HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Endelig fått lys på linja. Testa i rundt 14 daga nu, and I love it. Fiber 1000/1000. I rock the INET. Konge Homenet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Godt å høre alt er helt "Konge" :) Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Leveransen fra Homenett fremstår for meg som systematisk svindel. Sterke ord kanskje, men når man ser at så mange andre har hatt samme dårlige opplevelser. Vi har hatt/har tregt wifi som til tider bare stopper helt opp. Så man får beskjed om at de ikke ser noen feil på sin side og at det feks må skyldes brukernes mobiltelefoner.. MEN at de tilfeldigvis selger en løsning på problemet med en premium utgave ruter med raskt og knirkefritt internett, til et aldri så lite ekstra månedsgebyr. I tilleg har også vi hatt den hyggelige opplevelsen av å bli ‘’truet’’ med fakturering av montør dersom denne skulle kjøre bomtur til oss for å sjekke. Ikke å anbefale...
Hei Kristian, Beklager å høre du har problemer med tjenesten, vi ønsker selvsagt å sjekke dette. Men for å kunne sjekke dette må vi utelukke feil fra din side slik at men ikke ender opp med et slikt gebyr, vi ønsker ingen kunder dette gebyret derfor er det viktig at vi informerer deg om dette. Ta direkte kontakt om du enda har problemer med tjenesten. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg er fornøyd med alt egentlig, men er blitt dyrt
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Godt å høre du er fornøyd! Du kan ta kontakt med salg på telefon å forhøre deg om dem har noen tilbud. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Useriøst selskap. Flere måneders ventetid for å få Internett. Ekstremt dårlig kundeservice.
Hei Kjetil, Vi har dessverre forsinket leveranser på ny bestillinger, vi forsøker å fikse dette så raskt vi kan. Bekalger igjen forsinkelsene. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har nettopp skiftet fra kabelinternett (Canal Digital) til fiberinternett fra HomeNet. Nettet ble mindre stabilt, og i enkelte perioder mye, mye tregere. Dette var ikke bra i det hele tatt! Vil bytte tilbake til min gamle leverandør, men dessverre må jeg vente til bindingstiden er over. Moralen er: Ligg unna HomeNet! Ikke verdt pengene!
Hei Anita, Vi ønsker å levere bedre hvertfall like bra som din tidligere leverandør, og må bare beklage du opplever problemer med tjenesten. Vi ønsker å finne en løsning og må derfor be deg ta direkte kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg har nå hatt Homenet som leverandør i noen måneder. Har aldri hatt så ustabilt nett noen gang.
Hei Henrik, Slik skal det selvsagt ikke være, her ønsker vi å finne en løsning. Derfor må vi be deg ta direkte kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har hatt Homenet som leverandør i 8mnd. Og kan mildt sagt si at jeg er veldig misfornøyd! Et meget ustabilt nett og lite behjelpelig kundeservice. Ble lovet 21mbit, får max 16 og helt nedi 8mbit. Til tider er det umulig å streame og at 2 surfer på nett. Tok kontakt med kundeservice, der ble jeg møtt med at alt så bra ut, og lite de kunne gjøre. Atpåtil når jeg spurte om de kunne sende en montør som kunne se på problemet, fikk jeg beskjed at den regningen måtte jeg ta. Har i senest tid fått nok, og har prøvd å fristille meg fra de 12mnd bindingstid. Dette kunne de heller ikke hjelpe meg med, når alt ser bra ut på deres side. Det neste vil være og ta saken videre til forbrukerrådet. Vil anbefale alle som tenker på å bruke Homenet, om å tenke seg om. Mitt råd er å unngå de som nettleverandør for alt. Konklusjon, elendig bredbånd og kundeservice.
Hei, Beklager å høre du har problemer med tjenesten fra oss, du skal selvsagt fristilles fra avtalen om vi ikke leverer ihht avtale vilkårene. Vi ønsker å sjekke dette på nytt og ber deg derfor ta direkte kontakt med oss for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
De har bindingstid på 12 måned og leverer det verste av det verste. Siden dag 1 så var det problemer. Nå har vi hatt dem i halvt år og må kontakte dem en gang per måned minst for at man har ikke internett. Kontaktet dem nå siden vi har ikke hatt nett på 3 dager og enda har de ikke sendt noen eller tatt saken seriøs og sier at de kan ikke sende noen iløpet av de neste 4 dagene! Bruker jo Internett for å se på tv og alt annet. Virker som en bedrift kan bare ikke bryr seg om sin kunde siden de har bindingstid?!
Hei Fariba, Beklager å høre vi ikke har fått rettet feilen din fort nok, vi gjør alt vi kan for å fikse alle feil så fort vi kan. Om det ikke har blitt fikset ta direkte kontakt, så skal vi sjekke hva som har skjedd. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har forsøkt å komme i kontakt med Homenet i flere uker. Hver gang får jeg beskjed at noen skal ringe meg opp, men hører ikke mer fra dem. Har prøvd å sende Mail og ringe, men får aldri svar.
Hei Alex, Beklager å høre dette, slik skal det selvsagt ikke være. Vi skal være tilgjengelige på telefon og chat mandag til fredag fra 08-21 Vennlig hilsen Mads | HomeNet
1 år uten fått fiber. De sa jeg kunne skrive meg av listen å vente uten gebyr. Så fikk jeg regning på 9000,- kr. Svindel, løgn, dårlig service! Hold dere unna!
Hei Du skal selvsagt ikke ha noe gebyr om du ikke har signert / godtatt noe avtale. Om dette stemmer ønsker vi at du kontakter oss direkte på telefon slik at vi kan sjekke dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Bestilte nett fra HomeNet hvor de sa de kunne installere mot gratis etableringskostnad, men grunnet en feil hos dem førte det til en forsinkelse på 2 uker. Deretter etter å ha ventet rundt 3-4 uker siden bestillingen fikk vi beskjed om at det skulle komme en installatør mellom klokken 8 og 16 for installasjon. Dette skjedde aldri, og når vi ringte å hørte hva som hadde skjedd, var det lite hjelp, og generelt avvikende svar. Fikk beskjed at det skulle opprettes sak og at installatøren mest sannsynlig kom neste dag. Ringte igjen neste dag for å forhåpentlig få mer informasjon, men det var ingenting de kunne gjøre mens vi kun fikk beskjed med å vente på at installatøren skulle ringe, altså samme lovnad som forrige dag. Etter å ha ringt enda en gang viste det seg at de plutselig ikke hadde mulighet til å legge Internett til huset vårt likevel. Styr unna dette selskapet!
Hei Mathias, Vi beklager at oppkobling har tatt lengre tid en forventet, vi har dessverre mange utsettelser for øyeblikket. Dette er eskalert til høyeste led, og vi prøve å finne en løsning. Det var beklagelig å høre vi ikke kunne levere tjeneste til deg, slik er det av og til dessverre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Skulle ha Internett i ny bolig. Montører kom ikke til avtalt tid, umulig å komme i kontakt med folk som kunne hjelpe og nå to måneder siden jeg bestilte har jeg fremdeles ikke Internett. Nå vil de ha meg til å betale et gebyr på tusen kr fordi en montør ikke fant noen hjemme. Men vi var beviselig hjemme hele den dagen. Styr unna!
Hei halfdan, Dette ønsker vi å sjekke, derfor ønsker jeg at du kontakter oss direkte på telefon slik at vi kan finne ut hva som har skjedd Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Homenet krever at det kommer en montør får å sjekke modemet mitt selv om jeg har hatt bredbånd fra før og kun behøver å bytte modem 1:1. I tillegg må jeg være hjemme mellom 8 og 16, dvs en hel dag tapt arbeidsfortjeneste for å kunne bytte bredbånd!! Hadde benyttet angreretten om ikke tida hadde gått ut...
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Om dette er en nybestilling må vi dessverre ha ut en montør til nærmeste sentral for å koble opp linjen din. Det er ikke sikkert montøren trenger å komme inn til deg om du alt har vegguttak osv. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Bestilte nett for 14 mnd siden. Status pr i dag er at graving av kabel ikke har startet. Har avbestilt ordren og får i respons at jeg må betale 9000kr. Helt uttafor. Av veggen her, så virker dette selskapet til å være på grensa til det lovlige. https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/bransjenorm-markedsforing-standardvilkar-internettaksess-forbrukere
Hei Hårek, Etter avtale vilkår vil du få gebyr om du kansellerer etter angrefristen. Om du mener vi bryter loven må jeg be deg ta kontakt med klage avdelingen her i homenet på homenet.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Her hva det super kundeservice og kjapt å få fikset feil på linja😎
Hei, takk for din omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet
27 juni ble vi koblet til fiber fra Homenet her på Prærien. Vi hadde da parallelt fiber fra Hammerfest Energi helt til 1 august. God tid å sammenligne de vil jeg si. Jeg sendte første klage til Homenet dagen etter tilkobling om at nettet var tregt og ping respons tid var alt for høy. Siden da har det vært teknikere innom ett par ganger og utallige epost, telefon, sms og chat samtaler utført med Homenet, enda i dag går de rundt grøten... Spør om det samme, ber meg teste de samme tingene om og om igjen, sier jeg tester feil eller "truer" med at jeg må betale ett bomtur gebyr om de skal sende folk på feilsøking. August er snart over å dette er ennå ikke løst, de fortsette i samme tone og takt, det går over en uke mellom hver gang de svare på epost. Når jeg ringer eller chatter online vet de ingenting om epostene og de som leser epost vet ingenting om chat eller telefon, så du gjentar seg selv i hjel. Hammerfest Energi har strengt tatt ikke noe bedre kundeservice, MEN de svare ganske kjapt, er lokal og levere faktisk ei go fiber linja, tv tjenestene derimot er fra steinalderen. Med alt dette sagt, ligg langt unna Homenet sin fiber, sats på Hammerfest Energi der. Men ikke få TV via Hammerfest Energi, kun fiber!
Hei Roger, Beklager å høre du har problemer med tjenesten, vi håper etter alle disse mailene og chatene vi kan finne en løsning. Vi tar din tilbakemelding med videre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet