⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget grusomt forferdelig service!!!

Omtale av  Ottar B

Det er lenge siden det ble inngått avtale om tilknytning til fiber, avtalen er ikke blitt overholdt, og jeg har brukt ekstremt mye tid til å få kontakt med NGT for å prøve å finne ut hva som skjer, og i dag fikk jeg beskjed om at «denne installasjonen kan vi dessverre ikke utføre». Skal jeg starte helt på nytt med en annen leverandør, eller vil NGT omgående ordne opp i dette? Mine leieboere er mildt sagt fortvilet!!!

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:30

Hei Ottar. Jeg kjenner ikke til saken, eller årsaken til at installasjonen ikke kan utføres og hvorvidt dette skyldes forhold som burde vært avklart på forhånd. Jeg kan derimot si at vi på ingen måte ønsker å avvise bestillinger, eller være vanskelig med tanke på levering. Vi ønsker deg gjerne som kunde og at du skal være fornøyd med oss. Hva som skjer videre i saken din kan jeg heller ikke svare på uten å vite hva den gjelder. Her er det lurt at du tar kontakt med oss for å høre nærmere. Om ønskelig er vi ikke bare tilgjengelig over telefon, men også chat, sosiale medier og i vår NextGenTel-app. I NextGenTel-appen kan du også få full innsikt i saker og logger tilknyttet din bestilling. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fikk ikke den hjelp jeg trengte

Omtale av  Wassim F. M

Prøvde å få innstilling så raskt, men fikk ikke det. Ansattene som svarte meg var ikke hyggelig å snakke med kunden.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:29

Hei Wassim. Jeg syns kollegene mine er svært hyggelige og hører stadig trivelige samtaler, men det er dumt å høre at du ikke syns det var hyggelig å snakke med konsulenten. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Nekter å overføre annen operatør

Omtale av  Kjerstin

Nekter å overføre til annen operatør. Har prøvd 5 ganger uten resultat, nå er abonnementet sagt opp.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:29

Hei Kjerstin. Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg forstår det rett, men vi setter oss ikke på bakbena om du ønsker å bytte leverandør. Dette styres gjennom et statlig organ og det er strenge rutiner knyttet til dette. Ved overføring til en annen leverandør er det eksempelvis viktig at det er samme juridisk eier på gammelt og nytt abonnement, i likhet som om du bytter mobiloperatør. Ta gjerne kontakt med oss vedrørende årsaken til at overføringen din har blitt avvist. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Dårlig bredbåndslinje som ikke har blitt utbedret

Omtale av  Lovise

Fryktelig dårlig håndtering når det oppstår problemer. Ingen kompensasjon og få. Har hatt store problemer med router som kobler seg ut og ustabil linje, og først når linja kobler seg helt ut gjør de noe med det. Var ikke hjelp å få samme hvor mange ganger jeg kontaktet dem.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:29

Hei Lovise. Vi refunderer ved feil på linjen fra du meldte inn feilen til den er rettet. Ustabilitet kan skyldes flere forhold utenfor den fysiske linjen inn mot ruteren som problemer med den trådløse dekningen, internkabling eller manglende kapasitet etter ditt behov. Ta gjerne kontakt med oss igjen så er jeg trygg på at vi kan rette en eventuell linjefeil, eller gi tips til hva du kan gjøre for å bedre forholdet dersom det er utenfor vår kontroll. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Får ikke svar på mine spørsmål

Omtale av  Andreas

Har utstyr i bestilling som er i prosess får jeg beskjed om. Får ikke svar på hvor lang tid denne "prosessen tar og om jeg får utstyret i morgen eller i uke 58.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:29

Hei Andreas. Vi skal gi deg noe å forholde deg til vedrørende din bestilling og forventet leveringstid. Dersom du ikke fikk noe mer konkret enn dette ber jeg om at du tar kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Servicen er elendig. Jeg ba om hjelp da jeg ikke kunne få inn innkomne meldinger

Omtale av  Steinbjørn

Dårlig erfaring. Ikke den nødvendige hjelp jeg trengte. Vurderer nå å skifte til annen leverandør

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:29

Hei Steinbjørn. Dumt å høre at du vurderer å bytte. Dersom du opplever problemer med å motta innkommende e-poster gjennom Broadpark-tjenesten så kan du benytte webmail.broadpark.no hvor du får direkte tilgang til e-posten. Dersom du benytter en tredjepartsløsning som Windows Mail, Outlook eller ligenende har vi ikke mulighet til å løse dette for deg da det må gjøres fra din side. Vi har derimot gode veiledninger for dette på hjelpesidene våre. Du trenger kun å legge inn oppsettet på nytt: https://www.nextgentel.no/privat/hjelp/internett#entry1294 Det kan være jeg bommet på problemstillingen din her da det ikke er helt lett for meg å si hva det gjelder basert på anmeldelsen her. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tilfreds

Omtale av  Suzanne L

Tilfreds. Vanskelig å måle ulike leverandører opp mot hverandre.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:29

Hei Suzanne. Det er ikke lett å vurdere ulike leverandører opp mot hverandre. Vi forsøker enkelt og greit å være like bra, bare billigere. Godt å høre at du generelt sett er tilfreds. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR