kan ikke ha det slik.
Telia har siden august smidt os af efaktura. Alle andre efaktura kører perfekt i vores netbank. Banken har tjekket alt er sat korrekt op men siger, at de jo ikke kan sende pengene til Telia når de ikke trækker dem. Sjovt nok fungerer vores Telia telefonabonnementer helt uproblematisk med E-faktura.. Jeg sidder i telefonkø i timesvis HVER måned for at komme igennem til Telia, hvorefter de lover nu at oprette os igen i deres elendige fakturasystem, som åbenbart er anderledes for internet/tv end telefon. Næste måned er den gal igen og hertil smider de enorme gebyrer af 500 kr på fordi regningen ikke er betalt til tiden, fordi de IGEN ikke har kunnet finde ud af at trække pengene via E-faktura.
Setter ned hastigheten. Så må jeg ringe dem da blir internettet raskere . Etter en måneder setter de ned hastigheten igjen. Betaler for 250 Mbps får mellom 45 - 100 Mbps. Må ringe hele tiden
Der vi har hytte er der vi bruker nett fra telia,veldig ustabilt, og i bobil bruker vi og telia, samme ruter, veldig ustabilt nett,
Veldig ustabilt nettverk, spesielt når jeg ser på tv.stadig meldinger om " ingen nettverkforbindelse"
Elendig fraværende kundeservice. 5G internett med ustabil hastighet og som ofte bare blir borte i ett par minutter! Håpløst å streame film på. Anger på at jeg byttet, bytter til fiber så snart bindingstid er utløpt.
Har fiberbredbånd 500/500 og er veldig fornøyd med det, og da skal det godt gjøres å selge meg 500/20 kabelbredbånd til marginalt lavere pris pluss plunder med bytte. Måtte gjenta avslaget flere ganger og da ble selger sur. Hadde vært lurere å erkjenne nederlaget fordi nå vil jeg heller advare mot Telia enn å anbefale noen engang å vurdere muligheten...
Min samboer ble offer for en svært så pågående Telia-selger. Telia er kanskje et varemerke som innbyr tillit, men det vi har opplevd nå er det stikk motsatte. Lang historie kort; vi ender opp med å betale bruddgebyr på 1900 kr da angreretten på 14 dager er overskredet.
mye oppdateringer rundt kl 00:00. klager jeg har jeg blitt kompensert med gratis måneder med internett
Legger på prisen år for år. Er snart oppe i 20.000 pr år.