Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Treg ustabil forbindelse og lite hjelpsom kundeservice. Kan heller ikke bytte ut coax Tv tuner til ethernet Tv tuner. Selv om det ville fungert så er ethernet versjonen forbeholdt fiber og ikke mulig å få tak i for coax kunder.
Telenors selgere selger i søkk og kav nåår di ber om forklaring er de tause- fri oss og verden for slik oppførsel. Men sller best er de på faktureting - faktura for uurelevante gjenstander komme føt noen som helst avtale er inngått. For en gjeng..,....
Kvaliteten på produktet som Telenor leverer er mest sannsynlig det beste på markedet, men de er så utrolig sleipe. De øker pris, de endrer abonnement og informerer på veldig varierende vis. 95% av all informasjon fra Telenor kommer på et eget mobilnummer, men hvis de kommer med en prisøkning så sender de selvsagt mail. Rett i søppelposten. At dette selskapet er majoritetseid av staten er sjokkerende. Det at direktøren kan ha en lønn over 5 millioner sjokkerer derimot ikke.
Rot; mitt fiber ble sagt opp av leietager. Når jeg forsøkte å si opp leietagers abonnement, så gikk ikke dette pga personvernet. Hvor var personvernet da leieboer sa opp mitt abonnement ??
Ustabilt og ikke i nærheten av kvalitet i forhold til pris.Har twe, det faller ut og stadig må det laste.
Wifi suger! Elendig kundeservice. T-We er noe dritt. Gikk fra Telia og angrer bittert. Har en twist pågående med de ang. avtalen og en uærlig selger, samt kundeservice som lover ting de ikke har myndighet til. Uavhengig av service og greier er produktet i seg selv underlegent sammenlignet med annet på markedet.
De setter stadig opp prisene og de er veldig vanskelig å få tak i. Virker som om de føler seg så store at de ikke trenger å gjøre en god jobb. Veldig skuffet
2 av 5. Høy pris, lav kvalitet. Verdi for pengene mangler.
Bestilte bredbånd hastighet på 1000/1000 men kommer ikke opp mer enn750/750 og har prøvd å få hjelp vanskelig å få kyndig hjelp her
Usikker på om de bare lyver, eller ikke vet hva de gjør eller om noen kommer inn etterpå og gjør om på det de lover kundene sine... resultatet blir i alle fall igjen og igjen at de bryter løftene sine. det er jo ganske håpløst når de sier de sletter fakturaer de selv ikke kan forklare hvorfor de sendte, for deretter å sende det videre til inkasso. Det er jo en grunn til at de ikke vil bekrefte noe skriftlig. Telenor - sannsynligvis Norges verste kundeservice!
Veldig dyrt og ingen informasjon om økte priser etter 1 år som kunde hos Telenor
Dyrt, hever prisen ofte. Ringer og kommer med lokkende tilbud som skal være gratis, sier at du slipper å si opp selv da det går automatisk, dyrtog plutselig får du høyere regning enn det du egentlig ville hatt.
Veldig dyrt. Satte opp prisen uten å melde fra. ..
Telenor sier de har kundeservice og skal svare deg så raskt de kan på tlf. Har nå først ventet i 20 min i kø, så blir det plutselig bare brutt. Satt så i ny kø i 15 min, da ble tydeligvis linjen satt til Sverige. Fikk snakket med han i noen min, så plutselig brøt hele samtalen igjen!!!!! Her er det så mye som er feil at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Over 30 min ventetid, er det virkelig så raskt som mulig??? Da bør Telenor gjør noe med hvordan de definerer både service, tid og ikke minst se på hva som kan gjøre for å forbedre dette. Jeg GLEDER meg til å kunne si opp abonnementet om ett år slik at jeg kan forholde meg til et selskap som er opptatt av kundene sine.
Stabilt og gir nesten det de lover i hastighet. Hadde desverre store problemer med å få instalatør. Det tok 3mnd lengre enn lovet.
Nettet kommer å går hele tiden. Å da mener jeg flere ganger om dagen. Nå er det nok .