Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette må være Europas høyeste priser på fiber! - Det er klart at det mangler konkurranse. Telenor kjøpte opp fiber bygd ut for RDA-midler, og øker prisene jevnt og fort.
Jeg har trofast brukt Telenor siden det het Televerket. Det som har kjennetegnet Telenor er en utrolig god og personlig service. De siste årene har denne falt merkbart. Dessverre såpass merkbart at min lojalitet ikke er så sterk lengre.
Trådløst bredbånd hos Telenor må være det største drite de har kommet ut med. Nettet stopper å fungere 4/5 ganger i løpet av dagen som oftest hver dag. Mest sannsynlig en software issue/bug. Har hatt problemer i over ett år nå. Kundeservice lager sak, jeg klager så lager de en ny sak på den gamle så klager jeg så skjer det hver måned uten noe fremgang :) helt ubrukelig folk som jobber der. Men de er alltid flink med å fakturere det passer de veldig godt på at det skal funke.
Jeg har nå vært uten internett i 7 uker og de lover hver uke at nå skal de få reparert feilen, at teknisk avdeling skal kontakte meg, at de skal holde meg oppdatert etc. Det er bare løgn på løgn og brutte løfter.
Dårlig forskjellig meldinger fra forskjellige service medarbeideren….. missforståelser
Selgeren ringte og vi var enig at han sender tilbudet som var interessant til meg slik at jeg vurderer det. men han sendte ikke det!
Litt for mye variasjon i hastighet. Høy pris. ……..