Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er bra når det virker men bare det kommer mer regn enn lett yr så mister en Internet. Ofte feil på ett eller annet men det kommer sjeldent opp når en ser etter på siden deres. (Men de innrømmer det på tlf)
Telenor bruker altfor lang tid på å rette opp feil på internett og tv kanaler
Jeg abonerer på trådløst bredbånd fra Telenor - betaler ca 590,- pr måned. Men jeg synes ikke at kvalitet/ stabiliteten holder mål, i forhold til den prisen som jeg betaler. Nettet faller ofte ut - og dette er lite tilfredsstillende når jeg skal se film eller laste ned noe.
Ufattelige høye priser på små hastigheter. Unødvendig lang bindingstid på abonnementet (36mnd)
Utstyret var ikke klar gjort for kunden. Det ble sagt fra kunde kontakten , att det ikke var simkort i det nye systemet og det stemmer ikke for det er ett simkort i uteantenna. Det di kommer med som opplysninger stemmer ikke, hverken med kabelopleg eller med strømoplegg til enhetene. Dette blir jo en tilleggsutgift for kundene. Kaller dette for BONDE fangeri. Dere har helt sikkert lært av ho ÆRNA. Og Gemalen.
Utdatert of foreldet teknologi de tviholder på. Sikkert flott for 15 år siden eller mer.
Altfor dyr nettleverandør pluss ekskluderende, De yter ikke kundeservis på annet enn eget utstyr, f eks ruter som de leier ut. Etter 2 - 3 år vil det være billigere å ha kjøpt sin egen. Noe som jeg gjorde. Den er nå tjent inn. Pluss at alle nettleverandører bur ha adgang til alle nett-kabler rundt omkring i Norge. Det vil føre til økt konkurranse og reduserte priser. Det eksisterer innen strøm og mobilnettet. Nettleverandør som eier nettet sitt, slik som Telenor, er enehersker og tar nesten hva de vil i pris fordi de ikke tillater andre å bruke nettet deres.
Vært fornøyd lenge. Men ny boks gir bare problemer. Vært i kontakt med kundesenter 6 ganger og ender opp med ingen hjelp. Får bare beskjed om å ringe på nytt dagen etter.
De utnytter sitt monopol på fiberkabler, ig gir priser mange ganger høyere enn konkurrentene i nabogata.
Veldig varierende kvalitet, men stabilt dyrt. Koaxbasert bbl-tilkobling i dag.
Ustabilt nett fra dag en. Har klaget flere ganger uten at det har hjulpet. Fungerer periodevis ok. Da jeg spurte mine venner hva de betalte i sine selskaper, vi ser det seg at jeg betaler nesten 1.000,- mer pr. Mnd. Og dette for et ustabilt nett!
Fikk etterhvert ny Ruter,men ingen tilbud om prisreduksjon el.l.
Ekstremt dårlig kvalitet. Lav fart og veldig ustabilt nett! Selv vanlig tv titting blir en prøvelse da nettet faller ut og er veldig ustabilt ! Du får bare 14 dager før du må binde deg til ett års abonnement! Det er etter 14 dager trøblet begynner Svindel spør du meg! Ikke bind deg til Telenor!!! Ekstremt dårlig og ustabilt!!!
Vi hadde Nordix og var veldig fornøyd. 80Mbit som fungerte prikkfritt. Så kjøpte Telenor Nordix og vi tvunget over. Omkobling av fiber til 100Mb med endel hengsituasjoner til 800kr pr mnd for kun daya. Alt for dyrt.
Alltid god kundeservice og stort sett ett tilbud på lur når en ringer de. Har også blitt ringt opp for å forbedre min avtale 👍
Fungerte greit i et par år, men i juni 2023 mistet jeg opplastingshastighet . Har nå mindre enn 30% av det jeg betaler for. Har klaget flere ganger, men det eneste svaret jeg får er å betale mere for en høyere hastighet. Jeg avslo og ba de levere det jeg betalte for og minnet om at det hadde fungert greit inntil i juni. Hadde før 4G+, men har nå vanlig 4G. Vil holde tilbake et beløp tilsvarende levering av hastighet.