NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvis du ber om hjelp , så får du det . Litt vanskelig og komme igjennom til kundemottak , men da ringer de opp hvis du ønsker det!
Hei Inga! Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding 😊 Flott å høre at du opplever nettet fra oss som raskt, og at det fungerer bra for deres bruk! Vi kommer til å fortsette å jobbe hver dag med å gjøre internett raskt og enkelt å bruke. I sommer har vi hatt lengre ventetid på kundeservice på grunn av både ferieavvikling og sykdom. Det liker vi ikke, men vi jobber med å forbedre oss fremover på akkurat dette med ventetid. Hilsen Martin, NextGenTel
NextGenTel har hyggelig service og god kvalitet på nettløsningen som er levert.
Hei Caroline! Takk for at du deler tilbakemeldingen din med oss her på Bytt.no. Jeg setter stor pris på at du opplever servicen vår som hyggelig, og at kvaliteten på nettet er god. Vi fortsetter å jobbe hver dag med å gjøre internett enklere og bedre for deg, og alle våre kunder 😊 Dersom du har noen spørsmål, eller trenger hjelp, er vi tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Hilsen Martin, NextGenTel
Ventet 45 min.i telefonkø,og problemet ble ikke løst.De skulle ringe dagen etter,men hørte ingen ting.
Hei Erik! Takk for at du gir oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Sånn som du beskriver skal det ikke være. Det er ikke noe kjekt å vente i kø uten at problemet blir løst. Send oss gjerne en melding via MinSide, eller Facebook-siden vår så skal vi få sjekket opp i hva som har skjedd her. Og selvfølgelig løse problemet du opplever! Hilsen Martin, NextGenTel
Det eksisterer ikke wifi. Hverken tlf, eller pc-er finner nettet. For å bruke pc så må jeg ta ledningen fra fiber, som egentlig skal til tv, inn i pc. Og komme gjennom på kunde"service" kan man bare drømme om. Enten må man vente i flere timer, eller så går åpningstida ut så mens man venter, etter å ha ventet i lange tider, kommer det bare beskjed om at "beklager, vi stenger nå, prøv igjen i morgen" eller no slikt. Helt forferdelig. Angrefristen er heldigvis 14dager fra jeg fikk utstyret.
Hei Roger! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no. Utrolig kjedelig å høre at du opplever WiFi-utstyret på den måten, og at du har ventet lenge på å få kontakt med kundeservice. I sommer har vi hatt lengre ventetid både på grunn av ferieavvikling og sykdom, og det er vi veldig lei oss for. Nå skal det være veldig kort ventetid hos kundeservice på telefon, men vi er også tilgjengelig via Facebook-siden vår på direktemelding der om du heller vil skrive med oss. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan hjelpe med å finne en løsning på WiFi-problemet! 😊 Hilsen Martin, NextGenTel
Fikk veldig mange kanaler som jeg ikke er intrisert i, og mista noen sportskanaler som jeg hadde før og brukte. Selgeren deres fortalte meg at jeg skulle få et ennå bedre utvalg av disse.
Hei Jens! Takk for at du tar deg tid til å dele dine tilbakemeldinger med oss 😊 Veldig kjedelig å høre at du har mistet noen sportskanaler etter byttet over til RiksTV. Jeg kjenner ikke direkte til hvilken TV-pakke du har nå, eller hvilken du hadde hos forrige leverandør, men ta gjerne kontakt med oss eller RiksTV så skal vi hjelpe deg med å få oversikt over hvor du finner kanalene du ønsker. Du kan nå oss på 987 07 979 eller RiksTV på 210 10 210. Hilsen Martin, NextGenTel
Bestilte 300/300 fiber bredbånd. Ble installert den dagen de sa og hastighets prøver vis de leverer det de lover på wifi Kan anbefales
Hei Per! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no! Veldig kjekt å høre at du opplever hastigheten som god på Fiber 300, og at WiFi-utstyret fungerer godt 😊 Dersom det er noe du lurer på, eller trenger hjelp til, er vi tilgjengelig på 987 07 979 eller på MinSide. Hilsen Martin, NextGenTel
Jeg hadde problemer med oppsettet første gang og fikk kontakt i chatten men fikk ikke løst problemet med det. Fikk satt opp nettet enkelt og greit me det ramler ut. Vart til slutt oppringt av en hyggelig mann som fikk ordnet at eg kom på nett men det måtte sendes ny boks. Han skulle følge med på forsendelsen og ringe meg når jeg mottok det. Det skjedde ikke og jeg fikk igjen problemer med oppsettet som jeg fulgte til punkt og prikke. Fikk kontakt med kundeservice på chat men ingen kunne ringe meg. Det er veldig tungvindt å chatte via mobildata fordi wifi ikke fungerer så må man sette på wifi for å sette opp. Telefonen hadde veeeldig lang ventetid så det var helt håpløst. Han på chat fikk til slutt fjernordna noe med boksen og etter 2 timer innsats var nettet oppe. Pluss de 2 timene det tok ved første boks. Fins ikke mye som er mer tungvindt og irriterende enn dette. Så mitt første inntrykk av å være kunde er svært dårlig. Det eneste som gjør at jeg ikke sier opp og byttet til noe annet med en gang er at jeg ikke orker å sette opp noe nytt med det første.
Hei Randi! Takk for at du deler opplevelsen din med oss her på Bytt.no! Jeg må beklage at du har blitt lovet å bli oppringt når du fikk utstyret, uten at det skjedde. Det er ikke godt nok, og jeg tar tilbakemeldingen videre til kundesenteret vårt. Når vi avtaler å ringe deg skal du selvfølgelig bli ringt! I sommer har vi hatt lengre ventetid enn normalt på grunn av både ferieavvikling og sykdom. Det er vi lei oss for, og vi jobber konkret med å forbedre oss på dette, slik at vi kan hjelpe alle raskt! Jeg håper at WiFi-utstyret fungerer godt nå! Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med er vi tilgjengelig på 987 07 979, via MinSide, eller på Facebook-siden vår for å hjelpe deg 😊 Hilsen Martin, NextGenTel