Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Slutt på vedlikehold fra 01.05.2019, skal få lov og avslutte abbonemanget uten kostnader, ingen alternative tilbud.
Ingen internett førbindelse. Faller ut flere gånger i uka i flere timmer. Virker ca 5-10min efter man starter om modem o router då man har gjort de strømløs i 5min. Prøvat nå mer en 10 gånger samma sak var gång att det virker mellan 5-10min innan man er utan internett igen...ger opp..bor i ski på finstad hageby som fikk ny canal digital box samt ny router installert før en uke sen men har fortfarande samme gamla modem thomson fra 2010. Efter det så bynne detta problemet att man nå er utan nett flere timmer. 3 dager bare denna uka...
Bor i et relativt nytt boligfelt der vi førte opp vårt hus i 2011. Telenor tilbydde oss bredbånd og vi sa ja og gravde grøfter fra gaten og inn til huset og fikk etablert bredbånd. Så i 2019 - altså 8 år etterpå får vi et brev fra dem der det står at de ikke lenger vil vedlikeholde linjen ved eventuelle feil - hva slags selskap er dette? Skal de bare kaste oss ut? Vi tvinges nå til - igjen å grave opp igjen hagen og brostein for å få etablert bredbånd på nytt - og det på et hus i et nytt boligfelt som ble etablert for 8 år siden!
Dårligste kundeservice jeg noensinne har opplevd. Mangel på kommunikasjon mellom aktører, dårlig kunnskap om den aktuelle problemstilling og lite tegn til ydmykhet og ikke minst pågangsmot for å løse problemet. Det er et under at et selskap med denne innstillingen overlever - noe som sier mer om kanskje Telenor sitt beskyttet/statlig opphav enn noe annet.
Dette er det værste jeg har vært med på. Fryktelig dårlig kundeservice som lyver deg rett opp i trynet. Jeg fikk modem i posten, og koblet det opp uten at noe skjedde. Jeg ringte å snakket med dem, og har nå ventet i over 24 timer uten at noe skjer. Jeg har sikkert snakket med alle ansatte i avdelingen for modem. Løgnhalsene legger enten på, eller så sier de at ting fikser seg etter et par timer, noe det ikke gjør. De må nå sende en teknikker for å fikse dette greiene, noe som skjer via et eksternt firma, og vil ta opptil 5 dager!!! Så da sitter jeg her, uten internett, og kastet bort helgen på dette. Telenor kan dra til hel%#tte og lenger!
*Jevn og stabil linje *God kvalitet på modem *Svarer kjapt på henvendelser Eneste minus er høy pris, men er verdt å betale for det.
Noe høye priser. Veldig stabilt nett. Lett tilgjengelig kundeservice. Gode rabatter til borettslag.
Telenor lever opp til navnet sitt, høy pris og ELENDIG service. Styr unna!!
Telenor øker mnd avgift på abonnement 19 dager etter at tjenesten ble tatt i bruk. Tok kontakt med kundeservice i dag uten å få noen forståelse for klagen samt at kundebehandler ikke har kjennskap til avtalevilkårene til Telenor. Når bredbånd ble tatt i bruk koblet Telenor ned fasttelefoni og jeg var uten i noen dager. VÆR obs når hvis dere tenker på å inngå avtale med Telenor
Hakker jevnlig. Selgerne lyver om fastpris. Elendig kundeservice. Husk å ta kontakt med forbrukerrådet hver gang du blir snytt av Telenor.
Vi har snart en linje som er 40 år gammel, og det kan merkes. Nettet har blitt mer og mer ustabil etter årene. Ofte får vi 0,1mbs inn og 0,001mbs ut, som er ubrukelig tregt. Vi har ringt så ofte til kundeservice at de snart kjenner oss der oppe. Vi har sagt ifra flere ganger at linja begynner å bli dårlig, nå må dere gjøre noe her. Men tror du de gidder å bruke penger på oss og det lille nabolaget vårt? Nei da, det gjør dom ikke! De har til og med sagt, at de ikke klarer å finne på flere løsninger. Og at hvis det fortsetter sånn, er muligheten tilstede at linja blir stengt av! Beklager Telenor, men vi betaler full pris for internettet, samt aksepterer vi hver eneste pris økninger hver måned. Fordi andre får fiber. Skam dere!
Deres behandling, spesielt av eldre kunder uten teknisk forståelse er helt forkastelig. De som jobber der virker ikke som de har tekniskkunnskap i det hele tatt, å henviser til "Telenor Eksperten" som er svin dyrt. OBS: De fraskriver seg ansvar for den "Trådløse" delen av Modem/Ruteren de leverer. Anbefaler alle å holde seg langt unna slike useriøse firmaer.
Langt unna hastighet lovet. Ping håpløs. Syntes det har blitt verre etter byttet til Telenor fra Canal digital, selv om det ikke burde være noe forskjell.
Etter nytt eierskap Canal Digital-Telenor godtok jeg et tilbud om kostnadsfritt økt hastighet av mitt bredbånd. Ba om å avslutte dette etter ca 3 timer med resultat kr. 18,- men ikke nok med det. De sa de måtte behandle meg som en "ny" kunde og derfor fakturere med forskudd på brebånd 3 mnd.??? Hva er dette for noe tull? jeg har hatt forhold til Canal Digital en årrekke uten vansker... Ble også informert ov ved omlegging fra Canal Digital til Telenor IKKE ville bli NOEN endringer i mitt kundeforhold
Jeg bor på Sandsli i en borettslag og vi har bredbånd, Canal Digital har nå bitt på Telenor før jeg brukt 50 MB/ps og det var helt nok for oss. Nå måtte jeg bitte hastighet på 100 MB og det er fortsatt dårlig! 1GB fil lastet i 30 minutter ned, Forferdelig! Før ventet jeg 10 minutter. De svindler folk.
Har nettopp flyttet og gått fra Get til Telenor. Kan så langt ikke si at jeg er imponert over det de leverer: - De krever forhåndsbetaling, hos Get gjør de ikke dette - Blir henvist til premiumnummer når jeg spør enkle spørsmål som kundeservice bør svare på - Får til tider 50 mbit linje når jeg betaler for 500 mbit