Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bestilt internett og strømmetjenester fra Telenor og fått en ok pris på 698,- mnd etter å ha blitt overtalt til å avbestille et tilbud fra en konkurrent. etter 3 uker har vi fått utstyret og skal få dette installert om to uker. i mellomtiden får vi nå en e-post hvor Telenor informerer oss om at prisen settes opp til 899,- fra januar, og at vi kan si opp om vi ikke er fornøyd. Chatboten til Telenor er ikke til hjelp, og ventetidene på telefon er helt uholdbare. Alle jeg kjenner har dårlig erfaring med Telenor, så burde visst bedre enn å gå i denne fella.
holy shit telenor er så dritt !!! wifi kutter ut hver jævla dag, og når den er oppe så fungerer den fan ikke. tar 10 minutter å laste inn youtube video på 2 min. telenor er noe dritt, flere teknikere som har vært her og forsøkt å rette opp i mangelen uten noe framgang, og jeg kommer aldri i livet til å bruke det igjen
Generelt overpriset. I tillegg helt komplett latterlig å bli presset på en T-We boks, når man ønsker å bruke Apple TV. Ender dermed opp med å lagre en boks full av elektonikk, laget i fjerne østen og sendt til Norge, i et skap. Bærekraft på minus ti.
Ikke helt stabilt og det blir en del utfall av sendinger.
Holdt på siden JUNI og fikse internett i huset, de fakturerer i vildensky, å klarer ikke levere, jeg har snakket med Telenor nesten daglig siden juni der de hver gang lover at det er fikset opp i. Men neida. Ikke en dritt. Å når jeg sier jeg ikke vil ha de, nei så er jeg bindt i 12 mnd å da finner de avtalen min osv, frem til neste faktura og jeg ringer de… da finner de meg ikke å det er bare kluss…. Drittselskap jeg ikke kan anbefale til noen….
Ble møtt av en kundebehandler som ropte og skrek i telefonen før han til slutt la på røret. Skandaløs kundebehandling!
Bildet fryser, går i svart og må restarte ruter ca tre ganger om dagen. Kontroll virker bare av og til.