HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Masse feil med dette Internettet. Mister nette så og si 24/7 spesielt på rommet. Bor i en blokk i et borettslag, som vil si at alle i det borettslaget har samme nettleverandør. Flere i dette borettslaget har klaget på akkurat det samme, pluss andre ting med denne leverandøren. Flere i borettslaget vurderer å gå til styret i borettslaget for å få byttet nettleverandør. Når jeg leser det som står ellers av omtaler her, er det mangee som klager på dere, både når det kommer til dårlig WiFi tilgang, men også andre ting. Dette er noe dere sier dere beklager for å vil fikse, men skjer jo visst ingen forandringer. Når vi tidligere har ringt dere får vi et elendig svar og null hjelp. Vet jeg ikke kan ta hver enkelte av dere for dette, tar selve firmaet i seg selv og de som yter dårlig kundeservice hos dere.
Hei, Elise! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig anbefaler vi og ta kontakt med vår klageavdeling for en ny vurdering. Under vil du finne en link til vårt klageskjema som kan fylles ut: https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Kristina | Homenet
Sa opp nettet etter flytting måtte betale for resten av årsavtalen. Riktig- er betalt men så har jeg fått nytt krav på neste År fra inkasso Arvato . har snakket med Homnett , Som sier de ikke har sendt regning - Kan det bli mere rot
HomeNet trakk dobbelt på en faktura og ville ikkje gi kompenasjon for dette. HomeNet bør ta kundeforholda sine alvorlig og gi kompensasjon spesielt der kunden sjølv har gjort en innsats for å rette opp i ein feil som HomeNet har heilt og holdent ansvar for. Kompensasjon er økonomisk ubetydelig for HomeNet. Om det oppstår i så stor grad at det blir betydelig, tyder dette på alvorlige problemer i organisasjonen. Kompensasjon styrker kundeforholdet, noko som er heilt kritisk for HomeNet.
Hei, Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, men synes det du beskriver høres merkelig ut. Dersom vi ved en feil har trukket deg dobbelt en måned kan dette føres mot neste faktura, evt betales tilbake. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
La meg starte med at jeg har vært kunde hos Canal Digital og Homenet er betraktelig verre. De har teoretisk et meget godt tilbud, men det hjelper så lite når det er så sinnsykt mye nedetid (Tromsø) og de aldri varsler om dette. Det gjelder dessverre ikke bare meg, men flere bekjente i Tromsø. Jeg ble uten nett fra torsdag til mandag, og dette var noe jeg selv måtte klage om før jeg fikk noe som helst informasjon.
Hei Christina, Leit å høre at du har denne oppfattelsen av oss. Ved fellesfeiler(feiler som berører flere kunder) har vi et varslingssystem. Dette innebærer oppdatering på sms. Vi holder da også våre driftsmeldinger på Homenet.no oppdatert. Hvis det er slik at du har vært berørt av en slik feil uten å få oppdatering angående dette er det ønskelig at du tar kontakt med oss hvis det skjer igjen slik at vi får sjekket at du ligger inne i systemene. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Har hatt Homenet fiber siden august. Hadde med meg Airties 4930(mesh nettverk) som jeg hadde brukt på Get med godt resultat(bortsett fra når nettet kranglet, og det gjorde det jevnlig.). Ganske raskt begynte jeg å få ustabilt nett og Airties(oppdatert med sist tilgjengelig fimrware) som sto og jobbet(en og en falt ut.). Kontaktet Homenet som ga de vanlige rådene skru av Wifi på modem osv. I og med at Airties ikke har innebygd ruter og derfor bruker ruteren i modemet mistenkte jeg at problemet kunne ligge der. Uansett så fugnerte ikke samspillet. Ønsket å prøve en annet modem fra Homenet for å finne feilen. Det kunne jeg men da måtte jeg betale. Forøvrig så har naben som fikk fiber fra Homenet og Airties hatt massive problemer og byttet Airties en gang uten at problemet har blitt borte. Jeg kjøpte nå Tp Link Deco 5(rimelig mesh nettverk) og fikk koblet modemet i bromodus(må ringe Homenet og betale kr. 10 pr mnd. for ip adresse!) og problemet er løst. Raskt og stabilt nett i hele huset. Kablet nett opp mot 1000 mb opp og ned på stasjonær pc. Kunne ønsket meg en mer kompetent løsning fra Homenet. De bør være klar over at Airties/Genexsis platinum er en problem kombo.
Hei, Knut! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre utstyret vårt til å støtte nyere teknologi, og er i gang med å teste nytt WiFi-utstyr. Mange av våre kunder opplever super dekning med AirTies i kombinasjon med Genexis, men så vil det alltid være miljøer hvor WiFi fra samme utstyr ikke strekker til. Da kan det lønne seg å bytte til eget, slik som du har gjort. Vi håper likevel du har god nytte av fiberen vi leverer, og at du tar kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Har ikke hatt noe særlig med negative opplevelser med homenet. -Har nå abbonert ett år og det var en feil på linja som ble utredet og fiksa kjapt. Ruteren er grei og funker fint uten at noen behøver å tukle med den :)
Hei Lars Kristian, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Takk for tilbakemeldingen :-) Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
jeg har betalt for 1 gb i 2,5 år no å har fått nok.nå har jeg avsluttet alt. har testet hastighet hel fra start....har fått ca 50mbps hele tiden. håper alle åpner øynene å avslutter alt med dere. svindlere: ta aldri kontakt: da smeller det:
I 3 mnd. har jeg prøvd å få kontakt med deres fakt.avd uten å lykkes ventetid på telefonen opptil 20 min. Det har også blitt sendt en e-post fra Arvato Finance A/S den 18-2-21 som det blir bedt om svare meg, det har heller ikke skjedd noe fra dere der. hilsen Arnfinn
Hei Arnfinn Jeg er ikke kjent med saken din, men ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Dersom du fortsatt venter tilbakemelding ta gjerne kontakt med oss direkte på telefon 38 99 01 00, chat via homenet.no eller e-post til [email protected]. Ønsker deg en god helg. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Internettet fungerer kun i ny og ne. Skype pålogging/tilgang har vært ikke mulig. Jeg har vært fast/lojal kunde i over 10år (Ventelo/Homenett). Da jeg sa opp abonnementet fikk jeg tildelt en måneds kompensasjon på bakgrunn av ovennevnte internett problematikk..! Hvilket jeg synes er smålig sammenlignet med de 5 måneder ustabile internett tilgangene jeg har hatt.
Hei, Larbi! Dette ønsker jeg gjerne å hjelpe deg med. Jeg finner dessverre ikke kundebildet ditt basert på informasjonen i innlegget, men ønsker at du sender oss en e-post til [email protected]. Få med kundenummer, navn og adresse, slik at vi får tatt en ny vurdering rundt saken. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Homenet tar betalt for å sende faktura på epost, har aldri vært borte i det før. Internetten er så dårlig at man såvidt har internett en meter fra ruteren, bare å glemme å få internett i hele huset med denne aktøren. Ble lova at dette skulle være billigere, men det ble dyrere etter mye juging av selger. Ble instalert 12 måneder for sent. Vil fraråde alle å bruke de.
Hei Kim, For kostnadsfri utsendelse av faktura anbefaler vi å opprette e-faktura/avtalegiro. Dersom du opplever problemer med linjen din ønsker vi selvfølgelig å hjelpe med dette, ta gjerne kontakt med oss direkte. Vennlig hilsen Ingvild| Home_Net
Hei fikk Hom-Net på Onsdag 10.02.2021 det var så dårlig nett att fikk ikke brukt til å laste ned VG på telefonen en gang var lovet att det var ikke noe problemer med å bruke det til RIKS-TV det kan jeg bare glemme ringt inn å klaget fikk vite att det bare var å sende tilbake ruteren skulle få sendt en retur lapp så fikk jeg en nye melding om att det kunne jeg ikke trodde man hadde 14 dager angre frist Syntes dette er dårlig kunde behandling litt frustrer kunde
Hei Harald, Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, får derfor ikke sjekket saken din. Ta gjerne kontakt med oss direkte slik at vi får hjulpet deg med problemene du opplever. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Dårlig wifi ennå med mash. De sier de gir 1000/1000fibernett til huset mitt MEN, det kommer bare til huset. Det funker dårlig på WiFi, og de gir ikke utstyr som støtter dette . De mener det er slik at man må koble alt med kabel til ruteren, ellers kan man regne med dårlig nett. Spiller ingen rolle at jeg har mesh og alt er nytt. Det er min feil at det ikke funker mener de. Andre wifi ødelegger mitt signal påstår de. Dårlige svar spør du meg. Tullete selskap
Hei, Stian. For full WiFi-dekning med fri hastighet har vi Home_WiFi Premium. Tar du kontakt med kundesupport på chat/telefon, kan vi ordne en god avtale på dette. Du kan lese mer om pakken her: https://www.homenet.no/home-wifi/ Har du allerede mesh fra oss, ønsker jeg at du tar kontakt med oss, slik at vi får feilsøkt og feilmeldt dette. Her er 10 ting som forstyrrer og sperrer for trådløse signaler: https://eyenetworks.no/10-ting-som-forstyrrer-og-sperrer-for-wifi-signaler/ Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
ufattelig dyrt , 2 montører brukter 15-20 min. har tv og internett i husleia ellers hadde jeg byttet med en gang.
Hei, Helle. Jeg har ikke mulighet til å gå inn i enkeltsaker her. Men hvis Kundeservice har tatt en avgjørelse i saken din, som du mener er urettferdig eller rettstridig, anbefaler jeg å sende en klage til vår klageavdeling (lenke under). De kan endre utfallet i saken. https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
De driver med direkte svindel. De lover en linje som de overhodet ikke kan holde. For at jeg skal legge ut et bildet på sosiale medier eller sende til familie/venner må jeg logge av wifi og på 4g for å få det til. Jeg sa at jeg ønsket en linje som skulle fungere for en familie på fire, og at jeg var helt uviten om hva jeg da trengte - og spurte om demmes kompetanse og servise til å gjøre et godt kjøp. Det stod aldri på økonomien, kun produktet. Nå sitter jeg fast i en avtale hvor jeg betaler for å Ikke har Internett, og bruker massive penger på å streame med 4g når barna skal se på Netflix f.eks. STYR UNNA! Svindelen ligger i at de sier at du kan få en linje mellom f.eks 1-10 for en viss sum, så leverer de deg 3, og sier etter du har signert at hos deg er det det høyeste de kan levere. Noe de ikke informerer om forhånd. Den opplevelsen jeg har hatt med dem har vært svært stressende, for meg og barna og en belasting jeg ikke ønsker på noen. Datteren min kom hjem å sa «mamma ingen vil være med meg hjem lenger fordi Internett aldri virker hos oss». Jeg må også sende datteren min til naboen for å gjøre lekser som er over iPaden: Det finnes så mange andre valg - så IKKE gjør som meg, for dette har gitt en hel familie søvnløse netter og en utfordrende hverdag - i en tid hvor vi alle er stengt inne og det er lite annet verden har by. Jeg håper jeg kan ha reddet minst en familie ved å advare om dette.
Hei, Charlotte! Dette hørtes ikke bra ut. Jeg har ikke tilgang til din profil hos oss for å ta en vurdering. Er det slik at kundeservice har tatt en avgjørelse, anbefaler jeg å sende inn en klage til klageavdelingen vår. De har myndighet til å ta en annen beslutning i saken din. Du finner skjemaet her: https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
later som du skal få 1000/1000, i realiteten får du 10/10 som er ustabilt og lagger. Kundeservice setter deg over og ber deg ringe opp igjen imorgen. TV2 hjelper deg snart? Når du ringer og klager ber de deg restarte ruteren, nekter å frigjøre deg fra avtalen
Hei, Benjamin! Dette hørtes veldig rart ut. Du skal ikke bindes til en avtale hvor vi ikke klarer å levere riktig hastighet. Det er likevel viktig å skille mellom hastighetsbegrensninger forårsaket av forstyrrelser på WiFi, og forstyrrelser på selve fiberen. Sistnevnte er innenfor vårt ansvarsområde, og vil bli feilmeldt videre for retting. Her er eksempler på 10 ting som forstyrrer og sperrer for trådløse signaler: https://eyenetworks.no/10-ting-som-forstyrrer-og-sperrer-for-wifi-signaler/ Trenger du sterkere og mer stabil WiFi, anbefaler jeg Home_WiFi Premium: https://www.homenet.no/home-wifi/ Viser til vilkår: HomeNet har ikke ansvar for hastighetsbegrensninger forårsaket av omstendigheter eller forhold utenfor HomeNets kontroll og tar forbehold om at forhold av teknisk art i nettet kan føre til at det ikke alltid er mulig å levere opp til den maksimale hastigheten som er oppgitt for den valgte Tjenesten. For eksempel vil opplevd hastighet på linjen blant annet kunne påvirkes av forhold som WiFi-dekning, bruk av eldre datamaskin, flere enheter på samme bredbåndslinje, besøk på nettsteder med mye trafikk o.l. Overføringshastighet utenfor HomeNets nett og videre ut på Internett er utenfor HomeNets kontroll, og det må påregnes lavere hastighet. Les mer om forventet hastighet og hastighetstesting på www.homenet.no/hastighet og www.homenet.no/hastighetstest.
useriøst levenardør, som vil melke deg for penger. Fikk feil informasjon av selger på døren,når jeg da prlvde å komme meg ut av kontrakten fikk jeg beskjed om å betale 9000 kr for avbetillinmgs avgift. De har ikke engang startet med graving eller noe form for arbeid i område. ALDRI MER HOMENET!!anbefales ikke!!
Hei Kami, Jeg er ikke kjent med din sak hos oss, men vil anbefale å kontakte oss direkte angående annulleringsgebyr. Du kan nå oss på mail [email protected], telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside. Ha gjerne kundenummer klart når du kontakter oss slik at vi får verifisert deg som eier og hjulpet deg hurtigere. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net