HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prisen har jeg på følelsen av at endrer seg nesten hver måned. Legger inn på autogiro men siden fakturaen blir høyere hele tiden så dekker ikke sikkerhets marginen min beløpet. Får ofte Inkasso fra de fordi de bare øker prisen uten å si ifra, så blir ikke autogiroen betalt fordi beløpet stemmer ikke. Har vært plunder med fakturaen fra start omtrent. Hastigheten ha jeg ikke målt, og den dekker stort sett mitt behov. Men nå sier jeg opp fordi de er de dyreste på markedet og det lovet de at de ikke skulle bli når jeg tegnet avtale.
Hei Elvar. jeg er dessverre ikke kjent med din sak men normalt har man mulighet til å få en kampanjepris i 12 måneder. Etter kampanjeprisen har gått ut vil må få den automatikse prisen for abonnementet. Her har man mulighet til å få en ny kampanjepris om dette er ønskelig. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Skulle fått installert fibernett som enda ikke har kommet etter 9 måneder, men vi betaler for RiksTv pakken som var inkludert i pakken helt utrolig. Dette er kanskje ikke så rart etter å ha lest alle de negative omtalene på denne nettsiden. Jeg kjenner meg selv igjen i alle beskrivelsene, dårlig kundeservice pluss lovnad på at saken blir fulgt opp uten noen konklusjon.
Hei Berhane! Her er det bare å beklage for opplevelsen du har hatt. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak, men ønsker at du kontakter en av våre kundebehandlere på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi får sett videre på din sak. Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Dette er potensielt det mest useriøse greiene jeg har opplevd. Nette fungerer ikke om du beveger deg i en radius utenfor 2 m fra ruter. Har flere forsterkere i huset. Snakket med de, sendt e-post men får bare svada svar tilbake. De mener av det de kan se så fungerer det. Har spurt om å bli fristilt, det aksepterer de ikke. Realiteten for oss, er at vi streamer det meste via 5g på mobilen. Jeg har spurt om de kan sende ut noen for å se på nettet, men det svarer de ikke på. De var en hyggelig person på kundeservice som skulle registrere saken for å få sendt ut en montør, ikke hørt noe tilbake.. Her føler jeg meg som en skikkelig liten kunde mot et stort og forferdelig selskap. Herregud for er useriøst opplegg!
Hei Paul Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak og ber deg derfor om å kontakte kundeservice på 38990100 slik at vi kan løse opp i dette. Vennlig Hilsen Jonas | Globalconnect
HomeNet var en bra nettleverandør i starten. Så begynte det med ustabil nettkvalitet. Og så begynte det å bli mange navn å foholde seg til. Det var fakturaer fra fremend aktører. Og prisene øker og øker. Så nå er det på tide å innhente tilbud fra andre. For rot og uforutsigbarhet og høye priser vil vi ikke ha!
Hei Leif, Jeg vil først og fremst bekalge for opplevelsen du har hatt med oss! Når det kommer til ustabilitet som du opplever så vil vi veldig gjerne finne ut av årsaken for det, men vi trenger da at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Angående prisen så høres det ut som at du hadde en kampanjepris som har utgått, du kan kontakte vår abonnmentsavdelingen så kan du tilby deg en ny redusert kampanjepris. Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat
Ustabilt nett. Barna må bruke 4G fra telefonen for å fullføre lekser. Noen ganger virker det bra. Har ringt hånet en rekke ganger. Har erfaring med at nettet er bedre i noen dager, men så er det dårlig nett igjen. Har logg ført og tatt en rekke speed tester…
Hei Beklager å høre at du opplever disse problemene på nettet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direke, men kontakt oss på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan se på dette sammen med deg Vennlig Hilsen Bjørn Tore | Globalconnect
Har avsluttet avtalen.13.februar i år. Avventer sluttregning frem til den datoen. Jeg har vært fornøyd med kundebehandlingen pr.telefon. Sender tilbake routeren når jeg får tlsendt adresse. Egil. :)
Hei Egil Kjedelig å høre at du har valgt å bytte selskap: Godt å høre at kundebehandlingen som du har opplevd her hos oss Vennlig Hilsen Bjørn Tore | Globalconnect
Jeg var veldig fornøyde aldri klaget.det var gode servise. Som kunde jeg var glede meg om Honnett tusen takk.
Hei Tsega, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på. Det er veldig fint å høre at du er fornøyd og dersom det skulle oppstå noen problemer så er vi alltid en telefon unna. Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat