Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk veldig god hjelp da bilen ble fylt med vann pga. regnet veldig mye da bilen sto på jobb og jeg var ute å kjørte bussen, fikk leid bil med en gang.
Hei Paul, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk rask og god hjelp når uhellet var ute. Det er akkurat derfor vi er her, for å bistå våre kunder etter beste evne. Du som kunde er viktig for oss, og vi jobber for at du alltid er fornøyd og trygg med dine forsikringer hos oss. Mvh Enter forsikring
Litt dyr, men det e en brukbar forsikring, men sånn e det nu i alle forsikringene.
God oppfølging. Ikke noe tull. Hjelpsom uansett hva det har vært.
Hei Yasir. Takk for flott tilbakemelding. Vi jobber hver dag med å yte kvalitet ut mot våre kunder. Mvh Enter Forsikring
Fikk opprettet en avtale med Enter da jeg kjøpte ut bilen av Harald A. Møller. Meldte overgang til If med en gang, og fikk bekreftelse fra Enter. De gjorde deretter en feil, som gjorde at bilen ikke ble meldt ut. Fikk derfor en regning etter et halvår. Tok det opp med If, som fulgte opp dialogen med Enter. Bilen kunne jo ikke være forsikret på to plasser med en gang, så det endte med at jeg måtte betale en korrigert regning. Uryddighet, feil saksbehandling, elendig kundedialog. Styr unna.
Meget fornøyd med Enter, hurtig avgjørelser ved ev. henvendelser.
De hjalp meg på ingen måte da bilen min ble utsatt for hærverk, splitter ny audi som gikk rett til hel#%te. Måtte betale flere titusen for skadene. De hjalp meg heller ikke da jeg punkterte dekk, dekket heller ikke for at noen kunne komme å hente bilen og kjøre til verksted. Måtte kjøre med punktert dekk til verksted og betale regningen selv. Helt forferdelig, dette ble også anbefalt av en selger på VW i LILLESTRØM. ALDRI om jeg kjøper bil der igjen og enter kan virkelig glemme kunder i Norge. De burde bare legge ned.
Kun opptatt av å utbetale minst mulig. Overstyrer politiets konklusjon i etterforskning og lager sin egen som gavner selskapet best. Useriøs klagebehandling.
Hei Per A, Det var leit å høre. Vi arbeider hver dag med å møte kunden våres på best mulig måte. Om det skulle være vedrørende endring av forsikring eller ved et skade oppgjør. Vi ønsker mer enn gjerne og komme i kontakt med deg igjen. Slik at vi kan ta en ny gjennomgang. Mvh Enter Forsikring
Det er ikke bare Enter vi skal styre unna. Min erfaring med Tryg er så negative at jeg ber alle som vurderer å skifte selskap å styre unna. Hvis det er noen som har Tryg anbefaler jeg å finne et annet selskap før dere kommer i en situasjon der dere har behov for å bruke forsikringen. Tryg er det dårligste selskapet i Norge (Sammens med Enter)
Dårlig selskap. Legger 210 purregebyr pr faktura.dårlig kunde service. De gidder ikke høre etter.
Hei Saqib. Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt, og håper du vil ta kontakt med oss igjen. Slik at vi kan hjelpe deg med fakturaen du har motatt. Mvh Enter Forsikring
Bra selskap, men etter min mening for dyrt. Det er alt.
Hei Gerd. Takk for omtalen. Det er hyggelig å høre, vi jobber hver dag for å yte best mulig service for våre kunder. Prisene vi setter på forsikringen er satt ut fra markedet. Og mot statistikk vi har i våres database. Vi kan ta en ny gjennomgang av forsikringen med deg, om du ønsker dette. Mvh Enter Forsikring
Kjøpt ny bil. De har lagt på kaskoprisen med mer enn 55% på samme bil i samme prisklasse. Sender angrerett skjema i morgen.
Hei Didrik, Det er ikke slik vi ønsker og framstå som selskap. Vi ønsker mer enn gjerne og komme i kontakt med deg, slik at vi kan få tatt en gjennomgang av forsikringen. Vi ønsker selvsagt og komme til en løsning. Mvh Enter Forsikring.
Verste kundeservicen. Bak røret på tlf hører jeg skravling og fnising av en useriøst person som skal hjelpe meg. Han vil ikke presentere seg selv i tillegg når jeg spør om navnet hans. ----- Saksbehandleren min har jeg prøvd og få tak i over 2 uker både på mail og telefon uten respons. Holder ikke avtaler. --- Enter forsikring ja de er billigst men de er verst når du trenger noe hjelp med faktura eller endre din forsikring. Da kan du tenke deg hvordan de skal hjelpe deg ved skade..
Hei Marius, Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt, og håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan hjelpe deg. Kontaktsenteret i Enter er bygget opp i åpent landskap, med sterkt samarbeid og godt humør, men du skal aldri oppleve at det er useriøst av denne grunn. Når det kommer til skadebehandling jobber vi også her hver dag for å etterleve god service, kvalitet og effektivitet i våre avdelinger. Jeg håper du vil gi oss sjansen til å rette opp i inntrykket du fikk ved sist kontakt. Mvh Enter
Har vært i kontakt med selskapet ifm sletting av feilaktig belastet purregebyr. Ble lovet at det skulle trekkes tilbake, men det er ikke skjedd, og nå har de sagt opp avtalen i stede.
Greit oppgjør ved skade men svært dårlig eller ingen kommunikasjon ved premie forhøyelse.
Klarer ikke å levere rett faktura. Trekker både mnd og årsbeløp. Har hatt kontakt med de i flere mnd. Lover bot og bedring hver gang. Skulle gjerne fakturert de for både tlf. tid og renter.... har gitt opp nå. Jeg har aldri hatt skade, og takk Gud for det. Lurer på hva de da hadde fakturert.
Roter med faktureringer, utrolig frekk og nedlatende kundeservice. Bare og holde seg unna!