HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forsinket levering og hastighet langt under det de lover. Dårlig kundeservice
Hei Andreas! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg kan desverre ikke finne deg i vårt kundesystem og har derfor ikke oversikt over din sak! Jeg vil utfordre deg til å ta kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 eller chat på www.homenet.no om du har problemer med prouktet vi leverer. Mvh Mohammed | Home_Net
Jeg bestilte fiber (tv og data) den 13.09.21. TV-boksen kom etter 2-3 dager, så ble det stille. Jeg ringte da HomeNet, fikk da beskjed om at det var 6-8 uker ventetid for montering/oppkobling. Etter 5 uker tok jeg på ny kontakt, fikk da beskjed om at jeg bare måtte vente, å at monteringen ikke kunne forventes før etter 6-8 uker. Når den 8. uka nærmet seg slutten tok jeg på ny kontakt. Fikk da beskjed om at de skulle legge inn prioritet på min bestilling, og at montør-firmaet ville kontakte meg for å avtale tid. I går var jeg igjen kontakt med HomeNet, da jeg ikke hadde hørt noe fra montøren. Jeg fikk påby beskjed om at jeg skulle få ytterligere/høyere prioritet. Forundringen ble derfor stor da jeg på ettermiddagen i går fikk en sms fra HomeNet med beskjed om at estimert tid for montering var i utgangen av desember, altså ny 6-8 uker… Jeg kontakter straks HomeNet og spurte hva som skjer?!? Det var ingen forståelse for min frustrasjon hos operatøren hos HomeNet, kun samma leksa: Du har prioritet og vi estimerer montering i slutten av desember. Jeg ymtet da frampå om at jeg muligens ønsket å kansellere hele bedtillingen. Da ble jeg hånlig forklart at jeg uansett ville bli belastet kr 2500,- dersom jeg avbestilte. At HomeNet har Monopol på levering er i og for seg ok, da de har kostnadene med utbygging, men å bli holdt for narr finner jeg helt uakseptabelt. Dette ser ut til å bli en sak for Forbrukerombudet og media. Styr unna dette firmaet..!
Hei, Geir! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne søke saken din opp i våre systemer. Vennligst ta kontakt med oss direkte på telefon 389 90 100 eller chat på www.homenet.no om du har problemer med leveransen. Mvh Mohammed | Home_Net
Har hatt internett fra homenet i drøye 2 år nå og har fungert sånn nogenlunde greit , men prisene har jo fløyet i været det siste året . for en stund tilbake fikk jeg en forespørsel om de kunne få lov til å legge en fiber kabel gjennom min gård, noe jeg selvsagt sa ja til . Å dette er det siste jeg har hørt fra homenet . Alle naboen min nå er koblet opp mot dette fiber nettet nå , men selvsagt ikke jeg . Ikke har jeg blitt forspurt om å koble meg på det heller . Tydligvis er jaget etter å få ny kunder er mye mer i fokus enn å ta vare på allerede betalende kunder . Tjener sikkert mer på meg med vanlig internett. Både mail addressa mi har de og også et mobil nummer . men er nok ikke noe vits for de å bruke energi på sine "sikre" kunder ! Dette er min Erfaring med homenet .
Hei, Ta gjerne kontakt med vår abonnementsavdeling slik at de får sjekket om det er mulig å levere fiber til din adresse. De kan også sjekke om det er mulig å gi deg en kampanjepris på abonnementet du allerede har. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Orderebekreftelse fra 08.07.2021. Fikk utstyr (modem) fra Homenet den 26.10.2021. I denne periode fikk to fakturaer til tross for at kobbernettet er sanert. Det betyr at sender fakuraer via Arvato for ingen ting. Montøren dukket ikke opp for å se at kobbernettet er sanert.
Hei Adel! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg kan desverre ikke finne deg i kunde system! Dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Mvh Mohammed | Home_Net
Ren svindel fra start til ende. Svever igang nye bindingstiden som de ønsker når de ønsker, og er basically satt opp for at folk som ikke er kredittverdig skal melkes så hardt de kan. En månedsregning på 500 i en periode jeg ikke kunne betale står nå og ser ut som snart 10 store. Styr unna, de leverer ingenting som andre ikke gjør bedre.
Hei Kjell! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har desverre ikke nok informasjon for å kunne finne deg i vår kunde database, vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Mvh Mohammed | Home_Net
Prisene øker stadig og er veldig spent på når de stopper. Har også vært en del større utfall uten at man får noen form for kompensasjon for dette. Vurderer sterkt å gå tilbake til Telenor igjen. Har i alle fall Alltid på Nett - garanti og stabilt nett.
Hei! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt og dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
På Åneby i Nittedal så har det vært katastrofalt dårlig nett og tv i 5 år. Det er faktisk så dårlig at jeg begynner å mistenke at de er dårlig med vilje. Da er det ille ass..
Hei, Julius! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. Om våre kunder sliter med tjenesten vi leverer vil vi veldig gjerne at de kontakter oss på telefon 38 99 01 00 så vi kan gå igjennom et feilsøk for å mappere ut hvor problemet kan ligge. Vi håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Jeg ringte og spurte om hjelp mange ganger og måtte snakke med 3-4 forskjellige personer per gang og fikk ikke noe hjelp, men jeg fikk inkassovarsel og ikke noen faktura før det !
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Det burde ofte ikke være behov for å sette deg over mer enn 1 gang. Når det kommer til fakturaen du skriver om så kan jeg ikke gjøre noe med mindre du tar kontakt med oss. Det er bare å ta kontakt igjen så skal vi få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Jeg har ventet på nett nå i 10 uker, det er over 2 månder!! Dere skriver på deres nettside at "Gode nettforbindelser er nødvendig i et moderne samfunn." Har purra på dere lenge og får samme beskjed "blablabla pga corona og stor pågang tar det noe lengere tid, men vi har purret på entreprenør for deg, du hører fra oss eller entreprenør". Man tror da at home net tar ansvar. Men det gjør de ikke. Ukene går, og du hører ikke fra homenet eller leverandør. Det hjelper ikke å love god service, når dere ikke lever opp til det. skikkkelig uprofft. Virker som dere tar flere oppdrag, enn det dere klarer å levere. Markedføringssjef må virkelig skrive om det dere skriver på nettsidene. Ser det er mange kunder som opplever det samme. Rart dere ikke prøver å gjøre noe med det. Dere mister mange kunder med slik kundebehandling.
Hei. Først og fremst må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. På grunn av mangel av tilstrekkelig informasjon kan jeg dessverre ikke finne ditt kundebilde for å sjekke hva som har skjedd her. Gjerne ta kontakt med oss direkte på chat eller telefon 38990100 sik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | Home_Net
Etter tre timers installasjon forlot montør huset ( eier hadde tatt fri fra jobb) Kunne ikke gjøre mere……vi er uten nett/tv. Kundeservice bortforklarer og sier det blir ordnet i morgen…. Elendig…. blir ikke kunde lenge hvis dette er agendaen🤮 desverre har vi ikke sjekket omtalene i forkant
Hei Geir! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har dessverre ikke tilstrekkelig med informasjon til å finne ditt kundebilde for å sjekke hva som har skjedd her. Men ta gjerne kontakt med oss direkte på chat eller telefon 38990100 slik at vi kan få sjekket opp i dette. Vi håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå! Vennlig hilsen Vilde | Home_Net
Jeg hva veldig fornøyd med det sist gang.men måtte stenge det for meg og samboeren min måtte flytte fra verandaen men vill ha Homenett her for det hva stabilt og godt
Hei Kimeven D, Det er veldig godt å høre at du har vært fonrøyd. Vi gleder oss til å ha deg som kunde igjen! vi setter pris på at du tok deg tiden til å skrive. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net
Alt for tregt internet, ikke mulig å strømme film på grunn av hakking. Telefon til Homenet resulterte i tilsendt ny Zyxel bokser x 2 som skulle speede opp nettet. RiksTV samarbeider med Home-net og ble irritert da jeg sa vi måtte ha nye rutere, fordi avtalen de hadde seg imellom sa at hovedkabelen skulle legges helt til der hovedTV i huset står. Boksene har ikke medført raskere internett. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Sitter i lange køer for å kommunisere med RiksTV og HomeNet som skylder på hverandre.
4663 Hei Maria, Det er svært beklagelig at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg har desverre ikke tilstrekkelig informasjon for å finne saken din her, men anbefaler deg å kontakte oss direkte på telefon eller chat slik at vi kan forsøke å hjelpe deg og rette opp i dette. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net
Kabelen ble installert ca. to uker etter bestilling. Raskere enn jeg forventet. Installatøren ringte dagen før og kom til avtalt tid. Har 500/500 mbit og ingen problemer med hastighet eller stabilitet så langt. Veldig konkurransedyktig månedspris (området har inngått fellesavtale). Høyt installasjonsgebyr p.g.a. utbyggingskostnadene, men det er forståelig. Installatør hadde ikke med trådløst aksesspunkt som var inkludert i avtalen, men etter litt om og men blir den ettersendt. Alt i alt er erfaringen min positiv.
Hei Trond, Det er vedlig godt å høre at du er fornøyd! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tiden til å skrive. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net
Bestilte homenet i slutten av juni til leilighet vi skulle flytte inn i 1.juli. Leiligheten hadde ikke hadde noe Internett fra før, ville derfor få det ordnet så fort som mulig. Sa de kunne få montør til å installere 30.7 mellom 8-16. Jeg venta hele dagen uten at det kom noen. Ringte homenet, og da tikka det inn en melding (1610) om ny dato for montør 17.8. .. Dagen før fikk vi ny melding igjen om utsettelse til 7/9. Dette er helt uholdbart, og vi sa derfor opp avtalen. (Bytta til konkurrent, som har fått fikset alt på under to uker)
Hei Hilde, Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Det er dessverre vanskelig å sette seg inn i hva som har skjedd her uten tilgang til din kundeinformasjon, men ta gjerne kontakt med oss dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Ser dere har svart på omtalen vedrørende brannfarlig utstyr her. Nå har det seg slik at jeg har vært i kontakt med dere 3 ganger om det samme problemet. Siste gangen fikk jeg beskjed om at jeg kunne velge mellom at dere kom å «kjente på utstyret» og ikke tok det med, og måtte da regne med å betale 2000 NOK for dette, eller at jeg ville få samme sms som sist. I den står det følgende: «vedrørende din innmeldte sak angående varm hjemmesentral, er den ikke brannfarlig. Det er sikkerhetsmekanismer i programvaren som sørger for å skru av alt som genererer varme når den når en viss temperatur. Det er helt trygt å la denne stå påskrudd. Mvh Homenet». Når jeg ringer tilbake for å gi beskjed om at dette er en uakseptabel måte å håndtere saken på, får jeg beskjed om at dette har deres leverandør lovet dere at ALLTID stemmer og at dere derfor ikke vil ta noe mer ansvar for det. Skal det en brann og et dødsfall til før dere bytter leverandør eller innrømmer at alt teknisk utstyr kan ha en feil? Dere kan ikke konkludere med dette uten å ha sjekket utstyret dere har satt ut. Så nei. Det er ingen vits i å ringe dere igjen for å få den samme beksjeden for tredje gang. Dere må endre praksis for hvordan dere håndterer slike klager, så kan dere ta kontakt med meg (og alle andre som har ringt om samme problem - kundeservice sa sist at dette var en vanlig tilbakemelding dere pleide å få). Skjerp dere og ta ansvar.
Hei, Line! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Vi vil selvfølgelig gjøre alt vi kan for at kundene våres skal føle seg trygge og ivaretatt, og forstår hvordan dette kan fremstå. Jeg kan desverre ikke dele din kundeinformasjon grunnet juridiske årsaker knyttet til personvern, men vil gjerne spesifisere at kostnaden for montør vil forekomme om montør finner ut at det ikke er feil med utstyr når han er på besøk. Sendes montør ut og finner ut at det er feil med utstyr vil dette selvfølgelig bli byttet og du skal ikke bli belastet for kostnaden av oppdraget. Om du ønsker en ny sak kan du kontakte oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på hjemmesiden vår www.homenet.no Vi beklager igjen, og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Skulle fått dette installert før sommeren 2020 ,men ingen ting er påkoblet her nesten 2 år etter kontrakten ble signert og mange lovord fra selgeren. Ser det har stått noen orange kveiler med kabler her i gården nå i flere mnd :-( Skulle si opp avtalen for noen mnd siden,men da kom det en faktura i posten på nesten 10k. Så dette selkapet har ingen tillit fra meg lenger. Kanskje jeg kan få lov å si opp nå?
Hei, Jeg er dessverre ikke kjent med din leveranseprosess da jeg ikke har tilstrekkelig informasjon å finne deg med i våre systemer. Det er leit å høre at du opplever å vente lenge på fibertilkoblingen. Dessverre kan forsinkelser forekomme i utbyggingen, men vi tilstreber å kunne levere så fort som mulig. Ta gjerne kontakt med oss direkte via telefon eller chat dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net