Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lover prisreduksjon og refusjon på betalte regninger på fiber og tvpakke men holder ikke ord. Dårlig service til trofaste kunder. Etter tre tlf til dere får vi idag vite at prisen ikke blir som dere har lovet. En annen ting: Hvordan kan det forklares at dere gjør forskjell på kundene med like avtaler?
Ekstrem dyre priser særlig når meg og sambor jobber på sjøen og er mye borte så er 1500 pr mnd drøyt. Fikk beskjed om å lete en annen plass eller gå ned i hastigheten.
Faller alt for ofte ut. Er "tvunget" til å ha Telenor Mobil for å få ekstra bytes når nettet streiker, noe det ofte gjør flere dager i strekk. Vanskelig å få tak i kundeservice, som i tillegg ikke vet noe mer dersom man er heldig å få dem i tale. I tillegg er det DYRT!
Veldig dyrt, etter at kampanjen og bindingstid er over, prisen har dobbelt seg.
Håpløs kundebehandling, mye nedetid uten kompensasjon og dyrt. Når man ringer inn for 5 gang om et problem kan du være sikker på at problemet ikke er registrert.
Under kampanjen var jeg fornøyd med prisen. Da jeg ringte servicesenteret for å spørre om jeg kunne få en bonus, ba konsulenten meg sa at jag må bytte internettleverandør
Alt for dyrt! Og «oppgrader i gratis prøveperiode» er ikke gratis! Masse tull skal du forandre på noe som helst.
forfedelig kundeservice, man kan og sier ingen service 0 nada. De gjør med kundene hva de vil. Det er for tiden at det kommer endelig andre aktørene fra Europa
Henger seg ofte opp, selv om vi har en ekstra ruterforsterker i gangen og hovedruteren i stuen. Tv-boksen har pfte problemer med å koble seg på internett selv om den er koblet til med kabel
Vanskelig å få kontakt med kundeservice på telefon eller andre plattformer.
veldig informativ selger og veldig på. lyttet til mine ønsker og laget tilbud etter det
Har aldri hatt noe form for problemer med levrandør
Ble ikke informert om at mitt abonnement var del av en kampanje som ville opphøre etter 10 mnd. Prisen steg med 700 pr mnd plutselig - dårlig kundebehandling. Det var ikke ok, og jeg bytter leverandør.
Fungerer perfekt. Hastigheten er som lovet, ikke noe nedetid. Bedre enn Altibox fiber.
Dyrt! Dårlig dekning på ruter og lite samarbeidsvillig mot andre rutere.
Telenor er altfor dyrt,kundeservicen er under pari. Hakker ofte . Bruker frykten for sikkerhet for å skremme folk til å betale mer..såkalte "vi har inkludert sikkerhet i prisen" men prisen er allerede 30 prosent høyere ennn konkurrentene allerede Vil ikke ha noe med de å gjøre fremover