NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selv om jeg takket nei til abbonnement hos dere, så fullførte dere bestillingen slik at jeg ble uten internett i 10 dager, dere koblet dere på linja til Telenor slik at jeg mista internett, dårlig kommunikasjon hos dere
Hei Grete, Her virker det som om ting ikke har gått helt som de skulle. Jeg kjenner dessverre ikke detaljene i saken din spesifikt, men det er selvfølgelig svært beklagelig at du har fått problemer og vært uten nett i en periode. Men jeg kan garantere deg at ingen hos oss hverken forsøker å "lure" kunder over til NextGenTel, eller har onde hensikter. Uansett håper jeg at ting er i orden nå, og at du har stabilt og godt fibernett hos Telenor. Hvis du på et tidspunkt skulle være på utkikk etter en rimeligere avtale så håper jeg du vil vurdere å gi oss en ny sjangse. Ønsker deg en flott uke videre! Mvh Christian NextGenTel
God router som håndterer høye hastigheter. Enkelt og raskt og sette opp. Leverer hastighet i samsvar med bestilling.
Hei Bjørn! Aldeles strålende å høre at du er så godt fornøyd med bredbåndet og utstyret vi har levert, og at det hele står til forventningene 🥳 Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGentTel, og takk for tilbakemeldingen din - den tar vi med oss ❤️ Ha en nydelig dag videre! Mvh Christian NextGenTel
Dørselgeren bedyret og presiserte at vi fikk den samme hastigheten på nettet som konkurrenten til betydelig billigere pris, og vi kunne bruke utstyret til konkurrenten. Det viste seg å være blank løgn. I tillegg har de bombardert meg med SMS-er om at de har årøvd å ringe meg, men INGEN har forsøkt å kontakte meg, og da jeg ringer dem og velger alternativet at de ringer meg tilbake, skjer det formelig ingenting. De ringer aldri tilbake. Nå er jeg på vei tilbake til Telenor, for de er soleklart BEST.
Hei Svein, Aller først, takk for den tydelige og informative tilbakemeldingen din. Det setter vi stor pris på! Videre så synes vi selvfølgelig ikke noe om at du hadde en så kjedelig opplevelse med oss og våre partnere som kom på døren din. Etter hva du beskriver så har jeg full forståelse for frustrasjonen og opplevelsen du beskriver. Jeg kjenner ikke til alle detaljene i dette spesifikke tilfellet, men på generelt grunnlag kan jeg kanskje klargjøre et par ting. I utgangspunktet så er informasjonen om samme hastighet og gjenbruk av eksisterende utstyr korrekt. Vi leverer bredbånd på Telenor sine fiberkabler, så når man f.eks bytter fra Telenor til NextGenTel er det nøyaktig samme kabel inn til huset. Det som er verdt å nevne er at i enkelte tilfeller hvor kunder har byttet fra en annen leverandør til NextGenTel, så har tidligere leverandør "blokkert" router/WiFi-utstyr sånn at dette ikke har vært mulig å benytte - selv om kunde kanskje har kjøpt ut dette utstyret fra tidligere leverandør. Dette er selvfølgelig svært beklagelig, men dessverre ikke noe som NextGenTel rår over. Heldigvis skjer dette kun unntaksvis - men det er selvfølgelig veldig kjedelig når det skjer. Vi har informasjon som går ut til kunder, i god tid før oppkoblingen, som beskriver situasjonen - og evt. hva man kan gjøre for å unngå å få problemer når dagen for omkobling kommer. Alt i alt forstår jeg veldig godt at dette ble en negativ opplevelse for deg, og jeg kan ikke annet enn å beklage at leveransen ikke stod til forventningene denne gangen. Jeg ønsker deg allikevel en fortsatt fin uke, og en problemfri (internet)hverdag fremover. Mvh Christian NextGenTel
Nettilgangen er ustabil, får beskjed om ingen nettilkobling, men etter en stund dukker nettet opp igjen. Dette må det bli orden på.
Hei Eva, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og takk for tilbakemeldingen din. Ustabilitet er frustrerende, det har vi full forståelse for. Jeg har ikke anledning til å finne detaljer knyttet til kundeforholdet ditt direkte, så jeg kan bare anbefale deg å ta kontakt med en av våre dyktige konsulenter på kundeservice. De når du på +47 987 07 979, alle hverdager. Ønsker deg en flott dag videre ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Tungvindt og lite brukervennlig. Netflix støttes ikke. Noe som våre leietakere ble veldig skuffet over. Dårlig informasjon på hva en får og ikke får med. Ikke opptakstuner.
Hei Bjørn, Aller først, takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel ☺️ Jeg registrerer tilbakemeldingen du gir på RiksTV-pakken som du har kjøpt med ditt bredbåndsabonnement og kommer til å se nærmere på informasjonen vi sender til kundene våre knyttet til dette. Vi tilbyr pakker både med og uten opptakstuner, og vi ønsker selvfølgelig at det skal fremkomme tydelig for alle hva som er inkludert og ikke i de enkelte valgene man har. Men jeg vil anbefale deg å ta kontakt med RiksTV sin kundeservice direkte, og så er jeg sikker på at dere finner en tilfredsstillende løsning, om du skulle ønske å endre noe. Ønsker deg en fortsatt fin kveld! Mvh Christian NextGenTel
Internett på mobil ramler ut omtrent hver 3. min.Må koble til mobildata når jeg skal lese innlegg og lignende.
Hei Anita, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og takk for tilbakemeldingen. Uten at jeg kan si med sikkerhet hva som er utfordringen i akkurat denne saken, så vil jeg nevne at det kan være flere årsaker til problemene du opplever. Jeg vil først anbefale deg å se igjennom noen av artiklene og veiledningene på hjelpesidene våre. De finner du her: https://hjelp.nextgentel.no/ Hvis du fortsatt skulle ha behov for hjelp er våre dyktige kundeservicekonsulenter klare for å snakke med deg. De når du på +47 987 07 979, alle hverdager. Ønsker deg en fortsatt strålende dag! Mvh Christian NextGenTel
Jeg får inn TVsignalene umiddelbart, slipper å vente på nedlasting mm
Hei Sturla! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Å vente på nedlasting vet vi er fryktelig kjedelig, så derfor er det desto mer gledelig å høre at opplevelsen står til forventningene når du har valgt oss som leverandør av bredbånd! Ønsker deg en fin kveld videre! Mvh Christian NextGenTel